Pirmo reizi rakstot Wolt Support atbildi saņēmu pēc vairāk kā divām stundām.
Otro reizi atbildi saņēmu pēc 30 minūtēm.
Restorāni turpina pārdot drausmīgas kvalitātes ēdienu, bet wolt vienkārši pieliek atlaidīti.
Vakance stāv jau divus mēnešus portālā, bet kādu iemeslu dēļ pat ar atbilstošu pieredzi, gan man, gan manai paziņai atteica, atsūtīja vienādus e-pastus par to, ka neesam lucky.
Laikam pārāk smags darbs likt zilas sirsniņas pie teksta, tik smags, ka cilvēkam divu stundu laikā nevar...
Sliktākais serviss.
Pasūtījām lido damme vakariņas, pēc 2h gaidīšanas (pa starpām mēģinot sazinaties ar klientu servisu, kur vispār ir nulle, jo atbildi nesagaidījām) mūsu pasūtījums tika atcelts!
Nekāda paskaidrojumā, nekāda iniciatīva no klientu servisa situāciju labot. Vilšanās!
13. Jūlijā caur wolt aplikāciju no rimi ostmala tika pasūtīta pārtika. Nauda (ap 30 eiro) tika iekasēta caur wolt aplikāciju, bet pasūtījums uzreiz atcelts un nepiegādāts.
Klientu apkalpošanā solīja naudu atmaksāt, bet 4 dienas jau pagājušas: ne pārtikas, ne naudas.
Uzmanīgi ar viņiem: vai nākamreiz var viņiem uzticēties?
Wolt reklāmas dēļ, ka Pastot 2 B&J saldējuma pintes, 3. Daujam dāvanā, kompānijā nolēmām pasūtīt saldējumu filmu vakaram no Home Of Ice Cream. 3 saldējumu vietā atnāca tikai divi, un kad klientu atbalstam jautāju, kas par lietu, tika atbildēts, ka saldējumi konkrētajā restorānā esot beigušies, un esot bijis jāpasta īpašais jautājums.
Uz jautājumu - kā es to pasūtot varēju zināt (izmantoju vienu no restorāniem, uz kuriem veda reklāmas links) , un kāpēc, neviens pirms pasūtījumā izpilde...
Veicu pasūtijumu wolt, diemžēl restorāns to tehnisku iemeslu dēļ atcēla. Nauda tika rezervēta un tā arī palika (vēl šo ziņu rakstot ir rezervēta) un jāgaida 14 dienas līdz banka automātiski to atcels.
Drausmīgākais klientu atbalsts kāds var būt, rāda ar pirkstu uz banku un attaisnojās, ka neko nevarot izdarīt. Nekas netika atrisināts un arī netiks atrisināts no viņu puses.
Neiesaku viņus izmantot nevienam, jo ar šādu problēmu varat sastapties un tad gaidīt kad naudu atgriezīs mēnesi.
Vel...
Ezītis miglā un wolt kombinācija nedarbojas korekti! Restorāns Ezītis miglā atsakās no viņu vainas, taču wolt sevi pozicionē kā tikai starpnieku un nav atbildīgs par ēdiena kvalitāti - lielisks risinājums! Neviens nav atbildīgs par ēdienu, kas nebija ēdams (pat bīstams veselībai, jo nebija pietiekami apstrādāts termiski) ! Rezultāts - naudas izšķiešana, bez-rezultāta skaidrošanās ar wolt darbiniekiem un ēdiens miskastē. No wolt nesaņēmu pamatotu skaidrojumu, bet gan daudz ieteikumu...
Šodien pirmoreiz nolēmu izmēģināt wolt aplikāciju, pasūtīju cancan picu, apmaksāju pasūtījumu, saņēmu apstiprinājumu, ka 50-60 minūšu laikā tiks piegādāts. Nogaidīju 80 minūtes, uzrakstīju viņu atbalstam, kāpēc vēl nav atvests, uz ko saņēmu atbildi, ka mans pasūtījums ir atcelts stundu atpakaļ. Naudu atgriezīšot kontā 10 darba dienu laikā un vienīgā izeja ko viņi redzot ir veikt jaunu pasūtījumu. Ne atvainošanās, ne kāds paziņojums par to ka pasūtījums atcelts, pilnīgi nekā. Nevienam neiesaku...
Labdien. Sūdzība ir par firmas wolt darbiniekiem, kuri neprot valsts valodu un pat arī krievu valodu. Kad tiek viņiem aizrādīts par likumu pārkāpšanu un pieklājības normu neievērošanu, tad viņi kļūst agresīvi. Par to jau arī rādija tv. Kā var strādāt apkalpojošā svērā nezinot valsts valodu, tas ir likuma pārkāpums. Vai viņiem ir uzturēšanās atļaujas? Vai viņiem ir darba atļaujas? Vai viņi ir darba līgums ar wolt? Vai ir covit'19 test? Kur skatās imigrācijas dienests? Valsts policija? Darba...
[!] briesmīga attieksme!
Atved plikus griķus ar kāpostiem un beigās klients ir vainīgs, jo leksika neesot ok! Tas, ka jūsu kurJeri ir imigranti, kuri nezina vispār nevienu valodu (ne lat, ne eng, ne rus.. Izņemot dzimto protams – rumāņu piemēram) un kuriem ir jānāk pusceļu pretī – lai saņemtu ēdienu ir mana tolerAnce (jo nav jēgas runāt ar viņiem, cilvēki nespēj nodrošināt servisu, bet es savukārt eju pretī) ! Jūsu tolerAnce savukārt = 0.
Sveicini jūsu "brīnišķīgajam” serviss botam egijai...
Sveiki, kamēr atrados ceļojumā kolēģis ieteica uztaisit wolt kontu promo kodu par, kuru es dabūtu 7eur nost no pirkuma padomāju, ka izklauas labi un uztaisīju profilu kamēr atrados ārzemēs un nodomāju, ka pēc 4 dienām izmēģināšu, kad būšu Rīgā.
Pienāca tā diena, kad nodomāju pasūtīšu uz darbu ēdienu ar šo atlaidi. Pasūtījumu pieņēma kurjers aizbrauca līdz lido un tik tālu viss bija ok, bet tad parādījās, ka pasūtījums ir veikts un neviens man neatveda ēdienu uz darbu, manu profilu nobloķēja...
Sveiki! Vēlējos pabrīdināt cilvēkus lai nekāda gadījumā neiet strādāt uz wolt ēdienu piegādi strādāt par kurjeru jo tur samaksa ir smieklīgi zema. Šis uzņēmums ļoti aktīvi meklē darbiniekus caur facebook un instagram, kur viegli var pieteikties strādāt un pēc tam jānāk uz apmācībām, kurās izstāsta visu cik var nopelnīt. Par pasūtījumiem maksa 2 ,2.20 un 2.50€, atkarīgs no laika cikos strāda un par kilometru 50 centus. Nekas īpašs, bet ok, ka papilddarbu var pastrādāt, taču realitāte ir tāda, ka...
13g vecs pusaudzis veica pasuutiijumu wolt vietnee no edinashanas uzneemuma deliveri snack,pasuutiijums tika noformeets un noteikts piegaades laiks 55min un protams no konta tika nonemta nauda,peec paaris minuuteem atnaaca pazinjojums,ka pasuutiijumu nevar izpildit jo neesot viens no pasuutiitajiem eedieniem(zupa)un atsauca visu pasuutiijumu bet nauda netika atgriezta,bernam vairaak uz kartes nepalika liidzeklju un pie eediena netika,uz noraadiito wolt kontakta nr. neviens neatbildeeja,deliveri...