G4S - Nekorekta attieksme, pret darbinieku no reģionāla vadītāja
Labdien. Kādas un vai ir tiesības G4s reģionālajam vadītājam pacelt balsi un nelaipni izturēties pret saviem darbiniekiem? Tajā momentā kad cilvēks nav spējis laikā atbildēt uz telefona zvaniem. Un tas nav vēl vienīgais gadījums. Vai tad tiešām to visu nav iespējams noskaidrot mierīgā ceļā?
Комментарии (7)
Ja tu esi dunduks, tad tu esi dunduks. Cik zinu, tad apsargam ir pienākumi kuri ir japilda un vienmēr jabūt sazvanāmam. Ja apsargs pārkapj ikn un piem. neveic atzīmēšanos; guļ; neatbild uz zvaniem u.c., tad vadītājam ir pilnīgas tiesības izteikt rājienu.
Jā. Bet ne jau savā brīvajā darba diena un kur vēl atvaļinājumā.
Pats minēji, ka nav vienīgais gadijums acīm redzot vadītājam arī ir apnicis auklēties ar pieaugušu cilvēku. Te ir darbs nevis bērnu dārzs. Nezinu, kur strādā, bet pieļauju, ka biroja ēkā un pa nakti, tad noteikti ieslēdzi vibro zvanu vai atstāji telefonu, kas nav pieņemami. Noteikti liki kluci pāris stundas toletē vai arī gulēji stūrī jeb kā apsargiem tīk teikt lasīji instrukciju. Pildi savus darba pienākumus un neviens tev nezvanīs brīvajās dienās.
Pa lielam nafig tādu apsargu, kurš pat klausuli nevar pacelt.
Tas notiek ar jebkuru darbinieku. Darba laika tiek veikti visi darba pienākumi kā tam jānotiek. Iet runa tieši par darbinieka brīvajām dienām.
Necelt klausuli, jau ir neveikt visus darba pienākumus.
Pasaki, kur strādā piem. veikalā; ēkā vai industrialā objektā un kā klients, kuru apsargā arī tava firma pateikšu, kas man nepatīk.