Xnet.lv - tirgo Latvijas apstākļiem nepiemērotas preces
Iegādājāmies Xnet interneta veikalā polikarbonāta siltumnīcu. Uzstādījām atbilstoši instrukcijai. Aizvēja vietā. precīzi izpildot instrukcijas norādījumus. Patiesībā citādi nemaz nevar samontēt, jo skrūvju caurumiem ir jāatbilst precīzi, lai tajā varētu ievietot skrūves. Vis bija labi dažas dienas, līdz pirmā vēja pūtienam. Bīdāmam durvīm ražotājs nav paredzējis fiksatorus, lai tās nebīdītos un vēja spiediena rezultātā neizkristu no vadīklām. Vējā durvis aizslīdēja, atvērās un dažas polikarbonāta loksnes izspiedās uz āru. Pārējas saglābām siltumnīcu apsaitējot no ārpuses. Vēlāk uzkrītot nelielam sniegam dažas loksnes iekrita uz iekšpusi.
Uzrakstījām pretenziju Xnet veikalam. Atbilde: gan ražotājam gan veikalam, ka siltumnīcu esam sastellējuši paši, bet ne viņu cilvēks un garantija tādā gadijumā vairs neesot spēkā. Bet paši nemaz tādu pakalpojumu kā siltumnīcu montāžu nemaz nepiedāvā.
Otra atruna, ka Latvijā esot bijusi vētra, tas esot pielīdzināms "Fors mažor" stāvoklim un arī garantija neattiecoties. Jā, pēc meteo datiem dažās vietās vēja pūsma tiešām esot sasniegusi 22 m/s. Nu tad jau vispār tādas siltumnīcas nedrīkst Latvijā tirgot, jo vējš, kas pārsniedz 22/m sekundē Latvijā ir vairākas reizes gadā un tātad garantiju pārdotajai precei Xnet veikals jau noraida pašā sākumā. Solītie 24 mēneši ir melīga reklāma.
Uzmanieties no šā "kantora" . Garantijas atteikuma iemeslu atradīs jebkurai pārdotai precei, jo viņu pārstāvis nebrauks ne pieslēgt jaunu sadzīves elektropreci, vai iedarbināt jaunu tehnikas iekārtu.
Man žēl, bet tā daži negodīgi pārdevēji var radīt neuzticību visiem interneta veikaliem.
Комментарии (6)
Labdien,
Ja būsim precīzi, tad siltumnīcu uzstādījāt precīzi pirms šīgada spēcīgākās vētras, kas visstiprāk skāra Kurzemi, kur arī siltumnīca atradās. Garantija tika atteikta nevis tāpēc, ka paši bijāt uzstādījuši siltumnīcu, bet gan tieši vētras nodarīto postījumu dēļ, kas nav ražotāja brāķis. Vienmēr nodrošinām vismaz 2 gadu garantiju visām precēm, ja tiek ievēroti visi garantijas nosacījumi.
Preces uzstādīšana Latvijā ir ne tikai atļauta, bet arī vēlama, tomēr vēlams vieglas konstrukcijas būves pirms paredzamām vētrām nostiprināt papildus, lai netiktu nodarīti bojājumi.
Xnet.lv ir interneta veikals, kas nodrošina kvalitatīvu preču piegādi klientiem un garantijas remontu atbilstoši Latvijā pastāvošajai likumdošanai. Lai veiktu elektroierīču pieslēgšanu, aicinām klientus sazināties ar tuvākajiem ražotāja servisa centriem, kas nodrošinās šo pakalpojumu.
Atbilde XNet veikala komentāram.
1. Nevajag tagad te melot. Viens no garantijas atteikuma iemesliem bija tas, ka siltumnīcu nav montējuši ražotāja vai veikala speciālists.
2. Siltumnīca ir novietota aizvējā, dārza ieloka kurā nevar iepūst valdošie ziemeļu, rietumu vēji.
3. Siltumnīcas pamata karkas, jau montāžas gaitā tika pastiprināts ar koka brusu un tika iebetonēts, lai to vējš neaizpūstu pa gaisu.
4. Galvenie bojājumi ir konstruktīvs brāķis. Nav durvju fiksatoru, nav atsperšeibu zem uzgriežņiem, kas novērstu patvaļīgu uzgriežņu atskrūvēšanos.
5. Nevar tirgot tādu preci, kas nav piemērota Latvijas laika apstākļiem. Vējš virs 20 m/sekundē Latvijā nav nekas neparasts. Pircējam nav jāskrien pie katra vēja pūtiena ar koka bomi atstutēt durvis un jāsaitē polikarbonāta loksnes ar saitēm.
6. Tirgojiet kvalitatīvu preci, tad katru dienu nebūs un jāizdomā kaut kādi absurdi attaisnojumi savām brāķa precēm.
Alvi,
Mēs vienmēr aizstāvam klientu tiesības un nodrošinām garantiju visos likumā paredzētajos gadījumos. Kā minējām savā atbildes vēstulē, ja neatkarīga ekspertīze atklās ražotāja atbildību par radītajiem bojājumiem, mēs, kā pārdevējs, noteikti palīdzēsim atrisināt šo situāciju.
Ar cieņu, Xnet
Ja jūs aizstāvētu savu klientu un būtu firma, kam rūp savs gods, tad sūdzību lapa nebūtu pilna ar sliktām atsauksmēm. Padomājiet pats ko rakstāt . To problēmu jūs jau sen varējāt atrisināt nevis meklēt kaut kādas smieklīgas atrunas. Cilvēkiem siltumnīca ir vajadzīga vasarā, nevis pēc gadiem.
P.S. Par siltumnīcas slikto kvalitāti liecina arī tas, ka šo modeli jūs esat izņēmuši no tirdzniecības reklāmas. Paldies vismaz par to, ka vairs citus nepiemānīsiet ar nekvalitatīvu preci.
Prece ir izņemta no lapas, jo visas šī modeļa siltumnīcas ir izpārdotas. Jaukas brīvdienas!
Tiešām varu piekrist, ka Xnet ir ļoti negatīva attieksme pret pircējiem. Es arī preci vairs tur nepasūtīšu! Tik nelaipnu attieksmi vēl nebiju saņēmusi. Pirms tur kaut ko sūtat, padomājat vai tas ir to vērts, jo būsiet pazaudējuši nervus! Un ja kaut kas nestrādās kā vajag, naudu atpakaļ nedabūsiet! Kvalitāte vienkārši briesmīga, zem visas kritikas!!! XNET darbinieki - Mainiet savu attieksmi!