AirBaltic - serviss
Oktobra beigās sanāca lidot no Venēcijas uz Rīgu ar Airbaltic - tas bija šausmīgi. Stjuaršu attieksme ārpus katras kritikas, turklāt vairāk kā 1/2 pasažieru nebija iespēja pasūtīt ēdienu (kam cenas tā jau nav mazās), jo viss (izņemot čipsus) bija beidzies
Комментарии (21)
Nu unkādas tur tās augstās cenas?
-0, 5 litru alus 10000m augstumā 3 EUR ir baigi dārgi? Salīdzini ar Ryanair.
Ja vēleis ēdienu ar garantiju, - pasūti Internetā nevis vaukšķi. Tu uz restorānu atnāci vai kā? 2 stundu laikā, mīnus 45 min ceļoties un sēžoties, stjuartēm nav viegli tikt galā ar 180 kašķīgiem un untumainiem pasažieriem. Padomā- 180 pasažierus pabarot un padzirdīt 1 st 15 min laikā.
ko nu mels muļķības, pamēģini palido ar citām aviokompānijām stulbā kaza un tad ver savu smakaino muti vaļā, lidmašīnās parasti lido nevis rij resnā cūka
Iepriekšējie komenti biaj no stujartēm.Te nu var redzēt kapēc arvien biežāk darbiniekus meklē ārpus LV!
Man tie gudrie raksti no cilvēkiem, kuri šad tad lido ar lidmašīnu liekas bērnišķīgi. Es neesmu stjuarts, bieži lidoju ar lidmašīnu, droši varu pateikt, ka AIR BALTIC ir lētākas biļetes nekā citām normālajām ( ne zemo cenu ) aviosabiedrībām, tā ka zinu, ko runāju. Attieksme no stjuartu puses arī ir ļoti normāla un neizsauc nekādas negatīvas emocijas. Negatīvas emocijas izsauc tie pamuļķi, kuri šad tad lido ar lidmašīnu un domā ka ir baigie biezie un var atļauties nepieklājīgi uzvesties. Tie kas kāpj lidmašīnā lai paēstu, to labāk var izdarīt lidostā vai restorānā pēc nolaišanās, rīšana lidmašīnā kad jālido 1, 5-2 stundas ir pilnīgi nevajadzīga. Es principā neēdu lidmašīnā lai nenosmērētu uzvalku, kurā parasti lidoju darba lietās un vienīgais iedzeru kādu tēju un pirms lidošanas parasti apmeklēju tualeti, lai nav visu laiku jāskrien čurāt :)))) kā to dara daudzi citi.
Tā ka rijiet uz veselību tālāk un nerakstiet muļķības par lietām par kurām neziniet.
pilnīgas muļķibas,
un es neesmu stjuarte
viss vienmēr ir bijis ok
man tieši patīk šī kompānija
Es arī neesmu Stjuarte
Air baltic ir ABSOLUUTS SUUUUUUUUUUDS!!!
taa vien gribas piedirst to lidmashiinu un uzdirst visaam taaam huinjaaam ko sauc par "stjuarteem".
Zajebisss...
Airbaltic normāla kompānija, "gasteri" lai lido ar raynu
jana, piesakies svara vērotājos, pagājušo reizi tā piekakāji WC ka bija jāelpo skābekļa maska :)))))) ēd mājās
Man gribas taa riktiigi uzvemt taam stulbajaam "stjuarteem" kas straadaa air baltic ( shitaa kompaanijaa nemaz nav pelniijusi lai raksta ar lielo burtu!)!
Aluiii tevi laikam nepieņēma darbā vai arī izmeta par zagšanu, tāpēc staigā novēmies un raksti anonīmus kļauzas. Air baltic ir super kompānija un esmu lepns, ka mums ir sava avio sabiedrība, vairāk tādu uzņēmumu un visādiem dienaszagļiem un mēsliem nebūs ko komentēt. Visu cieņu stjuarti un stjuartes, cienu Jūsu darbu un neklausieties visādus padibeņu skribentus.
Nedirsi te mudax!
Taas stjuartes ir galiigas atkritenes, padauzas un meeslu vaboles kaa arii tu!
Kušš visiem- lai Dainis - visfrekventākais lidotājs no mūsu un Jūsu diršanas savu uzvalku nesasmērē. Viņš vienīgias lido un gūst pieredzi- mēs ne. Dainis rullē protams, lai viņam veicas.
Dainis zina ko runā. Viņš zina visu, jo viņs'lido uzvalkā, kuru nedrīkst nosmērēt.
Viņu prostituētā gaida Milānā, kuru viņš satiks un tad kniebsies līdz spēku izsīkumam, jo viņš ir pārliecināts vīreitis- ne tādi kā mēs- atkritumi.
Daini par Prezidentu!!!'
Daini -turies un neļaujies, ka tevi padirš un apdirš dēliņ, stulbenīt...
aizej uz psiheni pārbaudies, citādi skatos galīgā stresā, runā nesakarīgi axaxaxaxaxax...
vecā grabaža tu xaxaxaaxaxaxax
tev laikam psihene nepalīdzēs, tikai kapi...
nu uz priekšu nīkuli axaxaxaxxaxaax, mazais cincīts
Esmu lidojis tikai biznesa klasē - viss ideāli, ja neskaita, ka LV stjuartes parasti ir daudz neprofesionālākas un paviršākas. Ēdiens garšīgs, silts...stjuartes laipnas. Piekrītu pirmajiem komentāriem, ka vajag rezervēt pusdienas online, ja lido ekonomiskajā un vēlies garantēti paēst. Pretējā gadījumā nav ko dziedāt - nav jau restorāns. Un cenas ir ok - par tādām daudzviet Rīgā pat neko jēdzīgu dabūt nevar.
Diemžēl cilvēku inteliģence ir vērojama gan šeit, nespēdami pat uzrakstīt pareizi vārdus un teikumus, gan arī lidmašīnā.
sanāk diezgan bieži lidot no Kopenhāgenas un atpakaļ, gan ar Airbaltic, gan ar citām aviokompānijām.
par apkalpi uz borta neko negatīvu nevaru teikt, cilvēki dara savu darbu profesionāli.
ko nevar teikt par atsevišķiem pasažieriem, kuri spēj sabojāt stjuartēm un citiem blakus esošiem cilvēkiem visu dienu.
nācies pašam dzirdēt, kā sieviete ar 2 lielajām- plastikāta somām bļauj virsū stjuartei, par to ka pilnā lidmašīnā, neesot kur nolikt viņas mantas.
un kad stjuarte vel neatļauj turēt somu, kas ir sievietes pašas izmerā, klēpī, viņa piedraud to ka viņu atlaidīs.
kas vēlāk noveda pie izlidošanas aizkavēšanās.
Tad rodas jautājums, vai cilvēki uz borta drīkst izturēties kā gribās un darbiniekiem viss ir jāpacieš?!
Izsaku tikkai to dziļāko līdzjūtību, novēlu veiksmi un mazāk tādu ''Janu'' apkalpojošam personālam.
Pareizi Martin, piekriitu