LV RU

Medicīnas Sabiedrība ARS

ARS SIA
www.ars-med.lv
Адрес: Skolas ielā 5
Rīga
Latvia - LV 1010
(Veselības centrs)
Телефон: +371 67201006
+371 67201007
+371 67201008
Информация: Brīvības iela 137,
Rīga, LV-1012
Juridiskā adrese
Время работы: 8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 15:00
8:00 - 15:00
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

4%
Жалобы
46
Разрешенные
2
C ответами
0
Посмотреть статистику

Medicīnas Sabiedrība ARS - Жалобы и отзывы

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss

Slikts serviss Обратилась в клинику ARS с проблемой боли в коленях. Мой поход к врачу ортопеду начался с шутки врача, кинутой своему ассистенту по поводу моей фамилии. Потом «прекрасный» врач Arnolds Skirmanis быстро просмотря результаты моего МРТ прокомментировал что мне вряд ли сулит долгая и счастливая жизнь. Его грубая и высокомерная манера общения сразу бросилась мне во внимание, но заплатив 40€ за прием, как бы мне не хотелось развернуться и уйти, я все же пыталась выудить из врача максимум информации...

Medicīnas sabiedrība ARS - Attieksme pret pacientu

Attieksme pret pacientu Vēlos izteikt savu sūdzību pret šo iestādi, kurā līdz šim mana pieredze ir bijusi tikai lieliska. Sāksim ar to, ka esmu studente un 40 eur par vizīti (divām) man ir ļoti liela summa un gandrīz 200 eur par magnētisko rezonansi ir praktiski visa mana pusslodzes alga. Pirms gada potītes mežģījuma rezultātā sāka veidoties artRoze. Jau pirmajās vizītes sekundēs ārsts mani nopētīja no galvas līdz kājām un smīkņāja kaut ko par kārtējo meiteni, kas augstpapēžu kurpes pārvalkājusies tiklīdz kā izlasīja...

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss

Slikts serviss Noteikti neiesaku apmeklēt zobu higiēnisti Iveta Glodena. Tik brutālas metodes - strādā kā ar cirvi un kapli, turklāt nenormālā ātrumā - jādomā, lai pieņemšanas laikā "iespiestu" vairāk klientu. Rezultāts - paviršs, sasteigts darbs, ko apstiprināja cits higiēnists, pie kā pēc tam vērsos, lai pārbaudītu savas aizdomas, ka 35 minūšu ātrumā paveiktais darbs ir nekvalitatīvs. Brutāla, nevietā ātri paveikta un nekvalitatīva zobu higiēna. Iestādes administrācijai vajadzētu papētīt, cik šī persona paspēj izmalt cilvēku vienas dežūras laikā. Nav brīnums par rezultātu.

Medicīnas sabiedrība ARS - Necienīga attieksme

Necienīga attieksme Aizejot pie kardioloģes Vitas Zitmanes tika saņemta ļoti neprofesionāla attieksme. Pēc provukatīvu jautājumu uzdošanas par noteikto tēmu, dakteres atbilde bija nosodoša, un valoda kāda tika izmantota, neadekvāta profesijai. Ar žargoniem “Nafig” utt.. Vizītes noslēgumā tika nevis rasta atbilde un problēmu, bet gan pateikts, lai pārtrauc ierasto, kas nav nekāda atbilde.

ARS - Neprofesionāla konsultācija

Neprofesionāla konsultācija Gāju pie alergologa, jo man bija kodums, kas nepārgāja pusgadu un paaugstināts ige. Ārste absolūti neklausās tajā, ko saku. Kad teicu, ka kodums dabūts maijā, man esot ilgstošā prombūtnē citā kontinentā, ārste runāja par to, ka maijs Latvijā bijis silts un tādos apstākļos kodumi var iekaist. Atkārtoti nosūtīja uz analīzēm, kas jau bija veiktas ar ģimenes ārstes nosūtījumu. Tāpat, man ir alerģija pret kaķiem u. c. Ārstei to pateicu, un mani nozīmēja tikai uz šo alergēnu analīzēm. Pilnīgi...

Medicīnas sabiedrība ARS - viedoklis par Jānis Dobelnieks traumotologs

viedoklis par Jānis Dobelnieks traumotologs Traumatologs-ortopēds J. Dobelnieks pavirši veic savu darbu, neiedziļinās pacienta vēsturē. Sajūta, ka vienīgais, kas ārstam rūp ir naudas peļņa. Es pati vērsos pie ārsta ar sāpošas kājas problēmu. Izvēlējos ars, jo tas tuvāk darbam, nekā mana ierastā poliklīnika. Kājai problēmas bija gadu atpakaļ, kuras tika atrisinātas. Paņēmu līdzi arī visu iespējamo informāciju jeb "slimības vēsturi" (to skaitā iepriekšējā rentgena slēdzienu) , piebilde, man ir padilis viens skrismlis kāju pirkstos. Tātad...

Medicīnas sabiedrība ARS - Плохой сервис

Плохой сервис Была проблема с пальцем ноги. Пришёл на приём к хирургу G. Forstmanisu. Выслушал меня минут пять практически меня не слушал. Затем сделал хирургические манипуляции, не изучив проблему глубже. По кромсал мой палец, толком ни чем не обработав, положили повязку без прокладки прямо на рану и сказали полоскать в ромашковом чае. За два выходных дня проблема не уменьшилась а только усугубилась. В понедельник пошёл к другому хирургу, тот был в легком шоке от увиденного. Заново проделав мини операцию...

Medicīnas sabiedrība ARS - Obsluzivanie

Obsluzivanie Posle zvonka na recepschon bilo otvratiteljnoe obsluzivanie. Takze po piripiski otkozalisj otvecatj po russki, motiviruja etim, sdchto v latviji odin jazik. No eto castnoe zavedenie, i tam vvedenno 3 jazika, v tom cisle po russki. Naglaja, otvecajuschaja cerez internet, nagluju lozj.

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss; nekorektas informācijas sniegšana

Slikts serviss; nekorektas informācijas sniegšana Pierakstījos telefoniski uz grupu vingrošanas nodarbību un ārstniecisko masāžu. Paldies par grupu nodarbību blaumaņa ielā, ar to problēmu nebija. Toties pie masāžas skolas ielā tā arī netiku. Pierakstoties konkrēti jautāju vai ir pieejama apkakles zonas masāža uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi un pierakstījos. Masieres vārdu man nepateica un es nejautāju, jo parasti uz vietas pasaka kabinetu, kur jādodas un viss. Reģistratūrā man nesniedzot nekādu info, arī apstiprinot, ka esmu šeit pirmo...

Medicīnas sabiedrības ARS Diagnostikas klīnika - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Vēlos brīdināt pacientus, jo minētā iestāde prettiesiski mēdz iekasēt maksājumus par medicīniskiem pakalpojumiem, kurus saskaņā ar līgumu ar nacionālo veselības dienestu, apmaksā valsts. Iestāde neieklausās pacientu iebildumos, kaut atzīst, ka pat pusotra simta liela naudas summa iespējams esot iekasēta nepareizi. Medicīnas iestāde pat apzinoties problēmu atrod formāls atrunas un naudu vēl aizvien periodā no 14.01.2019. Neatmaksā. Iestāde nevar nezināt kādus līgumus un pasūtījumus tā uzņēmusie...

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikta attieksme

Slikta attieksme Atbraucam 25.12.2018.g. ar 1,5.g. bērnu. Bērnam bija klepus un temperatūra 38,5. Lūdzam, lai dežurējošis ārsts paklausas plušas un vispār apskatās, uz ko saņēmam atbildi, ka bērnus viņi nepieņēm. Arī pati ārste atteica apsktīties bērnu. Bijam ļoti vīlušies šājā iestāde.

Medicīnas sabiedrība ARS - Agresīva un rupja apkalpošana reģistratūrā

Agresīva un rupja apkalpošana reģistratūrā Reģistratūras darbiniecei Alīnai Zavadskai vajadzētu iziet elementāru pieklājības un klientu/pacientu apkalpošanas ētikas kursu. Agresīva un rupja attieksme, pametot atpakaļ iedoto personu apliecinošo dokumentu un apdrošināšanas karti. Sejas izteiksme tāda, it kā būtu gatava nogalināt. Šādam cilvēkam nevajadzētu strādāt darbā, kurā ir jākomunicē ar cilvēkiem, kur nu vēl medicīnas klīnikā.

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss

Slikts serviss Darbinieki, kas strādā uzņemšanas laikā, ir ļoti nežēlīgi. Un tagad viņi nesniedz informāciju, ko cilvēki lūdz. Vai informācija no personāla ir pilnīgi atšķirīga viena no otras. Cenas ir atšķirīgas. Jūs zvanāt uz pieņemšanu, cena ir viena, bet, kad jūs atgriežaties pie ārstēšanās, cena atšķiras. Kāds izvilkums no! Viss ir jāmaina. Cits gudrs rakstīt vēstuli kādam cilvēkam.

