Tele2 un MTTC - Bojājums, vienaldzīga attieksme
Telefons tika nodots garantijas remontā Tele2 centrā, kur darbinieks, pirms nosūta telefonu uz SIA MTTC Latvija, veic telefona vizuālu apskati, kuras laikā telefonam netika konstatēti nekādi defekti. Kas bija minēts arī servisa aktā. Ko sastādīja gan Tele2 centrā, gan arī servisā. Un neviens no darbiniekiem nekonstatēja defektu. Bet kad telefons tika atgriezts no servisa, tika konstatēts, ka ir radies vizuāls defekts uz korpusa. Precīzāk ielocījusies mala korpusam un radusies bukte.
Sazinoties ar Tele2 un izskaidrojot šo situāciju. Viņi man atbildēja-saprotu Jūsu situāciju, tomēr ar telefonu remontu mēs nenodarbojamies un šajā gadījumā Jums ar sūdzību jāvēršas pie SIA MTTC. Lai gan ierīce ir pirkta tieši pie Tele2. Viņi neizrādīja nekādu interesi un velmi risināt šo gadījumu.
Sazinoties ar SIA MTTC viņi norāda uz to, ka telefons jau ir saņemts šādā stāvoklī. Lai gan servisa aktā ir minēs, ka telefons saņemts bez acīmredzamiem defektiem.
Tā tad, neviens no viņiem neuzņemas atbildību, par izdarītiem bojājumiem.
Комментарии (2)
Atbildību tev jāpieprasa no tās iestādes, kurai tu nodevi to iekārtu un no kuras to saņēmi! Lai ar tevi nespēlētu futbolu, nav nekas jārunā - visas pretenzijas un tālāko komunikāciju tikai rakstveidā. Visas savas prasības ir jāpamato dokumentāli. Ja secīgi un bez emocijas visu darīsi, situāciju atrisināsi.
Un vēl sūdzas, ka internetaveikali sūdīgas garantijas nodrošina telefoniem. Vienkārši visi ar MTTC sadarbojas un viņi par daudz ko ir atbildīgi. Arī par muļķībām, ko stāsta iekārtu lietotājiem. Nesen vēl teica, ka vienīgā vieta, kur telefoni neplīst ir Tele2, Bite un LMT.. internetveikalos pirktie plīstot visu laiku.
Visu pārējo Tango Pro uzrakstīja.