Xnet - Nepareizi atsūtīta prece
Vēlos pateikt, ka ļoti neprofesionāla attieksme pret klientiem. Saņēmu preci, kuru oriģināli nebiju pasūtījusī... Kontaktējos ar xnet par šādu kļūdu. Protams kurjers atpakaļ tika apmaksāts, bet oriģinālā prece netika izsūtīta, un klientu apkalpošanas servisa konsultante Zanda, Nepalīdzēja šajā situācijā. Vēlos piebilst ka šādu servisu neizmantošu, jo kā nekā tā bija kompānijas kļūda par kuru xnet būtū jāuzņemas atbildība! Piesolīja tikai ka oriģināli pasūtītā prece tiks izsūtīta, kad tiks saņemta kļūdaini atsūtītā prece!
Labdien, atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Pareizā prece tiek izsūtīta tikko tas ir iespējams. Konsultante Zanda rīkojās savu pilnvaru robežās, noformējot nepareizās preces atgriešanu un jaunās izsūtīšanu.
Комментарии (4)
Pasūtīju ar priekšmaksu xnetā 1050ti par cenu
Pasūtīju ar priekšmaksu xnetā 1050ti par cenu
Pasūtīju ar priekšmaksu xnetā 1050ti par cenu
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību