Panda Taxi - Slikts serviss
Panda nepilda solījumus un pieņemtos pasūtījumus. Ja tev vajadzēs pie ārsta uz operāciju var ari neatbraukt jo cena nebūs vismaz 10 eur. Bet uz lidostu vienmēr gatavi. Jo labs klients un nauda. Nevar uzticēties un dispēcieri slēpj viņu vadības kodinātes. Es kā bijjuši kliente negribu ne redzēt ne dzirdēt par šo slikto servisu.
Комментарии (27)
Neobjektīvs un tendenciozs ieraksts. Nepamatos priedelējums par 10.- EUR
Izsauciet Pandu kur fiksētais būs 3 EUR vai eur 4 EUR .Tad redzēsiet kas notiks.Ja neko nezina no faktiem tad labāk pakluset
SSAA, Jūs pat faktus kārtīgi neesat izskaidrojusi! Jēgu sūdzībai neredzu!
Esmu braucis ar Pandu. Vienmēr zem 5. Vienmēr labs serviss. VIenmēr laikā. Lai gan, ja man kaut kur ir jāpaspēj es vienmēr viņiem piesaku taxi jau iepriekšējā dienā uz man nepieciešamo laiku. Un viņš vienmēr piebrauc vairāk nekā 10 min pirms norunātā laika. Nekad nēesmu ar Panda kavējis.
Ja šeit rakstāt tādu sviestu, varbūt vienkārši dispičerim nespējāt normāli izskaidrot ko jūs vēlaties?
Ja esat pandas menedžeris vai jurists kas atraksta sūdzības tad jums var saprats.Izsaukums tika veikts vakara jo agri no rita bija jābut uz operaciju.Viss pieņemts viss apsolits .Tikai 10 min pirms braukšanas saka ka taksis nebūs jo rajonā purvciems nav neviena.Kaud pilnas ielas stāveja,es pat laiku parmainīju agrak no 8.45 uz 8.30 rezerve .Bet vienalga nekasmeitenes laipnas bet jaunas vai nezina valsts valodu un neprot organizēt visu darbu.To pat takšu panda šoferi teica.,kad lidoju uz lidostu man jau šoferis ar visu dispečieri paši pakaļ skrien.Jo labs klients fiksēta samaksa nav maza.Dzīve viss nāk atpakaļ kādreiz ari jums ļoti svarīga dzīves situācija taksis var pievilt.Nenosodi citu nezinot .
nu nezinu, cenas ir ļoti lētas. draudzene no rīgas uz jelgavu aizbrauca pa 12eur. līdz lidostai 5eur. ļoti ātri un precīzi. starpcitu, panda taxi vairākas mašīnas pieder manai krustmātei un nevajag te rakstīt par sliktu servisu. tas ir grūts darbs, cilvēki ieguld naudu, labo mašinas un dara visu, lai klienti ir apmierināti. šoferus labus tiešām gruti atrast.
Ziniet kad Jums braucot no lidostas taksists saka mazāk par 10 eur nebraucu jo nav peļnaVi''nam jāmaksā ire par auto EUR 65.00.Vai man kā klientam tas jāzina.Tā ka esmu ekonomiste pēc profesijas neadekvāti es vienkārši nevaru domāt un krāpniekus saredzu uzreiz un negodīgu biznesu, .Jūs man esat labs klients.Jo maksaju EUR 11.00 .tNu ko lai saka.Dispecieris pieņēma vakara izsaukumu 8.45.jo 9 bija jābut smnīca un 8.40 pazvana ka šaja rajonā nav taktšu un taksis nebūs.Tad zvanat vismaz stundu iepriekš klientam.Jo vakara teicu jābut slimnīca un ļoti svarīgi..Telefonu sarunas ierakstās un pieteikumi ierakstas .Tā ka Daiini ja janeinat nerunājat,Pats Jus esat Daini sviests ka nezinat kas notiek mūsu valstī un takšu biznesa.
vajadzēja ātros izsaukt nevis taxi.
Kas Jūs par ekonomisti? Pat nemākat rakstīt...
Atvainoiet par kļudam pēc tautības esmu poliete
Dispečeri pēc balsim ir jaunas nepieredzējušas meitenes vai cilvēki kas slikti zina valsts valodu.Laipnas bet neprot veikt organizāciju.Pat takšu šoferi par to man personīgi teica.Tā ka grib maksāt mazu algu Panda un saņem klientu zudumu.Varbūt atceļat to fiksēto no mazam summam un nebojajat sev reklāmu.Daini Jums esat pandas menedžeris vai jurists ?Jums neizdosies apvainot klientus.Te ir fakti un tas ir viss.
