G4S

AS G4S Latvia
Адрес: Stigu iela 10
Rīga
Latvia - LV-1021
(Galvena biroja adrese)
Телефон: +371 67 516 975
+371 6750 3030
:+371 6717 1899
Факс: +371 67 515 449
Информация: Darbības veids:
Apsardze, aizsargierīces, sistēmas, videonovērošana.
Время работы: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
74
Разрешенные
1
C ответами
0
Посмотреть статистику

G4S - Жалобы и отзывы

G4S - Informācijas izpaušana

Informācijas izpaušana Sveiki vēlos pazinot to ka par mani nopludina informāciju no g4s video kameru ierakstiem foto man nau bet pirms mazāk neka nedēļas Ainars petkuns ar savu kolēģī kuram vārdu nezinu esot viens otram sūtījusī manu fotko kur ieeju maxima xx suta foto uz mazo maximu un radot ka es tur ieejot un stāsta ko perkot mazas maximas kaseiereij plus vel nomelno mani. Nesaprotu ka var vispār kas tāds notikt vai tas ir pieļaujams. Es foto nesu redzējis bet man ta kasiere stāstīja ka vinaijai radīja pa mani...

G4S - darbinieka sūdzība

darbinieka sūdzība Labdien. 8. maijā sēdējām 5 cilvēku kompānijā Circle K (Vaļņu iela 11), dzērām kafiju un ēdām hotdogus. 2:22 pie mums pienāca viens jūsu darbiniekiem un uzreiz sāka uz mums kliegt, ka mums nav tiesību tur atrasties un mums ir jāiet ārā (domāju, ka tas būs skaidri redzams kamerās). Uz loģisko jautājumu "kāpēc" viņš atbildēja, ka mēs ''uzdodam stulbus jautājumus''. Attiecīgi viņš neizgāja no turienes līdz brīdim, kad iekāpām taksī un aizbraucām. Viņa automašīnas numurs ir MA-5781. Ja kāds no...

G4S - Apsardzes darbinieki neielaiž veikalā

Apsardzes darbinieki neielaiž veikalā 05.03.2022 plkst 21: 52 apsardzes darbinieks tirdzniecības centrā Rīga plaza atteicās ielaist klientus veikalā Maxima. Ņemot vērā, ka norādītais darba laiks ir līdz pulksten 22: 00, astoņas minūtes ir vairāk nekā pietiekams laiks lai veiktu kādu pirkumu. Arī pēc manas norādes uz esošo pulksteņa laiku un veikala darba laiku, darbinieks domas nemainīja un palika tikai nepieklājīgāks, paceļot balsi un krievu valodā nobubinot, ka viss ir slēgts un jāiet ārā. Saprotams, ka pēc garas darba diena...

G4S - Nekorekta attieksme, pret darbinieku no reģionāla vadītāja

Nekorekta attieksme, pret darbinieku no reģionāla vadītāja Labdien. Kādas un vai ir tiesības G4s reģionālajam vadītājam pacelt balsi un nelaipni izturēties pret saviem darbiniekiem? Tajā momentā kad cilvēks nav spējis laikā atbildēt uz telefona zvaniem. Un tas nav vēl vienīgais gadījums. Vai tad tiešām to visu nav iespējams noskaidrot mierīgā ceļā?

G4S - Balss pacelšana

Balss pacelšana Labvakar, šovakar (04.06.21. 20: 30 vidēji) iepirkos, kā katru dienu veikalā maxima, bet diemžēl izveidojās starpgadījums ar g4s sievieti, darbinieci formā, kura veda groziņus uz citu vietu, pajautājot vai groziņi ir vēl pieejami darbiniece paceļot balsi sāka kliegt ka neesot apkopēja, neatbildot uz jautājumu, kā ari runāja ar necenzurētiem vārdiem. Galu galā, šī darbiniece slēpa savu vārdu, un neatvainojās.

G4S - Slikta kompanija, apstākļi un alga

Slikta kompanija, apstākļi un alga Es vēlētos padalīties savā pieredzē ar G4S apsardzi. Kādu laiku jau strādāju šajā fīrmā varu pateikt,ka algas ir neatbīlstošas. Strādā 200 H saņem 550Euro ar sertifikātu un bez sertifikāta,tad jēga likt ja likme atšķirība nemainās. Un nav Polises,apdrošināšana. Kad nācu strādāt veselība bija laba pagāja kāds laiks veselība pasliktinājās nācas pusi algas izmaksāt ārstiem un analīzēm... Agrāk arī brilles atmaksāja 150Euro pašlaik tik 50Euro smieklīgi tas ir,par darbiniekiem...

