Tele2 - Slikts serviss
Bija atslēgts numurs, nebiju maksājis 3 mēnešus. Samaksāju, zvanīju uz tele2 apkalpošanas centru, teicu ir samaksāts, man teica kad 3 st. Laika nauda būs ieskaitīta un tad pakalpojumus pieslēgs atpakaļ, to man teica 2 operatori. Nekas protams nebija pieslēgs, zvanīju nākamajā diena, teica ka jāsūta pieprasījumu lai pieslēdz pakalpojumus. Tagad teica kad 3 dienas jāgaida.
Kāpēc tad 2 operatori teica kad saņems naudu viss būs pieslēgs? ! Es saprotu viens cilvēks var kļūdīties, bet divi uzreiz, tāda "profesionālā" kompānija. Ņem cilvēkus uz vasaru strādāt, bet procedūras tā ari nemāk iemācīties. Vienu no operatoriem sauc Valerijs Volkovs.
Kāpēc man tagad jācieš dēļ nekompetenci no tele2 puses? !
Комментарии (2)
Uzskati to par taisnīgu atmaksu savam pofigismam par uzņemtajām saistībām
Ja visi ta domās ka tu, tad var jau pie klausules gaili nosēdināt,lai atbild uz zvaniem Tele2 call centra. Vienalga ko runā, galvenais ātrāk atkratities no cilvēka kurš zvanā.