Xnet.lv - krāpnieki
Gan man, gan maniem draugiem (pirms nesenā atgadījuma) bija pozitīva attieksme pret šo internetveikalu - iegādātās preces atnākušas, un viss bijis pilnībā kārtībā. Tomēr nesenie notikumi man liek aizdomāties par ļoti nekvalitatīvu un nepārdomātu klientu apkalpošanu, kā arī krāpšanu.
17.jūnijā mans brālis iegādājās preci, kas vēl līdz šai dienai nav atsūtīta. Zvanījuši viņi paši bija tikai vienu reizi. Kad mans brālis pirmo reizi viņiem zvanīja (pirms nedēļas), tad viņi atvainojās un teica, ka prece tiks izsūtīta. E-pastā arī notiek sava veida maldināšana: jau apm. 19.jūnijā tika atsūtīts, ka prece nodota piegādei. Šodien atkal mēģināts sazvanīt šo iestādi, bet neviens neceļ klausuli. Vismaz naudu būtu atdevuši, ja viņiem nav tās preces.
Pati arī nolēmu iegādāties preci. Nopirku un samaksāju 18.jūnijā. Atzvanīja, teica, ka varēšot izsūtīt tikai piektdien, dēļ tā, ka viena prece atrodoties kaut kādā citā vietā. Piektdien prece netika izsūtīta. Sūtīju uz e-pastu (25.juūnijs) un jatāju, kāpēc vēl nav preces. Atbildēja 3h laikā, atvainojās un teica, ka šodien izsūtīs. Tā arī bija. Nākamjā dienā saņēmu preci. Viena prece bija pareizā, bet otra nepareiza - pavisam cits modelis (viņi man atsūtīja kaut kādu dīvainu miksera komplektu, kurā nav nemaz īsts mikseris, bet vajadzēja parastu mikseri). Uzreiz sūtīju e-pastu, bet tā kā dienas laikā nesaņēmu atbildi, tad sūtīju uz citu viņu e-pastu, ar kuru iepriekš tika man atbildēts. Arī no tā e-pasta neesmu atbildi saņēmusi. Nu jau viņi 3 dienas kā klusē. Pati vairs diez vai iepirkšos šajā veikalā, un nevienam neietektu to darīt.
Комментарии (3)
PTAC. Ir dzirdēts par tādu iestādi? :P
Labdien,
Patiesi atvainojamies par negatīvo pieredzi un nekomunikāciju no uzņēmuma puses. Diemžēl, ne vienmēr darbinieka komunikācijas stils atbilst uzņēmuma pamatnostādnēm. Tāpēc paldies par ziņu un pavisam noteikti uzlabosim mūsu konsultantu vēlmi sadarboties ar klientiem.
Jūsu gadījumā priecāsimies, ja izvēlēsieties paturēt nepareizi nosūtīto ierīci, kā arī bez maksas nosūtīsim arī pasūtīto. Ceram, ka šādi varēsim šo nesaprašanos atrisināt un līdz ar atvainošanos kaut nedaudz reabilitēties savas klientes acīs..
Vēl centīsimies sazināties arī telefoniski, kas pagaidām nav izdevies..
Paldies par atvainošanos, tiku arī sazvanīta.
Priecājos par pretimnākšanu, jo šis internetveikals tiešām likās vislabākais šāda veida internetveikals, kas Latvijā ir. Cerams, ka turpmāk nevienam nenāksies piedzīvot šādu pieredzi.