G4S - Asaru gāzes pielietošana un telpu nevēdināšana

Asaru gāzes pielietošana un telpu nevēdināšana Šodien pirms plkst. 14.00 ieejot Pulkveža Brieža ielā 7, Rīgā "Maksimā", kaklā sākās asas sāpes un klepus, citi cilvēki arī sāka haotiski klepot. Jūtot, ka man paliek slikti, izgāju ātri ārā no veikala. Apsargs vārdā Kristaps bija atvēris durvis un murmināja kaut ko par asaru gāzi. Kāpēc viņš neevakuēja cilvēkus un neizvēdināja kārtīgi telpas? Kāpēc ļāva pircējiem ienākt un nebrīdināja tos, zinot, ka asaru gāze telpās var būt veselību apdraudoša cilvēkiem ar alerģijām vai astmu? Tā ir tīrākā...

G4S - Slikta attieksme pret darbiniekiem

Slikta attieksme pret darbiniekiem Gribu informēt par darba apsardzes norisi, nu lūk ir tā kā jau visas apsardzes firmās saucamajos objektos ir iecelts tas saucamais objekta vecākais apsargs, kur var būt bezkaunība? Šā persona liekās ļoti godīga, bet... Izēdis ārā no darba daudz cilvēkus, izturas bezkaunīgi un bezjēdzīgi sienās klāt darbiniekiem, kas beidzās ar atlaišanu, man jautājums, kā jums liekās apsardzes tā saucamais priekšniek vai nevajadzētu mazliet kontrolēt situāciju.

G4S - Apsargs

Apsargs Apsargs veikalā Rimi nerunā latviski. Uz aizrādījumi - runājiet valsta valodā sniedz sekojošu frāzi - ja tebja ņe poņimaju. Tebja galvenais. Otrkārt nezin likumus jo piekasījās par masku nēsāšanu. Atbrauca policija un dabūja iekšās gan apsargs gan virpotajs kasieris arī kurs atteicās apkalpot! Bildes gan apsargs gan kasieris.

G4S - Krāpšana

Krāpšana Kā tas ir iespējams ka darba devējs liek darba ņēmējam pildīt darba pienākumus kas nav viņa darba līguma minēts un vēl par to novelkot no pamat algas to neargumentejot un nebrīdinot. Un kā tas viss iespējams ka mainās stundu likme. Un vai tas ir vis ka vajadzētu būt kā tas saucamais objekta vecākais apsargs sienas klāt darbiniekiem saviem kolēģiem un gāžot iekšā visādos veidos un galā rezultātā sanāk ar darbinieku aiziešanu. Tai pašā laikā viņš ir tieši tāds pats darbinieks ka visi viņa pārējie kolēģi. Uzskatu ka tā jau ir pirmās pakāpes cūcība.

G4S - Slikta, neprofesionāla attieksme

Slikta, neprofesionāla attieksme Labdien, gribētos lai jūsu uzņēmums pievērstu uzmanību uz g4s apsardzēs profesionalitātei. Kas uz šito brīdi ir redzams maxima veikalā (a. Saharova 20a) , ko nevar normāli paskaidrot vārdos. Divi zema līmeņa intelekta indivīdi: viens vārdā Ruslans, kas grābsta jaunas darbinieces (Barboras un maximas) aiz aizlēgtām zonām, un ja tiek sūdzēts par viņa nekrietnībām vadībai, tad jebkādā veidā mēģina apklusināt upurus un nobaidīt viņas ar to ka apmelos viņus zagšanā. Otrs indivīds vārdā staņislav...

G4S - Krāpšana

Krāpšana Labdien, gribu informēt par darba apsardzes norisi, nu lūk ir Tukuma iecelts Igora Lenika personā, it kā vecākais apsargs, man bija gods pastrādāt šajā jomā, kur var būt bezkaunība? Šā persona liekās ļoti godīga, bet... Izēdis ārā no darba daudz cilvēkus, izturās bezkaunīgi pret darbiniekiem, tajā pašā laikā vienmēr aiziet no darba ātrāk un liek darbiniekiem uz darba beigām noskanēt karti, un bezjēdzīgi sienās klāt darbiniekiem, kas beidzās ar atlaišanu, man jautājums, kā jums liekās apsardzes tā saucamais priekšniek vai nevajadzētu mazliet kontrolēt situāciju.

G4S - Viss ir labi

Viss ir labi Nekas te nau traks, vienīgais kas te ir diemžēl maza alga, kolektīvs super, šefi ar un kas man te patīk te tiešam ir iespēja izaugt tālāk, jā kādu te reāli moka tad tā jūsu problēma, es jau divus gadus strādāju vis kas man ir besijis alga bet vis pārējais ir super:)

G4S latvija - Par darba attiecībām

Par darba attiecībām Ja tu esi cietis (kā bijušais darbinieks) vai arī pašlaik ciet no šīs kompānijas - aicinu rakstīt uz epastu - Raimonds. Lejnieks. [slēpt]@gmail.com - iespēju robežās kopīgi domāsim, kā tev palīdzēt. Šajā portālā ir saņemtas daudzas sūdzības par šo uzņēmumu, bet sūdzības.lv nav īstā vieta, kur šādas lietas risināt - ir jāvēršas tiesā...

