Ergo - Neizmaksā kompensāciju
Aizgāju pie acu ārsta. Vizītes cena sakrita ar pirms redzes korekcijas pārbaudes cenu (pēc cenrāža). Neko nepārbaudot bija atteikums izmaksās ar pamatojumu, ka nesedz redzes korekciju, lai gan vizīte nav ar to saistīta.
Sākot skaidrot, kāpēc netiek izmaksās, Ergo sāk pieprasīt papildus dokumentus par to kas darīts. Kāpēc nedz 1.reizē (pirms lēmuma) nedz telefoniski to nevarēja pateikt?
Komunikācija nav patīkama (arī telefoniski) :(
Комментарии (2)
Cienījamo klient,
ERGO rūpīgi izvērtē katru apdrošināšanas gadījumu, ņemot vērā gan faktiskos lietas apstākļus, gan apdrošināšanas līguma nosacījumus. Jebkurš atlīdzības pieteikums tiek analizēts, rūpīgi izvērtējot klienta iesniegto informāciju un dokumentus. Ja klientam rodas jebkādas bažas par ERGO lēmumu, ERGO ir tiesības pieprasīt papildu dokumentus, kas pierāda konkrētās lietas apstākļus.
Atvainojamies, ja komunikācija ar mūsu speciālistu Jums nav bijusi veiksmīga. ERGO ir svarīgi uzklausīt un izprast klientu, nodrošinot vislabāko apkalpošanas servisu, tāpēc katrs šāds gadījums tiek pārrunāts individuāli ar darbinieku.
Lai saņemtu detalizētu skaidrojumu tieši par Jūsu lietu, aicinām sazināties ar ERGO Klientu apkalpošanas centra speciālistiem, zvanot uz tālruņa numuru 1887 vai nosūtot informācijas pieprasījumu mansergo.lv
Vairākkārtēja sazināšanās neko nav mainījusi.