Xnet - krāpšana
Nopirku elektrolux veļasmašīnu,kurai komplektā līdzi nāk mazgāšanas līdzeklis un veļas mīkstinātājs , 100 mazgāšanas reizēm [to dod pats ražotājs ,elektrolux.com]. Saņēmu veļasmašīnu ,bet mazgājamo līdzekļu nav. Jūtos apkrāpts, apšmaukts, apzagts. Zvanīju viņiem ,taisnojās ,ka darbinieki aizmirsuši pievienot pakai. Pirmdien man atzvanīšot menedžeris un pastāstīšot kur varu saņemt (dīvaini ,jo esmu samaksājis par piegādi 25 eiro) Ar nepacietību gaidu menedžera zvanu, jo pēc būtības pagaidām esmu saņēmis tikai pusi pasūtītās preces.
Menedžeris man piezvanīja, solījās tuvāko 2 darba dienu laikā iztrūkstošo preci piegādāt.Ceru ,ka tā bija tikai cilvēcīga darbinieku kļūda ,bet palasot visdažādākās atsauksmes par visdažādākajiem veikaliem saproti, ka jābūt ļoti uzmanīgam, tāpēc reaģēju tik strauji.
Комментарии (4)
Veikals atzina kļūdu, meklēs kā atrast risinājumu, bet tu pat nesaņemot risinājuma piedāvājumu jau raudi.. Lupata..
Labdien, kā jau kolēģis minēja, dāvana tiks piegādāta tuvākajā laikā. Atvainojamies par sagādātajām neēretībām.
Nu, kam negadās:) Ja pasūtījumu daudz, var būt visādi. Ir šad tad gadījies šo to no Xneta pasūtīt, reizēm tiešām kaut kas palicis sūtījumā neielikts. Bet vienmēr veikals ir operatīvi noreaģējis un trūkstošo atsūtījis. Pat ar bonusu:) Īpašais paldies Mārtiņam:)
Izlasīju un gribēju uzreiz lēkt pa logu ārā.