Xnet.lv
Neticiet tam,kas rakstiit XNET internetveikala sadalaa- atsauksmes!Siis atsauksmes raksta Martins Svans-XNET marketinga direktors!Atsauksmes vins raksta zem citu cilveeku vaardiem!Neticiet siim atsauksmeem,jo kaut kaa jau pacelt so veikalu vajag!Xneta pret darbiniekiem izturaas kaa pret suniem!
Комментарии (21)
Var redzēt, ka mūsu konkurentiem nepatīk tas, ka mēs aktīvi reklamējamies, ka mūsu interneta veikals paliek aizvien kvalitatīvāks un atpazīstamāks un mūs iemīļo aizvien vairāk! Šobrīd jau cenšas mūs nomelnot ar meliem... :)Atbildei uz meliem:1.Vairāki desmiti tūkstoši mūsu klientu var apliecināt, ka pēc pirkuma noslēgšanas tiem uz e-pastu tiek aizsūtīts lūgums novērtēt pirkumu, kā arī ierakstīt atsauksmi, kura automātiski ievietojas Xnet atsauksmju sadaļā http://www.xnet.lv/aptauja.php?visus=1 . Piedevām, šīs atsauksmes NETIEK dzēstas! Attiecīgi, variet izlasīt visas - gan labās, gan ne tik labās... Vienīgais, ko esam dažas reizes izdzēsuši - konkurentu vārdus, ar kuriem esam tikuši salīdzināti. Taču, arī šādos gadījumos pierakstām klāt, ka esam šo vārdu izdzēsuši.2.Es, Mārtiņš Švāns - NEESMU mārketinga direktors un to zina visi mūsu darbinieki - attiecīgi, konkrētā komentāra rakstītājs NAV mūsu darbinieks un nekad NAV BIJIS mūsu darbinieks. 3.Mums ir labākie darbinieki, kuri ir ļoti lojāli pret savu firmu - patrioti! Domāju, ka gandrīz visi "ceļas un krīt" par Xnet! Vai te bija kāds sakars ar suņiem???Citiem vārdiem sakot - ja skauž, tad tā arī pasaki! Bet mēs bijām, esam un būsim vieni no LABĀKAJIEM!Ar cieņu,Mārtiņš Švānswww.Xnet.lv - Pērc ar baudu!
V etom inet/magazine moja mama zakazala mne fen 11.12.Tovar do sih por ne dostavlen, hotja na sajte napisano po Rige dostavka v techenii dnja.Kogda ja zvonila na firmu, so mnoj razgovarival odin 4elovek, visluwav peredaval drugomu i zatem tretemu, v itoge polozili trubku.Ja pozvonila ewe raz, peredomnoj izvenili i skazali sej4as uznaem i perezvonim vam.V itoge nikto ne perezvonil.....Vot takoe u nih otnowenie k klientam.Ne sovetuju pokupat v etom inet.magazine.
Man arii ar Xnetu ir bijui negativa pieredze 2 reizes!Tikai un vieniigi izreklame sevi ka loti labus,bet patiesiba atieksme pret klientu nav tada kadai tai vajadzetu but!Neiesaku seit iepirkties!
Man gan bijusi pozitīva pieredze tur iepērkoties.Attieksme bija ļoti laba. Un starp citu - arī es tur pievienoju labu atsauksmi,jo jutos apmierināta ar servisu
Interneta veikals ir apmierinošs. Prece visas 3 reizes ir atsūtīta bez liekas aizkavēšanās. Arī serviss ir okei...Vienīgais mīnuss ir jaunā lapas navigācija un dizains... Stipri nepārredzamāks... Kas bija veinas vecajam?
Ari xnet majas lapa rakstits,ka Martins Svans ir marketinga direktors!Atklajas pirmie meli Svana kungs!Man nepatik sis veikals.