G4S - Necilvēcīga attieksme pret Olimpjas veikala darbiniekiem

Necilvēcīga attieksme pret Olimpjas veikala darbiniekiem Cilvēkiem ir dabīgās vajadzības. Viņas ir kārtojamas tieši tik ilgi un tajos laikos kad viņas nāk. Apsardze ir pazaudējusi pilnīgi jebkādu sapratni un cilvēcību pret tiem kuriem viņas ir jānokārto ilgāk par 10 min (olimpijas darbinieku pauzes ir 4 x 10 min un pusdienu pauze 1 x 20 min 11h maiņās kas iekļauj pilnīgi visus wc apmeklējumus) . Ko darīt ja ir Vēdera problēmas? Ko darīt ja aiziet uz wc ir jau 2 min gājiens tikai turpceļā? Ko darīt sievietēm kurām ir menstruācijas? Tas ko es saprotu...

G4S - Nirgašanas

Nirgašanas Maksima x gaigalas iela 29 strāda Raitis Mihailovs un viņš aizvaino pircējus... Aizvainoja mani ar tādiem vārdiem ka var nosūdziet viņu un jūs par to ka ņemat tādus cilvēkus darba... Ja jūs nerīkosieties tad bus jādoma citus variantus.. Es esmu meitene kura pati stradaju maxima bet neredzēju nekurēja lai tā izturētos apsargi...

G4S - Slikta, nievājoši attieksme

Slikta, nievājoši attieksme Šodien plkst 14.35 iepirkos ar ģimeni Maxima veikalā, kur pie ekspreskases, veicu nepareizu darbību. Blakus sēdēja apsardzes darbinieks, lai tā vietā, palīdzētu, viņš sāka paceltā balsi kliegt uz mani. Tur arī stāvēja mans 5 gadīgais dēls, kas sāka raudāt, ka uz mani kliedz nepazīstams Vīrietis, protams, viņš nestādījās priekšā kā viņu dēvēt. Ja tas nav viņa darbs, tad, lai, ja nevēlas palīdzēt, nesāk bļaut uz klientiem. Lūdzu, izskatīt manu sūdzību, šādam darbiniekam nav vietas strādāt starp...

G4S - Krāpšana

Krāpšana Neadekvāta apmaksa padarītajam darbam. Operatīvajam apsargam jāpilda pienākumi, kā 1) . Operatīvais darbinieks 2) . Šoferis 3) fiziskas apsardzes darbinieks bez algu sāniem ka operatīvais darbinieks. 4) . Ja darba nav uz kādas no operatīvas mašīnas, tev jāņem ari tos mašīnas rajonu, un tev par to arī nemaksā. 5) . Nemaksā arī par nostrādātam virsstundām, kurus pēc likuma, jāmaksā dubulta. 6) , nemaksā arī dubulta par svētku dienam. 7) , ja lietainajā laikā esi slapjš, tev nav nekādu...

G4S - Laipna attieksme

Laipna attieksme Vakar, ieejot veikalā MAXIMA XXX iepirkties, ieliekot grozā savus pirkumus, jau pieejot pie kases apmaksāt, pat man nezinot sāka skanēt kontrolstabiņi, pie manis pienāca G4S apsardzes darbinieks un palūdza uzrādīt pirkumus un čeku, kontrolstabiņi vienalga skanēja, beigās izrādījās ka pīkstēja mans maks, es pat nezināju ka viņi tik jūtīgi, ka maka sastāvs pīkstēja, apsargs atvainojās, par savu darbu, ka mani pārbaudīja ar skeneri, tik laipnu attieksmi redzu reti no apsardzes puses. Es pat...

G4S - Nekvalitatīva signalizācijas uzstādīšana, slikts klientu serviss

Nekvalitatīva signalizācijas uzstādīšana, slikts klientu serviss Mājas būvniecības procesā G4S ievilka signalizāciju, kā vēlāk izrādījās, tas tika izdarīts nepareizi, ko apstiprināja arī pats G4S eksperts. Kļūdu labošanas procesā nācās bojāt iekšējo apdari. Arī otrajā reizē tehniķis bija "jauniņais" un 6 stundu laikā nespēja pievienot pulti, vienu magnētisko devēju un vienu kustību sensoru. Darbs palika neizdarīts, kad tehniķis devās prom. Pēc tam neviens neieradās darbu pabeigt, kā arī pat nesazinājās un neizskaidroja radušos situāciju. Zvanot uz klientu...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы