Xnet.lv - Drausmīga attieksme pret klientu
Iegādājos šajā interneta veikalā nokia mobilo telefonu, esmu ļoti apmierināta ar savu pirkumu, BET- tajā pašā dienā, tādu pašu telefonu iegādājās arī mana vīra māte. Viņa nu var tā teikt ir iegrābusies. Man ne prātā nenāca, ka no šīs firmas tiks saņemta tāda nekorekta attieksme. Tā tad, viņa šim telefonām atklāja dažādus defektus- 1. ļoti ātri izlādējas akulmators, ja vakarā uzlādē, tad nākošās dienas vakarā jālādē atkal. Man šis pats modelis no tās pašas firmas tur 3-5 dienas bez lādēšanas, jāsaka ka lietojam viņu vienlīdzīgi dienā. 2. Bija sistēmas defekti, nelasīja sim karti brīžam, izslēdzēs kad vēlējās, par atjauninājumiem un kādām programmās vispār nebija ko runāt. Un ko, viņa sazinājās ar xnet un aizsūtīja savu telefonu viņiem. Protams viņi teica, ka defekti novērsti un sūtīja atpakaļ. Sekojoši, pārprogrammēja,jo tiešām konstatēja ka bijusi kāda kļūda, bet akulmatoram nav ne vainas, telefons ātri izlādējās, jo esot bijušas visas iespējamās programmas atvērtas,visi rīki uz maksimālo, kā spilgtums u.t.t., kas šo bateriju ātri izlādē un nebija ieslēgts enerģijas taupītās, kaut arī es pati viņas acu prikšā biju ieslēgusi gan taupītāju un visas programmas bija aizvērtas. Labi, ar lielu priku saņēma šo telefonu atpakaļ, bet pēc kada laiciņa, 2 nedēļām apmēram, sākās jaunas problēmas, atkal slēdzās ārā kad telefonam gribējās, kad zvanīja dažreiz uzlec palielināts ekrāns un nevar redzēt kas zvana, respektīvi, defekti. Vīra māte, protams, atkal sūta uz garantiju. Pagāja vairāk kā mēnesis, kad xnet beidzot atcerējās par šo telefonu, atsūta vīra mātei 1min garu video kur parāda, ka telefonam viss ir kārtībā,nu ko viņa saka lai sūta atpakaļ un bija ļoti vīlusies. Sanāk ka viņa aiz neko darīt savu telefonu sūta prom un vēl maksā par pasta izdevumiem, bet xnet klaji "paņirgājas" par šo sievieti. Vēl pasaka, ka atmaksās pasta izdevumus lai atsūtītu viņai atpakaļ to telefonu, lai sāpe nav tik liela!!! Nu paklausieties, mīļie cilvēki!!! Kāda sāpe??? Ne jau pa pasta izdevumiem,viņa tomēr šo telefonu pirka lai lietotu, viņai viņš bija ļoti nepieciešams un tagad tā vienkārši gandrīz 400 euro var izmest miskastē un xnet tas ne kripatiņas nesatrauc. Tagad šo telefonu paņēma mans vīrs pie sevis un viņš tik tiešām izlādējas 1 dienas laikā. Pasakiet vai tas ir normāli ka jaunu telefonu jālādē katru dienu, īpaši viņu nemaz nelietojot, vien dažas reizes piezvana pa dienu un viss...??? Nerunāsim par to ka vēl aizvien viņam ir sistēmas problēmas... Esmu ļoti vīlusies šajā firmā. Nekad šeit vairs nesūtīšu neko un varu teikt, ka neesat zaudējuši kā klientu tiki mani, bet vēl daudzus citus, jo nevienam neieteikšu vairs šo firmu! Briesmīga attieksme un vēl pret sievieti... Pretīgi godīgi sakot!
Комментарии (9)
Labdien, Aksana,
Izpētot situāciju ar minēto telefonu Nokia, varam vadīties pēc Nokia oficiālā servisa centra sniegtā atzinuma, kas Jums nosūtīts un kurā secināts, ka pieteikumā rakstītie defekti nav konstatēti. Jāatzīst, ka viedtālruņu specifika kombinācijā ar lietošanas paradumiem, parasti noved pie vajadzības telefonu uzlādēt katru dienu. Ja šī telefona specifikācija šķiet nepieņemama, vajadzētu izvēlēties mobilo tālruni bez skārienjutīga ekrāna.
Mūsu mērķis ir novērst klienta uzrādītos defektus, tāpēc cenšamies palīdzēt, saskaņā ar klienta norādītajām preces nepilnībām. Jūsu gadījumā esam bijuši pretīmnākoši un Xnet sedza preces nosūtīšanas izdevumus, neskatoties uz to, ka garantijas gadījums netika konstatēts, ko parasti nedarām. Tāpēc nevaram piekrist, ka Xnet attieksme būtu bijusi nekorekta attieksme.
Pirmkārt, šeit neraksta Aksana, lai nav pārpratumu. Man vienkārši nav skaidrs, kā tas var būt, ka man ir tāds pats nokia modelis, pirkts tieši tajā pašā dienā, tajā pašā veikalā, lietojam vienlīdz daudz dienā (pārbaudīts) un es savu nokia lādēju ar 3-5 dienu intervālu un otrs nokia jālādē, katru vakaru, citreiz viņš pat dienu nenovelk (šobrīd šis telefons atrodas pie mana vīra), vai tiešām Jūs gribat man apgalvot, ka tas nav akulmatora defekts, bet man ar galvu kaut kas nav kārtībā????!!! Jūs domājat, ka cilvēks tā pat vien aiz neko darīt savu jauno telefonu sūta prom un maksā par pastu un cik ilgu laika posmu dzīvo bez telefona, jo viņam nav ko darīt un nav kur naudu likt!?
Protams, bezjēdzīgi jau te rakstīt, jo Jūs tā pat atradīsiet visādus attaisnojumus, jebkurai situācija.
Palasot te pat šajā mājaslapā atradu vēl daudzus citus kam ir bijusi līdzīga situācija ar brāķīgu preci no Jūsu i-veikala, tā tad tā nav mana iedomāta kaprīze, par Jūsu firmas attieksmi. Un acīmredzot, ja ir tik daudz sūdzību par Jūsu garantijas servisu par darbu, attieksmi u.t.t., tas nozīmē, ka Jums ir kādas problēmas šajā virzienā!
P.S. Un tomēr nedaudz dīvaini, ka šķiežat laiku, lai šajā mājaslapā atbildētu uz katru komentāru. Jūsu uzņēmums pagaidām ir vienīgais kuru esmu šeit redzējusi, kas tā dara. Varbūt labāk šo laiku ieguldīt lietderīgāk un uzlabotu sava servisa darbību.
Paldies par viedokli.
Kā jau minēju, saņēmām telefona novērtējumu no oficiālā Nokia servisa Latvijā, kurā speciālisti nav konstatējuši defektus, kas bija norādīti pieteikumā. Mēs labprāt apmainītu klientei telefonu, ja serviss būtu konstatējis jebkāda veida brāķi. Mums nav iemesla neticēt oficiālajam servisam. Ja nepiekrītat šim atzinumam, Jūs varat nodot šo telefonu neatkarīgai ekspertīzei, lai pārliecinātos par telefona stāvokli. Ja šī ekspertīze konstatēs brāķi, mēs labprāt apmainīsim šo mobilo telefonu pret jaunu. Kamēr nav šāda atzinuma, mums nav iemesla tālākai rīcībai.
Ja pamanījāt, lielākā daļa sūdzību par garantijas servisu ir diezgan seni. Esam daudz strādājuši un uzlabojuši šo pakalpojuma daļu.