Tam cilvēkiem par tiem "meliem"... - www.Xnet.lv aprakstā par Xnet.lv darbiniekiem NAV rakstīts, ka esmu mārketinga direktors... Atver un izlasi! Kas attiecas uz attieksmi pret klientu - mēs cenšamies būt labākie, bet, neviens nav ideāls. Un, žēl, ka Latvijas cilvēki uzskata, ka galvenā komunikācija ar interneta veikalu ir telefons. Priekš tam ir e-pasts un kontaktu forma mājas lapā. Interneta veikals nav 1188 uzziņu dienests, kuram ir jāspēj apkalpot 50 vienlaicīgi ienākošos zvanus. Mēs šobrīd apkalpojam vairāk, kā 200 pasūtījumus dienā un veicam vismaz 10x vairāk telefona sarunas. Neviens mūsu klients nav palicis neapmierināts, tikai jautājumus vajag risināt mierīgos ceļos un ar prātu! Mēs domājam par Jums un darām visu, lai klientam būtu labāk! Taču, atcerieties - arī mēs esam tikai cilvēki!
Negatīvie komentāri xnet majaslapā tiek dzēsti, pašslavēšana un cenas- augstākajā līmenī, neiesaku. Lasiet: www.salidzini.lv
Visai negatīva pieredze - nopirkām bērnu ratiņus, problēmas jau sākās pirmajā lietošanas mēnesī, vēlāk noskaidrojām, ka ratiņu rāmis ir brāķēts, sazvanījāmies ar kantori, pārdevējs teica, lai izklāsta rakstiskā veidā sūtot e-pastu, tā arī darījām. Neko nesaku, ka krieviski runājoši cilvēki slikti pārzināja valsts valodu, nepiesienos, bet apkalpošana un serviss vispār zem jebkādas kritikas! Atbilde pienāca visai drīz, latviešu valodā, k-kāds murgains vārdu savienojums, tad jau labāk krieviski būtu atbildējuši. Vīrs aizveda rāmi, tā vietā dabūja citu. mājās pārbaudījām - lietots, turklāt saskrāpēts un skrūves lien ārā :( Zvanam vēlreiz un sūdzamies, uz ko mums atbild - a ko jūs gribējāt? Lietots rāmis jau bija, lietotu saņēmām, lietots pretī!! Bet kā tad tā?! Pirikām jaunus ratus, rāmi uz garantiju atvedām! Ā, nu labi, paskatīsies ko var darīt lietas labā. Paiet 2 nedēļas- nekādu ziņu, zvanam - rāmis uz ekspertīzi, jāpagaida. Pagaidīsim, tik sākas cita problēma - esošam ratu rāmis burtiksi juka ārā, patstāvīgi staigāju ar skrūvgriezi kabatā, lai mājās varētu tikt un pa ceļam nesabruktu. Pagāja vēl 2 nedēlas, zvanam - rāmis ir nodots ražotājam, gaidam jaunu. Skaidroju, ka aizvietotājrāmis jūk un vispār veidojas diezgan bīstama situācija esot uz ielas- ritenis ķīlējas (rotejošais 360 grādiem) un reizēm nefiksējas, jūk ārā, vai ir iespējams k-ko darīt lietas labā? Varu neiet ārā, bet man ir vēl vecākais bērns, kurš jāved uz dārziņu, kad vīrs ir darbā, ko man darīt? Atbilde -palīdzēt nevaram. Un tā katru nedēļu. Pēc 3 mēnšiem dabūjām jaunu rāmi (tfutfutfu, problēmu nav). Dienā, kad vajadzēja braukt pēc tā, man saslima bērns, bet vīrs darbā, būs tikai pēc diennakts, sanāca vismaz 2-3 dienas vēlāk aizbraukt pēc rāmja, mašīnas mums nav, nedzīvojam Rīgā, bet citā valsts pilsētā, ar sabiedrisko vīrs brauca, tad tajā kantorī atļāvās vēl par mums paņirgāties- tā vajadzēja, tā dega un nu, kad ir atvests, nesteidzas neviens ņemt. Vīrs man ir pēc dabas pieklājīgs un noklusēja, bet nu skaidri zinam, ka ar šīs firmas pakalpojumus vairs neizmantosim.
