Адрес: |
Kubiliaus iela. 21 vilna Lithuania - LT-09108 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67660648 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Социальные сети: |
Newmood - Жалобы и отзывы
Newmood - Slikts serviss
Pasūtīju preces ar pēc apmaksu (DPD) . Uzzināju no šī saita par šis kontores kvalitāti. Un pēc 15 min no pasūtījuma brīža, atcēlu pasūtījumu rakstiski un pa telefonu. Meitene apstiprināja, ka viss ir atcelts. Preci vienalga bija nosūtīta ar DPD! Laikam viņi ļoti grib naudu no klienta) arī viņi nevar izdzēst manu profilu portāla. Iesniegumu par profila likvidēšanu uzrakstīju, ka viņi gribēja, ar iemeslu.
Newmood - Обман
После отмены заказа Re: Tellimuse Nr: nm-o000202932 #1294329-1629356610 (22.08.2021) , я не могу до сих пор получить деньги на свой счёт, заказ я даже не получила а они ответили что его надо получить и проверить, как так я заказ даже не получила и не могу вернуть свои деньги, беспредел! Eva-Maria Saprika ee022200221059119381
Newmood - Slikts serviss
Diemžēl, uzķēros uz šī interneta veikala izdevīgajā piedāvājamu iegādājoties dāvanu. Problēma sākās ar to, ka izsūtot paciņu, nesaņēmu izsekošanas kodu, ko salīdzinoši ātri uzzināju pašrocīgi zvanot uz norādīto klientu servisa numuru. It kā, viss ok - gadās. Problēma sākās brīdī, kad paciņa neatbilda norādītajam pakomāta izmēram un tika nosūtīta atpakaļ uz noliktavu. Ir pagājis tieši mēnesis, vairāki zvani gan uz Latvijas gan uz Lietuvas kantoriem cenšoties risināt situāciju, kā arī neskaitāmi...
Newmood - Slikts serviss, tirgo brāķus
Nekādā gadījumā neko neiegādājieties no šī uzņēmuma, ja pastāv iespēja, ka tas būs jāmaina. Mana problēma bija tā, ka bija jāmaina apavu izmērs uz mazāku. Uz to arī iekritu. Absolūti nekompetenta komunikācija. Pa telefonu viens darbinieks saka vienu, pēc brīža cits atkal kaut ko citu. Kad nu beidzot pēc vairākām dienām nonākam pie risinājuma un apavus ar mazāku izmēru man atsūta, tie izrādās brāķis! Nekas neatliek, kā doties pie kurpnieka un mēģināt kaut ko glābt jo turpmākai komunikācijai ar...
Newmood - Bojājums
Pasūtīju sandales, kas pēc pāris dienu valkāšanas izrādijās brāķis un saplīsa. Ilga un murgaina procesa laikā (2 nedēļas) tās beidzot sanāca aizsūtīt atpakaļ. Bet izrādās šī "firma" preci nemaina un arī neatdod naudu. Vienīgais argument - apavi ir valkāti. Tad kādā loģiskā veidā man zināt, ka prece ir brāķēta? Skatoties uz to? Glabājot plauktā tas parādās? Ne vienu vien reizi ir sanāci saskarties ar ar brāķi tieši apavos, visi veikali bez ierunām samaina un atvainojās. Tāpēc arī turpmāk...
Newmood - Slikts serviss
Šausmīgs serviss! Kamēr atgriezīsi preci atpakaļ paliksi sirms! Vajadzēja pusotru mēnesi un vairākas sūdzības rakstīt, lai atgriež naudu. Un pašai jāmaksā par preces atgriešanu. Ja jums ir aizdomas, ka prece varētu jums nederēt, nekādā gadījuma neiesaku tur pasūtīt. Vieglāk man liekas pat no ķīniešiem naudu saņemt atpakaļ.
Newmood - Slikts serviss
Pasūtīju preci no newmood.lv, mājas lapas pašā augšā norādīts - piegāde un atgriešana bez maksas! Prece atnāca caur omnivas pakomatu, veicu atmaksu un izņēmu savu preci uzlaikojot secinu ka preces izmērs neatbilst un ir ļoti par lielu. Vēlos preci atgriezt atpakaļ un saņemt savu naudu, bet kā? Mājas lapā norādīts ka jāaizpilda atgriešanas dokuments - kur lai tādu ņemu? Atgriešana caur DPD kurjeru - ka lai sazinos ar viņu kurjeru? Zvanu uz norādīto telefona numuru, tur protams, stundām var...
Newmood - Nenopietns un birokrātisks serviss
Absolūti nenopietns un birokrātisks kantoris. Pārskaitīju naudu par preci, izrādās, ka tāda prece nemaz nav uz vietas. Viena un tā pati banka, bet lai atgrieztu naudu bija nepieciešamas divas nedēļas. Tikai tad, kad biju 12 reizes zvanījis, aizsūtījis n-tos e-pastus un visbeidzot piedraudējis ar patērētāju tiesību aizsardzības centru, nauda tika atgriezta.