Xnet - Slikts serviss
Pasūtīju aizkarus 23. Martā.
Zvanīja no apkalpošanas un teica, ka prece būs 3-4 nedēļu laikā. Piekritu. Plānotā piegāde bija 26. Aprīlī. Atnāca e-pasts, ka piegāde kavēsies un būs uz 5. Maiju.
5. Maijā atnāk meils, ka būs 12. Maijā. Zvanīju, jautāju, kur problēma. Xnet atbild - mēs neko nezinām, kur prece nezinām, kāpēc kavējas nezinām, mēs jums tikai nododam info no piegādātāja. 12. Maijā atnāk meils, ka būs 27. Maijā.
27. Maijā atnāk meils, ka būs 6. Jūnijā.
Zvanu atkal, Saka - bet jums taču teica, ka 3-4 nedēļas! Es saku - jā, tikai tagad tie jau ir vairāk kā 2 Mēneši! Atbild to pašu, ka neko nezin. Vairs nevarēju izturēt, prasīju lai atskaita naudu. To gan par brīnumu ātri izdarīja.
Nu tad nepiedāvājat savas stulbās preces, ja jūs neko nezināt! Vispār vairs neiepirkšos pie jums un visiem pazīstamajiem jau izstāstīju, kāds pajoliņu kantoris jūs esat. Fui. Piedāvā preci par kuru neko nezin. Fui.
Комментарии (8)
6 nedēļu laikā nav nekādas ziņas par rezerves daļu pieejamību. Dārza tehniku tirgo, bet rezerves daļas nevar iegādāties
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Nekas jauns - mēdz periodiski gadīties tāpat arī citos interneta veikalos. Man Xnet arī 3 reizes atlika sūtijumu un 2 mēnešu laikā dabūju.
Nu nevienā man tā nav bijis. Un citos veikalos vismaz min, kāpēc.
Vienmēr pienāk pirmā reize. Atkarīgs cik bieži sūti un kā paveicas ar konkrēto preci.
Es nesaprotu, ko Tu te nāc un komentē, ja Tev viss ir kārtībā?!
Gribu komentēju, gribu nekomentēju. Kometāru sadaļa ir domāta, lai komentētu. :)
piekrītu pretenzijai ar piegādes datumiem tur problēma