Loti dārgas cenas. Es meklēju vienu DVD, tur maksaja 24 latus, tad atradu randoma un tur tikai 14.
Man gan patika - ļoti laba apkalpošana, ātri, ērti, klientam pretīmnākoši, kvalitatīvi - vienīgais, ka preces ir dārgākas, bet tas ir to vērts. Malači. :)
Viennozīmīgi tur vairs preci nepasūtīšu (darīju to pirmo reizi un pēdējo!) Attieksme no klientu menedžera puses, precizējot pegādes detaļas, ĻOTI NELAIPNA!
Hmz...diskusija kā jau ierasts - rej kā suņi, lai tikai parietos. Par to amatu - nu kāda kam jēga būtu (no šeit rejošajiem) - kāds Švānam ir amata nosaukums. Man ir vēl viens variants komercdirektors (uz vizītkartes)
Taču man kā netīšām ielīdušam šeit ir skaidrs - konkurence starp e-veikaliem ir milzīga un šķiet reizēm netīra un smieklīga. Nu domāju jebkurā gadījumā bijušo celtnieku nodibinātie e-veikali drīz iznīks. Tomēr zinu, ka latviešu biznesmenim ir diezgan raksturīgi izturēties pret darbiniekiem kā pret suņiem (vēl jo vairāk tagad). Gan jau nav dūmu bez uguns. Veikals atzīmējams kā viens no labākajiem ar pilnīgi tradicionāliem šajā biznesā esošajiem mīnusiem, arī augstāk pieminētā mājas lapa. Novēlu domāt kā vienai pusei tā otrai.
Man slikta pieredze. Gribēju pirkt telefonu (no biezā gala) un bija jautājums par LV valodu tajā. Uzrakdtīju caur mājas lapu, tā arī nedēļas laikā atbilde nav. Tad nu sveiki, uz xnet.lv nekad vairs neiešu!
Kādu laiku strādāju Xnetā un varu teikt, ka attieksme pret darbiniekiem bija ļoti laba, katrā ziņā ne salīdzināt ar piemēram, Latvijas Pastu vai Oriflame . Attiecībā uz bijušo kolēģu darbu - arī neradās iespaids, ka viņi nenopietni attiektos pret klientiem . Ķertie ir ķertie, tiem nekāds serviss nebūs gana labs, savā pašreizējā darbā pārliecinos par to regulāri .
otvratiteljnij magazin!interesa k klientam nikakogo!nikomu ne sovetuju i sama nibudu tam pokupatj
es ar tur iepirkos pirmo un pēdējo reizi, pasūtiju modēmu izrādās tā nedarbojas un piedavām nau tāds kā gribēju labi, cik zināms naudu var dabūt atpakaļ ja preci aisūta atpakaļ 14 dienās tā ar dariju, pienāk ziņa no Xnet.lv uz preces esot redzamas lietošanas pazīmes, naudu neredzēt lai braucot pakaļ a es dzīvoju diezgan tālu no rīgas neatmakšājas braukt pakaļ tos kilometrus.
Pret xnet internetveikalu ir pozitīva attieksme, preci (ledusskapis) piegādāja ļoti ātri, bija 40% atlaide, kas naudas izteiksmē bija tiešām iespaidīga atlaide! Ļoti laipns menedžeris, kurš sazinās ar klientiem, atbildēja uz visiem jautājumiem, izsaidroja visas nianses. Ledusskapis strādā jau pusgadu, nekādu problēmu. Noteikti iepirkšos šajā internetveikalā vēl.
Ļoti negatīva attieksme pret pircējiem. Preci vairs tur nepasūtīšu! Tik nelaipnu attieksmi vēl nebiju saņēmusi. Pirms tur kaut ko sūtat, padomājat vai tas ir to vērts, jo būsiet pazaudējuši tik daudz nervu! Un ja kaut kas nestrādās kā vajag, naudu atpakaļ nedabūsiet! XNET darbinieki - Mainiet attieksmi!
Man gan viņi patīk, laikā piegādā, nekad nav bijušas nekādas aizskavēšanās vai defektu precēm, parasti viss bumbās