Mēs atbildam uz jebkuru ieteikumu, ierosinājumu, sūdzību, jo mums ir svarīgi atrisināt situāciju, kā arī zināt savu klientu pieredzi, lai mēs aizvien varētu uzlabot savu piedāvāto pakalpojumu.
kakitis94,
Ja tev, tomēr, liekas, ka iekārta nav darba kārtībā - lūdzu vērsies ražotāja servisā pa tiešo - http://www.trodeks.lv/lv/telefonu-serviss/telefonu-serviss/
Viņi ir arī Nokia autorizētie servisa nodrošinātāji Latvijā. Palūdz lai meistars, kurš strādās ar tavu telefonu, lai iznāk pie tevis - nodemonstrē viņam kas nestrādā un apraksti savas pretenzijas. Ja serviss teiks, ka iekārtai viss ir labi - palūdz, lai nodemonstrē, ka darbība atbilst ražotāja noteiktajiem specifikācijas rādītājiem!
Nododot servisā pasaki - ja defektus atrod, nekādā gadījumā lai neremontē. Ja defekti ir, tad ar servisa slēdzienu uz rokām ej pa taisno uz veikalu, liec viņiem galdā un raksti papīru, lai atdod Tev samaksātās naudas.
Ja serviss pateiks, ka iekārtai viss ir labi, un, varēs tev to nodemonstrēt - nu tad ieraksti šeit pārdevējam vismaz atvainošanos par emociju.
Paldies par komentāru, kreditorPG.
Jā, tieši no šī servisa pašlaik ir saņemts atzinums par iekārtas darbību un defektu neesamību. Bet pavisam noteikti klientei ir iespēja vēlreiz nodot šajā servisā iekārtu un sagaidīt, ka servisa darbinieks nodemonstrēs ierīces darbību.
Pilnīgi nesaprotu par kādu nekorektu attieksmi šajā gadījumā iet runa no Xnet puses. Kā pārdevējs viņi no savas puses ir darījuši visu iespējamo, galu galā jābūt tiešām kaķa smadzenēm, lai nesaprastu, ka viņi šos telefonus neražo. Pretīgi lasīt šādu ķengāšanos.
PIlnīgi piekrītu
Nesaprotu, kas jums ir devis tādas tiesības nozākāt kādu citu personu un viņa viedokli. Ja tev ir kādas problēmas, nu tad nesēdi šeit un nelasi! Nedomāju, ja jums gadītos tāda situācija, ka nopērc telefonu par lielu naudu un vienkārši viņu lietot gandrīz nav iespējams. Kam tad lai prasa palīdzību šādā situācijā? Protams pārdevējam. Divas reizes telefons tiek sūtīts uz garantiju, par savu naudu, jo ir problēmas. Detalizēts apraksts par to kādas ir problēmas. Mitētas tika vismaz 3 problēmas, bet no trodeksa atziņā tikai viena un arī tikai no vienas sūtīšanas reizes. Rakstīts, ka telefons pats slēdzas ārā, ka baterija netur, bet tas nemaz netika pārbaudīts. Pateikt, ka izlādējas ātri akulmators, jo bija saslēgti rīki visādi- nu piedod, bet ne pirmo dienu lietoju viedtalruni, varu apgalvot, ka nebija nekas saslēgts no tā ko viņi norādīja.
No sirds novēlu jums arī kaut reizi izbaudīt šādu situāciju, lai zinātu kā tas ir un nebūtu jātrin savi pirksti rakstot izcili neizglītota cilvēka komentāri!
""""""P.S. Un tomēr nedaudz dīvaini, ka šķiežat laiku, lai šajā mājaslapā atbildētu uz katru komentāru. Jūsu uzņēmums pagaidām ir vienīgais kuru esmu šeit redzējusi, kas tā dara. Varbūt labāk šo laiku ieguldīt lietderīgāk un uzlabotu sava servisa darbību.""""""
PIRMO reizi redzu, ka klients pārmet uzņēmumam par to, ka tas uztur komunikāciju ar klientu :D
kakitis94, ieteikums tev - iegūglē vardus "klientu serviss", jo acīmredzami tu nezini, ko tas nozīmē