LV RU

Begonija - Attieksme

Jau jūnijā sāku plānot ceļojumu uz Ēģipti. Griezos pie minētās tūrisma aģentūras. Veicu pirmo maksājumu rezervācijai 138 eiro un noslēdzu līgumu par atpūtu Hurgadā. Piē nesenajiem notikumiem Ēģiptē nolēmām , ka nevaram atļauties riskēt ar savu drošību. Devos uz tūrisma aģentūru, lai atgūtu iemaksu. Darbiniece smaidīdama atbildēja, ka viss ir kārtībā, lidmašīnas lido un uztraukumam nav nekāda pamata. Uz jautājumu, vai viņa var garantēt drošību un arī to, ka mēs dzīvi atgriezīsimies mājās, viņa klusēdama smaidīja. Protams, viņa neaizmirsa arī piebilst, ka ja mēs atsākamies no ceļojuma, būs jāmaksā soda nauda. Kā šādos apstākļos vispār var runāt par soda naudām. Tad viņa apsolīja, ka sazināsies ar ar operatoru Ēģiptē un nedēļas laikā ar mums sazināsies. Zvanu tā arī nesagaidīju. Pēc nedēļas viņa piezvanīja un paziņoja, ka jāveic maksājums. Devos atkārtoti uz aģentūru, kur, nu jau cita darbiniece atkal ar smaidu sejā paziņoja, ka uz Ēģipti reisi nav atcelti, galvenais samaksāt, pretējā gadījumā būs soda nauda. Attieksme ir apbrīnojama. Vai tiešām uz tūrisma aģentūrām neattiecās situācija pasaulē.

F

Комментарии (6)

donna b 23.11.2015

Vai tiesam agenturas darbiniekiem tagad jaatcel visi celojumi un jaiet ubagot pie centralas stacijas? Jus parakstijat ligumu, tur aprakstitas soda sankcijas. Ja lidojumi notiek, force majeure uz so situaciju diemzel neatteicas. Vai nu zaudejat avansu, vai nu dodaties celojumaa. Pasai ir lidziga situacija un iemaksatas naudas zel, bet negaidu ka tagad man to atmaksas atpakal aiz lidzjutibas, jo turisma biznesa gan turpinas. Diemzel.

A alfardite 23.11.2015

Man arī līdzīga situācija, tikai nopirku un jau SAMAKSĀJU visu summu par ceļojumu uz Šarmelšeihu, kad novembra sākumā ceļojumus atteica, man piedāvāja Ļoti "izdevīgu piedāvājumu" uz Hurgadu it kā piekritu, tikai tagad skatos, ka Begonijas operatori pieprasīja daudz lielāku cenu nekā citi operatori, uzvārījā pa pilnu programmu :) :( pati vainīga nesēdēju un pati nemeklēju uzticējos, tā kā vairākus gadus braucu caur šo aģentūru, tagad visiem iesaku NEUZTICIETIES Tūrkompānijai "Begonija" nu dikti šmaucās, katrā gadījumā pārbaudiet viņu piedāvājumus pie tiešajiem operatoriem... !!! AR cieņu

T TuristsAndris 24.04.2017

šmaukties, nu tiešam ,cilvēki, padomājiet ar galvu. Es, kā cilveks, kas bieži ceļo un seko interesējošiem piedāvājumiem/cenām, drizāk sliecos uz to, ka tas pats tūrisma operators var pēkšņi „iemest” kādu lastminute piedāvajumu, pēdējam 2 vietām vai kaut kam neizpārdotam, un tādēļ arī dienas laikā var veidoties liela atšķirība cenā. Varkar viena cena, šodien aju ar atlaidi. Paši ta esam „medījuši” savu viesnīcu, lai dabūtu izdevīgāk ;)) Starp citu, ar tas pašas Begonijas palīdzību. Par ko gan liels paldies, jo tieši ietaupīt sanāk, nevis pārmaksāt.
Bet par līgumiem un iemaksam, skaidrs, ka nepatīkami, bet tāpēc arī pastāv līgumi. Iedomājaties Tele2 telefons uz nomaksu – un to nozaga vai sasitāt – nu tādēļ jau Tele2 neatcels samaksu.. Vēl jo vairāk – cik zinu, nacās vienu reizi saskārties, šī iemaksa pāriet operatoram, kas norezervējis viesnīcu vai līdojumu, nevis aģentūrai (var jau būt, ka kāda komisija ir, bet lielakoties operatoram, Tez,Novaturs uttt.).

T TuristsAndris 24.04.2017

Man ir ļoti lielas šaubas, ka tūrisma tirgū aģentūram (it īpašī tādam lielam) ir kkāda iespēja šādi šmaukties, nu tiešam ,cilvēki, padomājiet ar galvu. Es, kā cilveks, kas bieži ceļo un seko interesējošiem piedāvājumiem/cenām, drizāk sliecos uz to, ka tas pats tūrisma operators var pēkšņi „iemest” kādu lastminute piedāvajumu, pēdējam 2 vietām vai kaut kam neizpārdotam, un tādēļ arī dienas laikā var veidoties liela atšķirība cenā. Varkar viena cena, šodien aju ar atlaidi. Paši ta esam „medījuši” savu viesnīcu, lai dabūtu izdevīgāk ;)) Starp citu, ar tas pašas Begonijas palīdzību. Par ko gan liels paldies, jo tieši ietaupīt sanāk, nevis pārmaksāt.
Bet par līgumiem un iemaksam, skaidrs, ka nepatīkami, bet tāpēc arī pastāv līgumi. Iedomājaties Tele2 telefons uz nomaksu – un to nozaga vai sasitāt – nu tādēļ jau Tele2 neatcels samaksu.. Vēl jo vairāk – cik zinu, nacās vienu reizi saskārties, šī iemaksa pāriet operatoram, kas norezervējis viesnīcu vai līdojumu, nevis aģentūrai (var jau būt, ka kāda komisija ir, bet lielakoties operatoram, Tez,Novaturs uttt.).

N NovaNa 22.09.2017

Mēs gan vienmēr salīdzinam visas cenas atsevišķi, un bieži vien tieši pie Begonijas atrodam 1,5-2 reizēs letākus ceļojumus. Nesaprotu, kur Jūs atrodat dārgāk. Vai tiešam salidzināt vienas un tās pašas viesnīcas, lidojumus? Vai vienkārši nepaveicas. Un gribētos zināt, visi citi tūrisma aģenti šādā gadījumā, kas aprakstīts tēmas sākuma, atceļ līguma nosacījumus? Stipri šaubos!

S Svetlana 48 28.08.2018

Labdien!
Liels PALDIES ''Begonijas'' aģentūrai, menedžerei Stasijai, par labu piedāvājumu atpūtai Maljorkā. Pateicoties Jums atpūta bija lieliskā.Paldies!Svetlana.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы