Xnet internetveikals - SIA HH Invest - Slikts serviss un klientu maldināšana
Iegādājos preci janvāra sākumā (piebildīšu, ka Xnet internetveikalā preces iegādājos ik pa laikam un jā zinu, piegāde mēdz kavēties kā jau visur, itīpaši šajā laikā, bet parasti līdz 2nedēļām, bet šoreiz ne par to) , xnet mājaslapā jaukas atlaides, iegādājos dāvanu bērnam (solītā piegāde pēc nedēļas) . Paiet nedēļa protams neko nesaņemu, nav arī nekādas ziņas par plānoto piegādi - sazināties diezgan grūti klientu servisa telefons jau vairākas dienas neatbild, uz e-pastu atbildi saņemu vēl pēc nedēļas, piegāde “protams” kavēsies - vēl kādu nedēļu. Pēc nedēļas atkal saņemu ziņu, ka piegāde kavēsies, uz jautājumu: ”cik ilgi? ” protams neviens nevar atbildēt-piegādātājs vainīgs, kad prece būs noliktavā paziņos par aptuveno piegādi. Nu jau pagājušās vairāk kā 5 nedēļas un saņemu ziņu, ka piegādādātājs preces piegādi atcēlis un to vairs nav iespējams iegādāties.
Protams liela vilšanās, iegādājies preci, gaidi vairāk kā mēnesi (itkā varētu ar to samierināties, bet arī tas ir nepatīkami, jo pat sūtot no ārzemju internetveikaliem piegādā gandrīz vienmēr ir laikā un nekad nav bijis jāgaida mēnesi) , bet tad pēkšņi prece tomēr anulēta (arī ar to varētu samierināties, jo gadās visādi - lai gan kā var pārdot preci, ja nav skaidra informācija no ražotāja puses-mazliet tāda klientu maldināšana) .
Bet “labākais” šajā visā ir tas, ka ieeju xnet mājaslapā-ar domu nopirkt, ko līdzīgu, jo dāvana bērnam tomēr apsolīta - un kāds pārsteigums - iepriekš pasūtīto preci tomēr var iegādāties, tikai šoreiz par pilnu cenu? Kā tad tā? (sazinos ar xnet varbūt tomēr preci varu dabūt, ja jau piegādātājs to nav atcēlis un ražo? Par brīnumu šoreiz ļoti ātra atbilde - preces par akcijas cenu ir izpārdotas un diemžēl netiks piegādātas) .
Nu re un šeit mūsu sadarbība beidzas uz visiem laikiem, ne tikai vilšanās, bet arī nepatīkama pieredze klientu maldināšanā - ražotājs tomēr preci nav atcēlis, tikai beigusies akcija (loģiski, jo pagājis vairāk kā mēnesis) un droši vien kādu zināmu iemeslu dēļ vieglāk ir pasūtījumu anulēt un preci tirgot dārgāk, nevis piegādāt to par mēnesi atpakaļ iegādātu akcijas cenu. Vilšanās šādā servisā un pavisam noteikti nevienam neiesaku.
Labdien, atvainojamies par starpgadījumu un pārpratumu, ko izraisīja kolēģes neiedziļināšanās konkrētajā situācijā. Precei, ko izvēlējāties, cena e-veikalā tika attēlota nepareizi, tā bija mūsu sistēmas kļūda, tāpēc par šo cenu nevarējām piedāvāt konkrēto lietu.
Prece aizvien ir pieejama mūsu e-veikalā par pareizo cenu.
Добавить комментарий