Wolt Latvia - Pasūtījumu un kurjeru daudzums
Tā kā ne reizi rakstot Wolt pa taisno un aizpildot anketas, izsakot savu neapmierinātību. Ne reizi ne man ne citiem kurjerpartneriem netika atbildēts uz šādiem jautājumiem, kā arī wolt's visu dara tieši otrādi.
Šī sūdzība ir vairāk piesardzība tiem, kuri domā par sadarbību kā kurjeri ar woltu.
1. Pirms apmēram pusgada bija anketa, par to vai jāpieņem jauni kurjerpartneri, zinu, ka visi ar kuriem sarunājos atbildēja ka nē.
Mārketinga daļa neprot izprognozēt pasūtījumu un kurjeru daudzumu noteiktajos gadalaikos, mēnešos. Piemēram bija reklāma nāc uz wolt un pelni līdz 2500 eur, uz to mirkli, kad bija reklāma, jā šo summu reāli varēja nopelnīt esot uz līnijas 5 dienas nedēļā pa 10-12 stundām, kā tagad? Ņemot vērā to ka pasūtījumu apjoms ir krities un wolts ir pieņēmis jaunus kurjerpartnerus. Līdz ar to 10-12 stundās paveicās ja var nopelnīt 60 eur. No kuriem jāsamaksā nodokļi un degviela, reāli sanāk 30 eur pa dienu. Agrāk bija 120-160 eur.
Pie tam tagad dienā tiek nobraukti 130-180 km, agrāk 80-120 km.
Pasūtījumu daudzums? Novembrī, decembrī bija 3-5 stundā, tagad ir jāgaida, ja paveicās 10 minūtes, ja ne 2 stundas. 14. Februāris bija izsmiekls. Jā paldies par likmi, bet no 8: 30 līdz 13: 00 neviena pasūtījuma. Tas ir normāli?
Attālumi par kuriem tiek maksāti arī smieklīgi. (putna lidojums) piemērs no pētersalas ielas 1b piegāde uz iļģuciemu, rāda 3 km piegāde, reāli 7.8 km, bet viņa neiekļaujās kompensācijā, jo nav +5km, degvielā pie esošajām cenām tiek iztērēts tas pats, ko iztērē nopelnot+pazaudētas 30 minūtes laika. Aplikācija skaita faktiskos nobraukumus, kāpēc nevar vadīties pēc tā ko aplikācija skaita?
Aplikācija strādā nekorekti, par ko arī tika rakstīts nevienu reizi, bet netiek ņemts vērā. Esot piemēram pie t/p alfa akropole var nokrist pasūtījums no Rīga plaza, kuru jāved 0.3 km, līdz kuram 10 km ko braukt, protams šādu pasūtījumu neņemsi. Un pēc šī pasūtījuma nokritīs pasūtījums no tās paša t/p alfa akropole ar atzīmi - 5 minūtes, paņemot pasūtījumu viņš jau ir gatavs. Tur es uzskatu jau it daļas nolaidība ka krīt pasūtījums neviss tas kurš tuvāks kurjeram, bet reāli randoms, kā gribu, tā kritu.
Uz doto brīdi ņemot vērā pasūtījumu daudzumu atgrieziet garantētās stundas, kuras esat noņēmuši, jo reāli bieži strādājot no 11 līdz 14 var nokrist 1 pasūtījums, kas nav normāli!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju.
Līdzīgas ziņas pēdējo nedēļu laikā esam saņēmuši arī no citiem kurjerpartneriem Latvijā, tāpēc jau tuvākajā laikā centīsimies rast risinājumu, lai veicinātu kurjerpartneru apmierinātību ar “Wolt”.
Kurjeru ienākumi mums ir ļoti svarīgi, tāpēc, lai neciestu esošo kurjerpartneru ienākumi, šīs nedēļas sākumā Kurjeru koordinācijas komanda Latvijā nolēma pārtraukt jaunu kurjerpartneru uzņemšanu. Jauni kurjerpartneri netiks uzņemti līdz platformā atkal būs pieejams lielāks pasūtījumu skaits.
Savā darbībā tuvākajā laikā ieviesīsim vairākas izmaiņas ar mērķi uzlabot “Wolt” sadarbību ar visiem kurjerpartneriem Latvijā. Detalizētāk ar izmaiņām mūsu kurjerpartnerus iepazīstināsim tiešsaistes tikšanās laikā aprīļa beigās.
Mēs augstu novērtējam mūsu līdzšinējo sadarbību ar visiem kurjerpartneriem, tāpēc aicinām dalīties ar mums ikvienā atsauksmē vai bažā, lai kopīgi uzlabotu “Wolt” darbību un mūsu kopīgo sadarbību. Visērtāk ar mums sazināties, rakstot uz [email protected]
Комментарии (3)
Mārketinga daļa nenodarbojas ar ienākošo sūtījumu skaitlisko prognozējumu, to dara pavisam cits departaments, kļūda ir bijusi komunikācijā nevis mārketingā
Un ja jau esi strādājis wolt salīdzinoši ilgu laiku, tad vajadzētu saprast, ka pasūtījums sistēmā veidojas, tad, kad klients to ir veicis no konkrēta restorāna! Tā, ka neuzskatu, ka pie vāja noslogojuma 14.februārī var vainot uzņēmumu.
Argumenti diezgan slikti, domāju, ka sūdzība arī, par šo varēji diskutēt kopējos telegram grupas čatos!
Sveiki visiem!Mana pieredze saistībā ar wolt ir gana negatīva!
Darbs ir sarucis līdz minimumam, viesstrādnieki bez Valsts valodas turpina pieaugt,servisa līmenis sarucis.Komunikācija lai veiktu jebkādu diskusiju un risinājumu nožēlojama.Uzskatu ka Valdībai ir nekavējoties jāpieņem likumu kas aizliedz strādāt apkalpojošā sfērā cilvēkiem bez Valodas zināšanām!
Ir daudz citu darbu tādām personām -Tīrīt ielas,un citi interesenti darbiņi.