LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Tele2 Go3 TV + Films bez maksas 3 mēnešus

Tele2 - Tele2 Go3 TV + Films bez maksas 3 mēnešus

Tele2 septembrī piedāvāja dāvanu, mainot tarifu plānu dāvanā Go3 Tv + Films bezmaksas 3 mēnešu. Bet kā izrādās, ja tu pēc 3 mēnešiem neatsakies no šīs dāvanas, tad automātiski tiek abonēts šis pakalpojums un piemērota mēneša maksa 7,99 eiro.
Kā izskatās tele2 nav mācījies no Ptac uzliktā soda https://www.ptac.Gov.lv/lv/news/ptac-uzliek-20-00000-eur-sodu-sia-tele2-par-negodigas-komercprakses-istenosanu. Kā jau tika atzīts - ir nepieciešama patērētāja aktīvi un nepārprotami sniegta piekrišana. Dāvanas pieņemšana manā uzskatā, nav atzīstama par piekrišanu abonēt pakalpojumu.
Tagad arī mainot tarifu plānus parādās atlaide bezlimita tarifu plānam uz 12 mēnešiem. Es to saprotu, ka atlaide ir spēkā 12 mēnešus, bet nē. Noslēdz līgumu un tu viņu nedrīksti lauzt 12 mēnešus. Tā tāda vārdu spēle, patērētājs vienmēr zaudētājs, pats kaut ko nav sapratis. Kādreiz rakstīja - Cena spēkā, slēdzot līgumu uz 12 mēnešiem.
Tele2 internets vēl pavisam cita lieta. Mājas rūteris vakaros vispār nespēj pavilkt nevienu filmu pat sliktākajā kvalitātē, visu laiku atvienojas un nevar savienoties. Tajā pašā laikā, pieslēdzot telefonu kā tīklāju televīziju rāda pat labākajā kvalitātē. Un vienmēr visādas atrunas, mainiet rūteri, pārāk daudz lietotāju vakaros pieslēdzas pie torņa. Esat pārāk blīvi apdzīvotā vietā, mājai ne tāds jumts utt.

Atcerieties par brīvu ir tikai peļu slazdā siers.

05.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Tele2 Latvija Ответ от представителя 06.01.2021

Mums žēl par šādu situāciju un esam nosūtījuši ziņojumu lietotājam Ieva, lai precizētu nepieciešamo informāciju šīs situācijas risināšanai.

I

Комментарии (3)

J Jurka79 11.01.2021

Identiska situācija - mans.tele2.lv pakalpojumu sadaļā to go3 pakalpojumu atalēgt nevar - vienīgā aktīvā poga ir PIESLĒGT - pat tad, kad pakalpojums JAU ir pieslēgts.. un solīja tak bezmaksas perioda beigās informēt par pakalpojuna pagarināšanu vai atteikšanos no tā.. klusums,- tikai rēķinā 7,99 eur vēsi piemesti klāt.. kretīniska attieksme.

I Ieva 11.01.2021

Tele2 ir sazinājies ar mani, paprasījis klienta vai telefona numuru un viss, nekas tālāk nav pavirzījies. Pa šo laiku esam vēlreiz nomainījuši mājā rūteri un nekas nav mainījies. Liekot telefonu kā tīklāju 10x ātrāks internets nekā rūterī. Arī par go3 abonēšanas maksas atskaitīšanu atpakaļ neviens nav sazinājies.

I Ieva 28.01.2021

Tele2 šodien sazinājās ar mani. 20 dienas pēc tam, kad nosūtīju informāciju. Un abilde ir tāda, ka izņēmuma kārtā tomēr piekāpsies. Tele2 joprojām neatzīst jau iepriekš PTAC lēmumā izteikto, ka Tele2 rīkojas "tādā veidā pārkāpjot būtisku patērētāju tiesību aizsardzības principu, kurš aizliedz patērētāja klusēšanu izmantot kā piekrišanu kādas preces vai pakalpojuma pasūtīšanai." Es noteikti vairs neizmantošu Tele2 pakalpojumus un vērsīšos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы