Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikta attieksme pret klientiem
PMLP- vieta, kur acīm redzami klientu apkalpošanas centra darbinieki NECIENĪGI izturās pret klientiem, un savu nepatiku, dusmas adresē uz klientiem (cilvēkiem, kuri vēršas pēc palīdzības!).
Vieta, kur valda negatīva attieksme pret visie, to starp arī kā darbinieki komunicē savā starpā, aizrādot, kā kādam būtu jākonsultē klients. Un to visu, dziemžēl, var dzirdēt un redzēt klienti, gaidot savu kārtu.
Vai tiešām iepriekš nevar izvērtēt kadidātus uz šo pozīciju, vai novērtēt ilgi strādājošus darbiniekus? Ir taču JĀMĀCA darbinieki, KĀ KONSULTĒT klientus (ir pieejami daudz kursi, apmācības, kā konsultēt cilvēkus, savaldīt dusmas, komunicēt utt.) un rīkoties STRESA situācijās.
Pēdējo gadu laikā PMLP agādina VALSTS IESTĀDI, kura NEVIS PALĪDZ iedzīvotājiem, ārzemniekiem, tūristiem utt., saņemt dokumentus un iegūt nepieciešamo informāciju, bet iestādi, kas sabojā priekštatu par visām valsts iestādēm kopumā, sabojā cilvēka garastāvokli un vēlmi grizties pēc palīdzības.
Комментарии (2)
Visi viņi domā ka ir pārāki par mums, bet tā nav! Tādi paši mirstīgie kā mēs esam! Lai labo attieksmi un mazliet nosēžas.
Piekritu, migracijas dienesta strādājošiem ir ļoti slikta attieksme pret klientiem, viņi meklēs jebkuru iemesli, lai tikai atteiktu klientam, nevis palīdzētu. Nervus viņi man pamatīgi ir sabojajusi