AirBaltic - serviss
Oktobra beigās sanāca lidot no Venēcijas uz Rīgu ar Airbaltic - tas bija šausmīgi. Stjuaršu attieksme ārpus katras kritikas, turklāt vairāk kā 1/2 pasažieru nebija iespēja pasūtīt ēdienu (kam cenas tā jau nav mazās), jo viss (izņemot čipsus) bija beidzies
Комментарии (21)
Es gan esmu stjuarte un man loti zel, ka pasazieriem veidojas tads viedoklis par mums... Daru savu darbu godam un ar prieku, ka ari esmu laipna pret visiem pasazieriem (ari tiem, kas suta kur pagadas, dzer uz borta un lamajas, un vnk cucigi uzvedas) Ja pasazieris kapj lidmasina jau ieprieks domajot, ka AirBaltic ir suds un stjuartes stulbenes un, es atvainojos, maukas, kad vins ari nemaz nemana, kas par cilvekiem tur strada, bet izrada savu neapmierinatibu ar visu pec kartas. Aizdomajieties, ludzu, ka stjuarts ir tas, kas glabs jusu dzivibu, ja kaut kas notiks ar lidmasinu vai jums pasiem. Stjuarts palidzes pasazieriem, kas piedzeras, apvemas un nokrita kkur ailee, kaut ari 10min atpakal tas pasazieris sauca stjuartu vardos par to, ka tas nelauj vinam vairs dzert... Ari veseliem un stipriem pasazieriem ne reizi vien bija palicis slikti un tas stulbenes un maukas sniedza pasazieriem pirmo palidzibu lidz uz zemes ierodas arsti. Ari elpinajusi esam pasazierus. Ja jus kaut reiziti pajautatu stjuartiem, ka viniem sodien klajas, vai sasveicinoties vismaz pasmaiditu, tad ari ieraudzitu, ka mes esam normali cilveki, bet ka jau visi, dazreiz nogurusi stradajot jau divpadsmito stundu no vietas, sesto darba dienu pec kartas.
Ari ar citam kompanijam esmu lidojusi ka pasazieris. Ticiet man, AirBaltic nav nemaz tik slikts.
Protams ka atradisies cilveki, kuri ari mani tulit nosauks par stulbeni un vel nezinu ko, bet tas tikai parada to, ka mes makam spriedelet par citiem, nemaz tos nepazistot. Neviens nav perfekts un visiem gadas sliktas dienas, bet tapec nevajag apkopot un apvainot visus.
P.S. drosi vien mans teksts neko nemainis, vnk gribejas izteikt savas domas. Atvainojos ka bez garumzimem.