Адрес: |
Braslas iela 29 - 1 Rīga Latvia - LV-1084 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67600006 +371 67000000 |
Время работы: |
9:00 - 0:00
9:00 - 0:00 9:00 - 0:00 9:00 - 0:00 9:00 - 0:00 9:00 - 0:00 9:00 - 0:00 |
Категория: | Авто / Транспорт • Такси |
Социальные сети: |
Panda Taxi - Жалобы и отзывы
Panda Taxi - подсунули фальшивую купюру
Вызвал Panda taxi, номер VW Touran TQ-3510. Ехал с аэропорта в центр. Стоимость 5 евро. Дал 50 евро и получил 45 евро сдачи (две 20 EUR и 5 EUR). Утром обнаружил, что одна 20 евровая купюра фальшивая - типа EUROPRICOL. Компания Panda taxi никак не помогла в решении этой проблемы. Заявления в полицию не дало ожидаемого результата. Будьте внимательны. Таксисты еще те мошенники.
Panda Taxi - Nelaipni, sliktas uzvedības šoferi
Bieži izmantoju taksometru pakalpojumus, bet esmu ļoti nepatīkami pārsteigta, pat šokēta par pandas taksometru šofernu attieksmi! Reti, ja kāds atbild ar - "labdien", izrāda neapmierinātību, ja es norēķinos ar bankas karti, vairākas reizes uzbļauj, ja man rokās ir iepirkumu maisi, lai nesmērēju mašīnas sēdekļus. Viens šoferis pat neieslēdza skaitītāju un man prasīja sevis izdomātu cenu. Visgrūtāk ir paciest šoferu nepieklājību un necieņu pret klientu, pat elementāras lietas kā -...
Panda Taxi - Atteikšanās izrakstīt čeku
Es esmu tas biznesa klients, kurš brauc ar taksi bieži (1-3 reizes dienā) un man vienmēr vajag čeku, jo tos varu iesniegt grāmatvedībā kā firmas izdevumus. Bieži nevēlēšanās un slinkums šoferiem padara čeka izrakstīšanu par grūtu uzdevusmu (kaut gan vienmēr pabrīdinu par čeka nepieciešamību pirms brauciena uzsākšanas) . Vai tiešām prasu kaut ko tik neiespējamu? Kāpēc jāsastopas ar negatīvismu? Pēdējo reizi man vadītājs atteicās taisīt stingrās atskaites kvīti (jo kaut kādu iemeslu dēļ nevarot...
Panda Taxi/ Taxi Service, dispičere - Slikts serviss, necieņa un agresivitāte
Dispičere, sieviete vārdā "anastasija" (visticamāk izdomāts vārds) ar kuru iespējams sazināties pa tel. Nr. 22 330 330 izceļās ar izteiktu neprofesionalitāti un neatbilstošām prasmēm attiecīgā amata veikšanai, kas izpaužās kā rupja attieksme pret klientu un nepamatota agresiviāte ar katru minūti saziņas brīdī. Brīdī, kad es, kliens, vēlos sniegt informāciju, par brauciena atteikšanu, dispičere paliek agresīva un atsakās pildīt savus darba pienākumus, attaisnojoties, ka neesot laika, taču pa...
Panda Taxi - Nepatīkama attieksme
Steidzoties , vajadzēja līdz noteiktam galamērķim tikt ar taksi. Izsaucu, kā ierasts “Panda Taxi.” Saka, ka būs Tuvākā laikā. Viss kārtībā , taksists piezvana - taksis ir klāt . (TQ-2710) - piebrauc Grēcinieku ielā 11a, kā bija runāts . Taču kāpjot Taksī sagaida vilšanās. Es parādu sms, kas atnāca uz manu telefonu. Un man vadītājs nepieklājīgā tonī atcērt:” Jūs neizsaucāt taksi” , nosaucu savu vārdu - cenšas man ieskaidrot , ka es neizsaucu . Šoreiz gan nācās kavēt savu laiku , gan nācās izmantot cita uzņēmuma taksometru.
Panda Taxi - Slikts serviss
Panda nepilda solījumus un pieņemtos pasūtījumus. Ja tev vajadzēs pie ārsta uz operāciju var ari neatbraukt jo cena nebūs vismaz 10 eur. Bet uz lidostu vienmēr gatavi. Jo labs klients un nauda. Nevar uzticēties un dispēcieri slēpj viņu vadības kodinātes. Es kā bijjuši kliente negribu ne redzēt ne dzirdēt par šo slikto servisu.
Panda Taxi - Проблема с расчетом карточкой и оператор присылает частные машины
Вызвал тахи в аэроплрт по фиксированному тарифу. Первое тахи пришло без тахи опозновательных знаков. Чек за проезд водитель не дает, выхвал другое тахи. Приехал быстро. Опять проблема карточку банка не принимает. После долгих дискусий и отказ платить наличными. Нашел аппарат и принял карточку. Но зачем было придумывать стока проблем?
Panda Taxi - Nezina
Labvakar..jau kuro reizi braucu ar taxi Panda un katru reizi piefiksēju ka kāpjot taksi jau ir ieslēgts skaitītājs..vai nav tā, kad iekāpj lasažers tad tikai slēdz skaitītāju.. Bieži izmantoju šo taksi, bet laikam jāpadomā mainīt. Ļoti nejauki.
Panda Taxi - Ļoti rupja attieksme
3. Decembrī, ap plkst. 3:00 naktī, taksometra vadītājs ar numura zīni TQ 1961, nezina ceļu satiksmes noteikumus, jo bloķējot ceļu citām mašīnām, nav gatavs palaist tās garām, ja situācijā atrodas pretī braucošajā joslā. Noslāpē mašīnu un stāv, veidojot aiz sevis nu jau rindu ar mašīnām. Ļoti briesmīga attieksme.
Panda Taxi - Slikts serviss
Ar bērnu bija jātiek pie ārsta. Jābrauc nebija tālu, bet zinot, ka nē vienmēr ir uzreiz pieejamas mašīnas ar bērnu sēdeklīšiem, izsaucu taxi laicīgi, stundu iepriekš. Ar dispečeri norunājām, ka, ja mašīna ar sēdeklītī nebūs, viņa mani informēs, lai varu paspēt izsaukt citu taksometru firmu. Sarunas laikā vairākas reizes uzsveru, ka man vajag sēdeklīti ar atzveltni, kas paredzēts bērnam, kurš jau sēž un vēl uzsveru, ka ne paliktni. Pēc minūtes man atzvana precizējot bērna vecumu, uz ko atbildu...
Panda Taxi - krāpšana
Tā vietā, lai taksists vestu pa taisno no Salaspils uz Ādažiem (35km), tas mani aizveda uz Tīnužiem, kad pamanīju un liku braukt atpakaļ uz Ādažiem, sāka stāstīt, ka caur Tīnužiem ir īsāks ceļš, bet es uzstāju un rezultātā nobraucām 52km un samaksāju 27 euro. Operatori teica, ka lai maksāju tāpat, saglabāju čeku un ka pirmdien vadība kārtos šo jautājumu. Ļoti šaubos. Nekad vairs nebraukšu ar pandataxi
Panda Taxi - Сервис
Доброго времени суток! Прочитал здесь много жалоб в адрес водителей, диспетчеров, компании "panda taxi". Самому приходилось быть в обеих ролях, и в роли водителя и в роли клиента. Водители в этой компании, а точнее водители фирм, которые работают под данным брендом, действительно бывают не приветливыми, но стоит отметить, что подавляющее большинство водителей там, вынужденны работать круглые сутки что бы что-то заработать. Суточный план там как правило 90-100 евро в сутки. Что бы заработать...
Panda Taxi - slikts serviss
Izsaucot taksometru vienmēr brīdinu, norēķināšos ar maksājumu karti, uz ko man atbild, nekādu problēmu, visās mašīnās ir termināli. Taču arvien biežāk vadītāji saka, ka viņiem nav termināla, ņems tikai skaidru naudu utt. Žēl, ka aizmirsu vadītaja vārdu, kurs teica, es jūs vispār vairs nevedīšu, ja nemaksāsiet skaidrā naudā. Un tā braukāšana ar lieliem līkumiem, lai vairāk naudas iekasētu. Apnicis. Vairs Pandu neizmantošu.
Panda Taxi Soferis - Sirdsapzina
Sveiki,esmu pada taxi soferis, gribeju pateikties visiem taxi soferiem it ipasi panda, jo mums biezi gadas gruti klieti pasi to zinat! Sodien man atgadijas tads klients, brauca no X vietas lidz Aptiekas ielai lai izdzertu zales, zinien man bija loti maza summa uz so klienu, bet es biju soka kad cilveks ar narkotisko atkaribu gribeja man samaksat 4x vairak neka pec skaititaja es biju soka, cilvekam taa nav naudas bet vins no visas sirds grib samaksat un piemaksat! Es atteicos no naudas! Tad si...
Panda Taxi - Maksājums ar karti
Sveiki. Tātad šorīt ap 9:30 es internetā pasūtīju panda taxi uz 10tiem rītā no savas dienesta viesnīcas līdz universitātei tākā es baidījos nokavēt uz lekciju. Samaksāju 4,88euro caur banku ar kredītkarti internetā pirms brauciena. Man dispečeris zvanīja 9:40, taču es nepaspēju atbildēt tākā biju izgājusi no istabiņas un telefons palika tur. Atnācu atpakaļ un zvanīju viņiem 2x, uz ko nebija nekādas atbildes. Jau tuvojās 10:00 rītā un takša kā nav, tā nav. Zvanu uz tālruni 67000000 un saku, ka...
Panda Taxi - sliktākais,bet varbūt lētākais
Vissliktākais taksis. Panda tādi,nekad neizdod precīzu atlikumu,tas ir viens. Otrs ir tas,ka man kā klientam,kurš steidzas uz darbu,dispičers atļaujas pateikt,ka nav brīvu takšu,lai gan uz Miera ielas stāvēja viena panda taxi mašīna,vai arī pasaka,ka pusstundas laikā būs taksis.
Panda Taxi - Slikts serviss
Līdz šim izmantoju Panda Taxi reizi pa reizei, un šķita viss OK. Līdz vakar pēc svinīga pasākuma pēc pusnakts izsaucu uz centrālu adresi Valdemāra ielā, zvans tika saņemts, vēl pārprasīts vārds, un solīts pusstundas laikā. Paiet 45 min., zvanu vēlreiz, lai jautātu, kā tur ir, vai vēl ilgi jāgaida. Pārsteigums - dispečere atbild, ka mans iepriekšējais zvans neesot reģistrēts, tādu viņi nevarot atrast! Tāpēc vienīgais, ko varot, reģistrēt pasūtījumu no jauna. Uz jautājumu, vai tad tagad otras 45...
Panda Taxi - Sliksts servis
Заказали такси на определённое время прождали пол часа но когда должно было приехать такси позвонил диспечер и сказал что такси не будет.такси мы заказали более чем за пол часа до того как ехать.хотелось бы что бы диспечер звонил зарвнее а не в последнюю минуту.из-за неответственности фирмы мы опоздали на поезд.
PAIS.LV & PANDA - Darba algas namaksāšana un VID nodoklu parādi
Pus gadu nostrādāju pie taxi pandas apakšuzņēmuma pais.lv un saskāros ar šādām problēmām: 1; darba algas nemaksāšana 2 ; netika nodrošināts darbs jo mašīnas nebīja tehniskā stāvoklī lai veiktu darba pienākumus 3; darba devējs ar savu šarmanto sieviņu vienmēr ar baroja ar tukšiem solījumiem. Uģa paisa parāds man kā kā darba ņēmējam pēc vdi apreiķina sastāv 634 eur un nodokļu parāds vid uz šodienu ir 4000eur. Jautājums ir, kā panda uz šo visu skatās?
Panda Taxi - Slikts serviss
Labdien! Atkal sastopos ar problēmu ka nevaru tikt laicīgi norādītajā vietā. 9:05 izsaucu taksi,pateicu ka vajag man mašīnu uz 9:55, dispečere pateica ka būs un lai es gaidu,par to ka taksis var kavēties man neviens nepateica. 9:47 man zvana no dispečera punkta un saka ka mašīnas nebūs jo visi ir aizņemti un man meklēs brīvu mašīnu, uzjautāja vai es gaidīšu es pateicu ka ja, jo citas iespējas tikt uz darbu man nebija, jo mūsu Rīgas Satiksme arī strādā kā vēlās! 9:55 man atsūta sms ka 10:00 e...