www.sudzibas.lv Panda Taxi Nelaipni, sliktas uzvedības šoferi

Panda Taxi - Nelaipni, sliktas uzvedības šoferi

Bieži izmantoju taksometru pakalpojumus, bet esmu ļoti nepatīkami pārsteigta,
pat šokēta par pandas taksometru šofernu attieksmi!

Reti, ja kāds atbild ar - "labdien", izrāda neapmierinātību, ja es norēķinos ar bankas karti,
vairākas reizes uzbļauj, ja man rokās ir iepirkumu maisi, lai nesmērēju mašīnas sēdekļus.
Viens šoferis pat neieslēdza skaitītāju un man prasīja sevis izdomātu cenu.

Visgrūtāk ir paciest šoferu nepieklājību un necieņu pret klientu, pat elementāras lietas
kā - "labdien", "uz redzēšanos" reti, kad eksistē.

Vajadzzetu padomāt par klientu apkalpošanu - galu galā cilvēks maksā naudu par servissu
un beigās jūtas pat nēerti un nepatīkami!
Nevienu klientu viesnīcā vai restorānā, vai citur, nesagaida ar skābu seju un gandrīz ar
riebumu neapkalpo!

Nevienā pasaules malā nēsmu redzējusi šādu attieksmi un apkalpošanu, nēuzskatu
to par normālu un pieņemamu! Lai cik darbs nebūtu grūts - klients paliek klients.

Комментарии (19)

A alda112 06.03.2018

es Jums piekriitu!jauku vakaru!pandaa muuzhdien straadaa ..nuu..neizteikshos..:))

A alda112 06.03.2018

bet ..ir bet...Liiva par veselibu...Jums...nu nedrikst..uzrakstiet privati..

L Liva Trezina 06.03.2018

Paldies! Veiksmi :)

A alda112 06.03.2018

ja Jums ir laiks..varam privati?

L Liva Trezina 06.03.2018

?

L Liva Trezina 06.03.2018

Jaa, es Jums uzrakstiiju

A alda112 06.03.2018

tel nr?

A alda112 06.03.2018

27197589

L Liva Trezina 06.03.2018

labaak ar saraksti

A alda112 06.03.2018

Juus droshi uzzvanat,ja nepatiks ko saku-momentaa partraucam.par veselibu runa.droshi zvanat!

L Liva Trezina 06.03.2018

Jociigi, juus savos komentaaros biezhi prasaat- vai varam runaat privaati...

C critical thinker 06.03.2018

alda, aņa vai kas tur vēl ir ne tikai juriste , bet arī veselības speciāliste?

A alda112 06.03.2018

skaidrs.:))jauku vakaru!

A alda112 06.03.2018

iespeeja bija..:)

A alda112 06.03.2018

mm.kredita nav..nja,

A alda112 07.03.2018

meiteenam dakteri.

Bomboklak 07.03.2018

Pilnīgi piekrītu Arvis9999!
Jau trīs gadus neesmu zvanījis LV nevienam taksim. Taxify izsauc, samaksā ar karti un prieks un miers.

Jo Taxify šoferiem ir svarīgi turēt savu reitingu. ja kautkas nepatīk brauciena laikā, novērtēt braucienu atbilstoši. Tklīdz vadītājam krītas reitings, viņš netiek klāt tik daudz klientiem.

Dainis 07.03.2018

Ja izvēlaties budžeta pakalpojumu saņemiet budžeta attieksmi? Brauciet ar Air baltic un būs jums serviss, šie šoferi nemaz nenoplena tik daudz, maksājums ar karti paņem savu procentu + no šāda brauciena šoferim ir jāmaksā arī nodoklis, kas nozīmē, ka viņš to dara par pašizmaksu, ja esat ''kapeiku pisējs'' tad kādu attieksmi sagaidāt?

Pacco_al 08.03.2018

Jā tieši tā, ir arī dārgie taksometri, tur tad arī variet uzstādīt savas prasības. Lētajā galā nu nekādi, labi ka vispār aizved par tādu smiekla cenu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы