Xnet - Ja vēlaties justies stulbi, noteikti izmantojiet šo veikalu!
Es saprotu, ka klientu apkalpošana Latvijā nekad nav bijusi īpaši augstāk līmenī, ņemot vērā zemo apmaksu un pārsvarā pilnīgu mācīšanas trūkumu. Un tomēr ir cilvēki, kuriem piemīt dabisks intelekts un spēja jauki otram pakalpot. Uz Xnet tas nu nekādi neattiecas.
Pirku mašīnai magnetolu. Tā kā nākamajā dienā bija jābrauc uz lidostu, nolēmu - iebraukšu precei pati pakaļ. Auzas sākās jau ar pasūtīšanu. Pēc pasūtīšanas zvana puisis. Prasu - vai varu no rīta izlemt, vai viņi man atvedīs vai varēšu pati aizbraukt. Viņš saka - nē, mums te viss kā pa konveijeru, jāzinot ir uzreiz. Es viņam saku, viņš varēs piegādāt vēlāk, bet šis nē - jāsaka uzreiz vai jāpasūta citreiz. Normāli?! Kaut kur dzirdēju, ka esot krīze, ka jācinās par katru klientu?!
Labi, norunājam, ka braukšu pakaļ pati pirms pl. 16:00. Viņš saka - forši, preci jau 13:00 atvedīšot no noliktavas. Četros esmu klāt, prasu, kur mana prece. Sekretāre vispār nepievērš nekādu uzmanību. Kad nu beidzot tā kā lieku saprast, ka prom neiešu, sāk man stāstīt, ka atbildīgā menedžera Laura neesot uz vietas, būšot jāpagaida. Es prasu - cik ilgi. Viņa man saka - nezinot, varbūt pusstundu. Es saku - man lidmašīna pa to pusstundu pacelsies, lai iedod preci kāds cits. Viņa saka, nevarot, menedžere tikko esot pakaļ aizbraukusi!!!
Kad beidzot slavenā Laura ieradās, viņa pat labdienu nepadeva, nemaz nerunājot par atvainošos vai vēl ko tādu. No sirds žēl, ka ir labas internetkompānijas, kurās cilvēki raujas un varbūt trūkst klientu, un tad ir dažas tādas, kurām viss pie vienas vietas.
Mani kā klientu Xnet ir zaudējis uz visiem laikiem un ceru, ka citus sevi cienošus klientus arī.
Комментарии (5)
nu Tu arii izveeleejies internetveikalu.
vislabaakais ir www.veselibaunskaistums.lv
nu tur auto magnetola nav, bet vinju paareejais prechu klaasts ir unikaals, razhots Latvijaa.
es iepeerkos tikai pie vinjiem!
Agnese, ja dzīvo Rīgā, tad jau varēji nopirkt jebkur.Internetā iepērkas tādi lauķi kā es, lai nekur nav jabrauc pakaļ.Galvenais-neņem galvā, visi ir tikai cilveki ;)
Man kaut kā liekas, ka Tev vienkārši nenoveicās - apstākļu sakritība :) Ik pa laikam šo to no Xnet esmu nopircis - par apkalpošanu esmu sajūsmā! OK, vienreiz, aizbraucot pie viņiem pēc preces pat sanāca rindā stāvēt, jo vairāki klienti bija atbraukuši pakaļ precei. Bet, nenoveļu gaidīšanas vainu uz Xnet.
Esmu iepirkusies Xneta un par apkalpošanas kvalitāti un servisu neko sliktu nevaru teikt. Apkalpošana bija augstā līmenī. Tik pozitīvi un atsaucīgi cilvēki īpaši palikuši atmiņā. Kļūdīties ir cilvēcīgi!
Pilnīgi piekrītu Agnesei, arī man ir bijusi slikta pieredze šajā internetveikalā. Pēc principa, ja nepiekrīti viņu noteikumiem, ej iepērcies citur. Šobrīd esmu atradusi citus, kas var man piegādāt preci manā izvēlētā laikā, nevis mēs darbojaiem pēc konvejera. Šobrīd katra piecēja vēlmes ir svarīgas, tīkai žēl, ka ne xnetam. :(