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss

Slikts serviss Šā gada 10. oktobrī veicu mamogrāfiju kā pirmā rīta paciente ar valsts nosūtījuma vēstuli Skolas ielā 5. Atbildi solīja pēc 2 nedēļām. JOPROJĀM NAV! Esiet tik laipni un STEIDZĪGI veiciet aprakstu, lai varu izprintēt, jo man tas vajadzīgs nākošā speciālista vizītei. Ar cieņu, Jūsu kliente

Medicīnas sabiedrība ARS - Neciešami smacīgs gaiss

Neciešami smacīgs gaiss Biju šodien iegriezies arsā. Pat wc ir labāks gaiss, nekā šīs medicīniskās iestādes rģistratūrā. Par medicīniskajiem pakalpojumiem šajā iestādē maksājam diezgan lielu naudu. Vai tad klients nav pelnījis izvēdinātas telpas? Šādā gaisā veidojas visādi mikrobi, kuri nav labvēlīgi ne vienam organismam. Klaja necieņa pret klientiem! Vai tiešām nav iespējams iegādāties gaisa kondicionieri?

РешеноMedicīnas sabiedrība ARS - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 04.07.2018. Devos uz pieteiktu vizīti pie ginekologa. Kopējās izmaksas tikai par apskati un konsultāciju 64.00 eur. Samaksāju par dakteres pakalpojumiem 38.00 eur: veica apskati, paņemot mikrofloras paraugu ar kociņu. Netika veikta vizuālā apskate. Notriepi uz vēžā šūnām neņēma, jo apskate tika veikta vairāk kā pirms pusgada. Pārbaudīt krūtis nācās prasīt pašai. Iepriekšējā reizē tas netika ne piedāvāts, ne darīts. Laikam, ja sūdzību nav, tad to nemaz nedara. Par ultrasonogrāfiju bija...

Medicīnas sabiedrība ARS - Pacientu apkalpošana pa telefonu

Pacientu apkalpošana pa telefonu Labdien! Vienmēr bijuši vislabākie iespaidi par Medicīnas centru ARS, taču šoreiz kaut kas sagājis greizi. 03. 04. 2018. Centos sazvanīt reģistratūru, tā kā ilgi nevarēju to izdarīt nolēmu pieteikt vizīti pie traumatologa elektroniski plkst. 13: 35, atbildi saņēmu nākošajā rītā, jo tā bija izsūtīta plkst. 19: 00. Nolēmu piezvanīt, lai precizētu laiku, taču operatore, kura man atbildēja ap plkst.14: 30 bija ļoti nelaipna, un man pateica, ka, ja es esmu sūtījusi elektroniski, nevarot mani...

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss/attieksme

Slikts serviss/attieksme Ierados uz ARS traumpunktu, kur šovakar dežūrējošais ārsts bija Dr. Edvīns Simanovičs. Pirmo reizi dzīvē saskāros ar tik drausmīgu, neprofesionālu attieksmi no ārsta puses! Ja es esmu atnākusi pie ārsta, tātad man ir vajadzīga palīdzība, ko parasti ārsti arī sniedz, nevis nievājoša un izsmejoša attieksme pret tevi kā cilvēku un tavu problēmu, kura jau tā ir diezgan sāpīga tēma... Viss sākās ar to, ka ieejot kabinetā ārsts sāka ar mani runāt krievu valodā. Uz atbildi, ka, jā, mans vārds un...

ARS Medicīnas Sabiedrība - Наталия Фокина

Наталия Фокина Хочу пожаловаться на полный непрофессинализм Наталии Фокиной, которая принимает в мед.Центре Ars. Я к ней пришла за косультацей по одному гормону, который был практически на нуле согласно анализам. Она даже не удосужилась посмотреть на листок с анализами, сказав, что какое-либо лечение начинать ещё рано. Пощупав мою щитовидку, сказала, что выгляжу я хорошо и все описанные мной симптомы не относятся к понижению данного гормона. И это косультацияу эндокринолога! По-моему, уровень бабки на...

Medicīnas sabiedrība ARS - Высокомерное, пренебрежительное отношение, плохая информированность

Высокомерное, пренебрежительное отношение, плохая информированность Была в клинике с больным мужем впервые. На каждом этапе , начиная с регистратуры, слышали одни упрёки, недовольства, претензии , хотя не было никакой необходимой информации .А ведь работники клиники медики и работают с людьми, больными, как в нашем случае, да к тому же за деньги. Хотелось им нахамить в ответ, да воспитание не позволяет.Осталось ужасное впечатление о клинике. Постараемся больше не обращаться в эту клинику.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы