Xnet.lv - Lietots telefons
Piegādātais telefons bija iepriekš lietos:-baltais telefons bija melniem pirkstu nospiedumiem;-nebija ekrānam aizsargplēves;-telefonā bija ķīniešu programmas ko nevar izdzēst;-nebija kastītē neviena papīra, ne latviešu ne angļu valodā;-lādētājs nebija piemērojams Latvijas rozetēm.Iegādājos uz firmu mobilo telefonu Xnet.lv internetveikalā, jo cerēju ka sūdus viņi netirgo...Izbrīnīja arī tas fakts, ka nevarēju veikt pārskaitījumu, jo viņi apstiprināja pasūtījumu tikai tad ja maksāšu skaidrā...domāju ka viņiem ir dubultie kases aparāti un nodokļus ar nemaksā!!!!Paldies par sadarbību!Nākošreiz pirkšu veikalā un par visu pārliecināšos līdz galam.
Комментарии (2)
Cienītie konkurenti!
Es saprotu, ka Latvijā vienīgais veids, ko spējat izdomāt, lai attīstītu biznesu, ir apmelot konkurentus, bet jūsu meli attiecībā uz Xnet ir pilnīgi nevietā. Atrodiet citus veikalus, par kuriem šo rakstīt!
Mēs maksājam VISUS nodokļus, pārdodam VISAS preces ar dokumentiem, variet izvēlēties JEBKURU apmaksas veidu un neviena prece netiek pārdota ar nepiemērotām rozetēm.
Ar cieņu,
Mārtiņš Švāns
Xnet SIA Valdes loceklis.
www.twitter.com/sv4ns
Labdien,
Uzreiz vēlos radīt skaidrību par iespējām norēķināties Xnet interneta veikalā. Pie mums ir iespēja norēķināties ar pārskaitījumu, skaidrā naudā un ar karti: http://www.xnet.lv/lv/piegades-cena Mēs neprasam, lai klients izvēlas konkrētu apmaksas veidu. Ceru, ka tas ir bijis kāds pārpratums.
Saprotam Jūsu sašutumu, tomēr kā mūsu servisa darbinieks Jums paskaidroja, uzņēmumiem nav tiesību atgriezt preci PTAL noteiktajos termiņos. Gadījumos, ja kādas nepilnības tiek konstatētas konkrētajā dienā, kad saņemta prece, mēs nekavējoties risinam šo situāciju. Visiem klientiem arī iesakām pārbaudīt preces kvalitāti un uzreiz sazināties ar mums, ja tiek konstatētas kādas nepilnības.