www.sudzibas.lv Tele2 Brāķēts telefons

Tele2 un Mosers - Brāķēts telefons

Nopirku Tele2 telefonu uz nomaksu Nokia N70 pēc gada sabojājās ekrāns aiznesu uz garantijas servisu sia Mosers kur pēc 3 dienām atbildēja, ka telefonā ir ticis mitrums un tādēļ garantijas serviss netiks veikts (oficiālu rakstisku slēdzienu gaidiju 4 dienas). Labi zinu, ka mitrums telefonā nav bijis. Parunājot neoficiāli ar kādu servisa darbinieku noskaidroju ka korozija no mitruma var rasties arī no mitra gaisa (Latvijā mitrs gaiss ir visu laiku), tas nozīmē, ka šie telefoni latvijā nav lietojami!!! Iesniedzu pretenzijas pieteikumu Tele2 kur pēc 8 dienām saņēmu atteikumu ar tekstu, ka viņiem nav pamata neticēt servisam. Tieši tāda pati situācija bija arī ar telefonu ko paņēmu uz nomaksu Tele2 savam brālim arī radās defekts un atteikums remontēt bija tāds pats - mitruma korozija. Tad sanāk, ka Tele2 tirgo neatbilstošas kvalitātes preci. Personīga piebilde - cik zinu tad Mosers ir izdomājis kā neremontēt garantijas servisā neko - korozija un Tele2 un iespējams, ka arī pārējiem Mosers sadarbības partneriem tas patīk.

E

Комментарии (10)

A Aleksandrs 01.03.2009

Mosers nelabo neko.Vini pasaka ka viss kartiba, tas par garantijas remontu.A ja par naudu viss varbut savadak.Manam LMT braketam-trakskosam mazcenniekam sie vainu neatzina, esot pilniga kartiba.Saraskins kantoris.

N Nikita 01.03.2009

Ta Latvija tagad megina uz visa ieekonomet, un pat Tele2 sacis ari klientus smaukt! Draugam tas pats gadijums, neremente tipa akkumulatora ticis mitrums, bet ka sie var zinat kad akiiti ir mitrums?? Es uzskatu ta ir vienkarsi tizla "otmazka" lai dabutu lai klients maksa! Iesaku, griezies pie pateretaja tiesibam. Ir tads kantoris kurs aizsarga pateretaja tiesibas!

Mamma 01.03.2009

Zuliki!

R Rx 01.03.2009

Paga paga, man arii telefons bija uz tele2 kaa mazcenas un sabojajaas aizgaaju un man par garantiju salaboja 5 dienu laikaa.. :P
vnk nevaig pirkt sliktus telefonus, kuriem mitrums nenaak par launu.. :P

I Ivars 01.03.2009

Mosers dod visiem vai arī gandrīz visiem tādu verdiktu!Nopirku E66 firmā ''Dual'' pēc 4 mēnešiem salūza, nodevu veikalā lai izpilda likumā noteikto kārtību un apmana pret jaunu, saņēmu ateikumu ar norādi ka ir ticis mitrums. Es labi zinu ka nekas tamlīdzīgs nevarēja būt, jo ļoti akurāti atiecos pret mantām, nu ja tikai mūsu klimatzonas mitrais gais varēja radīt tādus bojājumus. Nodevu remontdarbnīcā manā priekšā atvēra vaļā nekādu mitrumu pēdu netika atrasts, parākstīja programu, pagaidām strādā.Visiem gribu ieteikt uzmanīties ar firmu DUAL jo ja viņiem būtu svarīgi klienti diez vai tā rīkotos tik viegplprātīgi dodot ateikumus!

K Kristīne 01.03.2009

Garantijas remonts vienmēr ir bijis un būs ilgāks neka par naudu, bet slēdzienu viņiem pēc likuma ir jādod 3 darba dienu laikā.Man vienreiz detaļu nācās gaidīt gandrīz 2 mēnešus-bet rezultātā salaboja.Un ar mazcenas mobilajiem(tā pat kā ar jebkuru tehniku)ir laimes spēle.Man ir bijuši mazcenas tel., kas nokalpo 2 gadus un vēl nav ne reizi laboti!

T Trakais 01.03.2009

Nesiet labot uz tele2 servisu Marijas ielā 2! Tur sataisa uzreiz! Saka lai pagaida un pec 2 stundam nak pakal! Tele2 ir superigs serviss!

K Keta 01.03.2009

Es domāju, ka ar telefoniem ir laimes spēle. man, piem., bija sony ericsson-tele2 subsidētais, kurš sabojājās dažas dienas pirms garantijas termiņa beigām, aiznesu uz Moseru. Ilgi tur viņi to laboja (kādu nedēļu), bet kad atnācu pakaļ bija sagatavots slēdziens, ka telefons ir brāķis. tā rezultātā tele 2 man atgrieza atpakaļ naudiņu par telefonu :)

W wraper 13.09.2009

Tikai tas mistiskais mitrais gaiss parasti ir sarunas lietus laikā.

M Mārtiņš Treimanis 05.06.2016

Man pēc 3 mēn. jauns telefons LG ZERO 650 atslēdzās. Aizsūtīja uz servisa, bet tie saka, ka ir ticis mitrums un ir korozija platē. Pa 122eiro varot sataisīt, bet kāpēc man būtu jāmaksā, ja neesmu vainīgs un priekš kam garantija.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы