www.sudzibas.lv Tele2 slikts serviss

Tele2 - slikts serviss

Pasūtu tele2 mājaslapā telefonu ar pirmo iemaksu 90 eiro apmērā, pēc vairākām dienām kurjers piegādā noteiktajā dienā (taču no rīta nesaņēmu sms, ka telefonu piegādās). Visu dienu nevaru iet ārā no mājas... zvanot tele 2 saka, ka jābūt šodien. Beidzot kurjers zvana (nevis laicīgi, bet kad ir jau klāt), taču telefonu izsniegt nevar, jo norādīts nepareizs id nr. kurjers aizbrauc, zvanu tele2. nomaina numuru, saka, ka atvanīs pēc 15 min. Neatzvana. Pēc stundas zvanu atkal... saņemu informāciju, ka līgums anulēts un dod apstiprinājumu, ka varu pati telefonu izņemt vnk tele 2 centrā. Nav divu domu, telefons nepieciešams steidzami, sarunāju šoferi un braucam uz tuvāko Tele2 centru. Tur man pasaka, ka telefonu nevaru saņemt, jo līgums nav anulēts. Vienīgā iespēja ar 230 eiro pirmo iemaksu, itkā lieki simti latviešiem kabatās metātos. Radušos situācijas komunikācijas problēmu tele2 centrā man liek risināt zvanot klientu centram. Sazvanot klientu centru man pēc draudiem sūdzēties patērētāju tiesību aizsardzībai piedāvā kompensāciju tikai 7 eiro apmērā, kas pat nesedz ceļa izdevumus (jāveic 100 km), nemaz nerunājot par amortizāciju un visu pārējo. Nepiekrišanas gadījumā ATKAL liek vērsties tele2 centrā. Braucam atkal (labi, ka nebijām līdz mājām tikuši) , uzrakstu iesniegumu un itkā viss ok. Šorīt saņemu sms no kurjera, ka saņemšu preci. Laikam sms vnk vienu dienu kavējusies (dpd vai vaino tele2, tele 2 dpd...kurš tad atbildīgs?). Tad nu šodien nosēžu visu dienu mājās, jo saprotu, ka piegādās telefonu, bet tak nē ...neko. Šodien esmu bezjebkādas ziņas no tele2, bez atgrieztas naudas. Saprotu, ka laika brīdis nav pagājis liels, taču tele2 centrā paziņoja, ka ātrākais varu iekārtu saņemt šodien, bet vēlaizvien neesmu saņēmusi jebkādu informāciju no tele 2.

25.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено Una A 26.10.2018

vēlazivien ne atgriezta nauda no tele 2, nejebkāda komunikācija

Ответ от Tele2 Latvija Ответ от представителя 28.10.2018

Mums žēl par šādu situāciju un esam nosūtījuši ziņojumu lietotājam Una A, lai precizētu nepieciešamo informāciju šīs situācijas risināšanai.

U

Комментарии (3)

B Barbar(s) UUU 25.10.2018

Ar pārāk ilgu pacietību cilvēks parāda, ka ir naivs, nedomājošos vai vienaldzīgs attiecībā uz notiekošo, tāpēc arī reakcija ir kā pret aitu, ko ciet.

U Una A 25.10.2018

nesapratu?

B Barbar(s) UUU 25.10.2018

...pret aitu, ko cirpt

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы