Begonija - Nosacījumu nepildīšana ,krāpšana ar nekvalitatīviem pakalpojumiem.
Tika iegādāts ceļojums 2personām uz Singapūru-Bali par paprāvu summu 5.5k €. No sākuma solītā aviokompānija klm garākajam lidojumam no Varšavas uz Singapūru pēc apmaksas jau kļuva nepieejama un datumi nomainījās, nācās lidot ar cklases lot lidmašīnu kurā bija tik neērti, ka pat parādījās doma izkāpt gaisā. No runātā double nummura ar divām gultām Singapūrā Dabujām Single ar vienu gultu. Par ekskursiju gidiem Singapūrā vispār bez komentāriem. Visu ātri davaj, davaj 5min bildei un tālāk. Pamatā stāsta nevis par pilsētu bet kā viņiem patīk tur dzīvot. Un 245€ no personas par ekskursiju - domājiet paši!. Bali viss daudz maz normāli, ja nereiķina ka gids ļoti slikti runā gan angliski, gan krieviski, ja pietiek pacietības var meiģināt vairākkārtīgi pārprasīt kas bija domāts teiktajā. Pēc skarbās pieredzes ceļā uz Bali nolēmu rakstīt epastu par lietām, kuras netika izpildītas un vaicāju vai ir iespēja atpakaļ ceļā ko mainīt ar garo pārlidojumu jo ir neērti! Dabūju atbildi īsu un konkrētu 55€ un var dabūt vietu citā rindā ne atvainojiet par sagādātajām neērtībām neko. Bet nu būs jāpacīnās caur tiesām jo neesam vienīgie cietēji no šīs aģentūras puses. Novēlu lasītājiem jaukus galamērķus un neizmetiet naudu kompānijās kas nav ieinteresētas jūsu ērtību nodrošināšanai.
Комментарии (1)
Neviena kompānija nav ieinteresēta, lai jums ir ērti, ir vienīga interese-savākt naudu. Nekā personīga, tas ir bizness. Mūsdienas atkrīt vajadzība no tādam kompānijām, visu var plānot pašiem, katru soļi atsevišķi.
Tad:
1) viss ir atkarīgs no tevis
2) paliek brīvībā mainīt plānus ceļojuma laikā.