Begonija - info nesniegšana
ceļojām 01.05.14.-08.05.14. Viss bija OK, diemžēl, f.,,Begonija'', caur kuru rezervējām savu ceļojumu uz Turciju, neuzskatīja par svarīgu mums - 5 ceļotājiem, no kuriem viens bija 1.9 gadus jauns, paziņot par lidmašīnas kavēšanos par gandrīz 6 stundām.Tā kā neesam no Rīgas-tās bija nu ĻOTI smagas un garas stundas. Tūristi,kas ceļojumu bija rezervējuši caur Novatours, info par lidmašīnas aizķeršanos saņēma.....
Комментарии (3)
Arī mūsu ģimene (4 pieaugušie un 5gadīgs bērns) lidoja ar šo reisu uz Turciju, arī mēs ceļojumu rezervējam Begonijā un mēs saņēmām informāciju par reisa pārcelšanu. Sajūsmā par lidojuma pārcelšanu nebijām, bet lidojot ar čarterreisiem rēķināmies, ka šādas situācijas var būt. Turklāt precizēšu, ka Novatour par lidojuma pārcelšanu atsūtīja īsziņu neilgi pirms tam, kad bija jāsākas reģistrācijai uz reisu. Un vai tas ir iemesls lai sūdzētos?
Begonija gan pabrīdina par reisa pārcelšanu (un vel pārliecinās, vai saņemta ziņa) un diezgan laicīgi, kaut protams ir jāsaprot, ka līdmašiīnas, iekāpšana gan no viņiem nav atkarīga. Respect! Savukārt piemēram, lidojot neatkarīgi, kkāds wizzairs (te pavisam nesen personīgi bija reāls gadījums), pārceļ reisu pēdējābrīdī (!) gandrīz par diennakti atpakaļ (!) un tur tu vairs neko nevari darīt, atrodoties svešā lidostā, ceļā uz mājām. Tālāk varat iedomāties...
Hmm, savādi gan! Pavisam nesen bija līdzīga situācija ar reisa pārcelšanu. Brīdinājumu saņēmām laicīgi! Liels paldies Begonijai, jo sliktākajā gadījumā vajadzētu ļoti ilgi gaidīt izlidošanu lidostā.