To Pecco all.Izsauc Pandu kur summa būs EUR 3 vai 5 EUR pat dienu iepriekš.Saņemsi atteikumu visādu iemeslu dēl.Es no sirds Jums to vēlu dzīvesnopietnaja īstaja momentā un ar to sastapties.Paziņos Jus 10 min pirms braukšanas.Vispirms spriedelēt vajag zināt faktus,
SSAA Jūs ne mirkli neko loģiski šeit neesat izskaidrojusi, to esat izdarījusi tik pat "veiksmīgi", kā Panda dispičeres saņēmušas norādījumus no Jums! Tas ka Jūs esat ekonomiste, neko nedod. Varat to papīru iesmērēt nākamā taksista sejā.
Pēc Jūsu rakstītā man pat galva sajuka!
Mana vaina ka saprotu un jūtu krāpniekus un slikta servisa sniedzējus un sūdzibu atrakstītājus .Kas nekur neiedziļiņas tik raksta.Kamēr paši dabū uz savu āda .Tad sāk iedomāties, Jums dzīvojat siltumnīcas apstakļos un neko nezinat kas notiek apkārt un ari takšu biznesā.Tas ka Jums galva sajukusi to var saprast uzreiz.Labi ka esat atklāts un atzinaties.neuzņemat kā aizvainojums.Pat par sevi to pateicāt..Kādreiz pašam kad būs kas dzīve svarīgs un takša dēl Jums cietīsiet, tad atcerēsieties savus vārdus.Taksi izsauc iiepriekš nebrauc jo nav izdevīgi pēc fikšetā tarifa un ,atsaka pēdējā minutē.sniedzot nepareizu info ka rajona nav takšu. lientu jābridina stundu iepriekš..Tur pat mazs bērns saprot .Sorry Jusu galva sajuks vēl vairak.Jūs mani sasmīdinājat,,
Mana galva sajuka patiešām vēl vairāk. Jo nesapratu ne Jūsu domu, ko mēģinājāt teikt, ne situāciju.
Nebraucat ar taksi, ja jums nepatīk Panda sniegtie pakalpojumi. Ir ļoti daudz citas taksometru kompānijas. Un ja jau dega zaļās lampiņas, tad lecat iekšā un aidā dzīvē! ;)
Gribēju pateikt ka es kā Pandas kliente kas visu liku biju labās domas par so kompāniju.Saskāros ar tādam lietam kā slikta darba organizācija un klients patstavīgais ir nullles vērts.Protams vairs nelietošu šo servisu.Ja Jums nesaprotat domas tad tās ir Jūsu problēmasDer Mildronats lai labāk domājas,Mani JŪS UZJAUTRINAT,AR SAVU GALVU..Viņu dēl es nokavēju operaciju.Kas man viņiem balvu uzdāvināt par labu uzvedību.Tas nebija brauciens no kroga vai ciemos.Es uzskatu ka citiem ir jāzina ko var sagaidīt no šis kompānijas.
Te raksta autoram nedaudz nervi jāpaārstē. Ja būtu nomierinājies un uzrakstījis normālu sūdzību, kā piemēram: "Panda atsaka izsauktu taksi 10 min pirms brauciena ... " (viss ko apmēram no visiem komentāriem sapratu) tad neviens nepiesietos, bet, ja sarakstīts stilā "ka tik kaut ko piedirsrs rakstā" un spekulēts nedodot faktus, pierādījumus vai izskaidrojot reālo situāciju un visiem komentāros vēl paspēts "uzbraukt" pāris reizes, tad šeit jau paša raksta autora vaina par to, ka šī nekad netiks uzskatīta kā sakarīga vai pamatota sūdzība.
'Varat skaitīt kādu gribat.Man Jūsu domas neinteresē,Neesmu cilvēks kas meklē citos vainu bez iemesla.Bet fakts ir fakts Bet par nerviem Jums nav tiesību nevienu aizvainot.Jūsu .Ši fraze no Jums-- ka tik kaut ko piedirsrs rakstā".Liecina par Jūsu intelektu un prāta gudrību, .Ja izsauc taksi vakara uz agru rītu un pasaka ka operacija 9.Tad taksis neatbrauc no rīta un pazino to 15 min pirms tam.Tad ko man viņiem PATEICĪBA JĀRAKSTA PAR LABU DARBU.kad operacija ir nokavēta.Manuprāt jāzina uz ko ir spējīga daža laba firma.Tas ir mans dzīves notikums un viss.Esmu jau aizmirsusi un izsl;egusis šo kompāniju no savas dzīves.Un rupjus izteicienus komentējot anonim cilvēcin man nerakstīt lūdzu,
"Bet par nerviem Jums nav tiesību nevienu aizvainot." Un jums ir? Balstoties uz jūsu komentāriem par galvu citiem un pēc tam vēl nākamājā teikumā pec pašas teksta man - acīmredzot tiesības ir tikai jums - un uz visu un visus aizvainot!
Tad tā arī ir jāraksta! "Izsaucu taksi neatbrauca jo tas un tā..." Nevis apsūdzat par kaut ko, ko pati nezinat un pierādīt nevarat, ceļot neslavu (kas ir nelegāli) par to ko pati nezinat. Nolaidieties no mākoņiem pārlasiet rakstu ko pati uzrastījāt! Nezinot situāciju, jo pati neizskaidrojāt sūdzībā, te neviens nesaprot, kas vispār notiek. Komentāros jāvelk ārā reālā sūdzība, šausmas!
Un ja jums liekas, ka tas bija rupji, tad pārlasiet visu ko jūs rakstījāt tur ir pilnīgi tas pats!
Anonimais cilvēcin Jūsu DOMAS MAN NEINTERESE..Pandas dispečieri atvainojas man un zina par ko.Bet Jūs palikat ar garu degunu
SSAA: Acīmredzami parādījāt tikai to, ka esat manāmi neadekvāta, līdz ar to arī šādu sūdzību nevar uztvert nopietni.
Kāpec Jūs aizvainojat cilvēkus?Ar kādam tiesībam?Es nokaveju operāciju jo PANDA darbība nav organizēta .Man jāraksta Pateiciba par to?Kurš ir adekvāts te?
Jūs nokavējāt operāciju, jo nepaspējāt uz viņu ne jau tāpēc, ka panda taxi ir neorganizēts, ja vēlētos tad paspētu un būtu ierēķinājusi savā laikā varbūtību, ka kavēsiet, vienkārši meklējat vainīgo!
te tiešām sviests.. kā vispār var nepaspēt uz operācju?!.. ja cilvēks ir tik neorganizēts, tad jāguļās tajā slimnīca dienu iepriekš. ja ir jāsteidzās uz slimnīcu- zvanīt ātriem.
kurš vispār izsauc taxi dienu iepriekš?! tas tāpēc arī it taxi: ja tu steidzies - zvani. uzreiz atbrauks pakaļ.
Manuprāt jūs te un dzīvojat sudzibas.lv un tas ir jūsu dzīves stilsvai noteikumos ir teikst ka var apvainot cilvekus par neadekvātiem nezinot cilvēku klātienē.? . Mani neuztrauc jūsu domas. Gudrs cilvēks citus neapvaino.1. Izsaukt vakara taksi uz noteiktu laiku 8.45. Jo rit uz plks. Jo 9 ir operacija mieriga ceļa kā patstāvīgai klientei. Jā brīdina ka takšii aizēmti. Es pat pārcļu laiku uz 8.30 rezervē. Kur proble'mas?
2. Kad nākošajā diena gaidam zvanu ka taksis atbrauks pazvana. Tad dispečers un saka ka taksis nav rajona un nebūs tuvakajos laikos.3. Es pasaku paldies par sabojāto ritu bez rupjas vārdu apmaiņas. Māšinas šaja rajonā bija. Tikai organizācija nav noregulēta starp šoferiem un dispečeriem. Man atvainojas jusu pandas dispečieru pārstsvaji. Necenšaties atsrādat savu darbu apvainojot mani.. Ši kompānija ir izsvītrota no manas dzīves un aizmirsta. Cilvēks nokavē operaciju takšu dēl un man jāraksta pateiciba? Urš te daini ir neadekvāts? Lūdzu nelasīt manu pretenziju. Jo jūsu domas mani neinteresē.
cilvēk nokavējis operāciju savas bezatbildības dēļ.