Tele2 - Slikts serviss
Nodevu bērna telefonu uz garantijas remontu, telefons iegādāts 2020 novembrī. Un plus vēl ir apdrošināts, nu mēs zinām kādi ir bērni. Un kā jums liekas man vienalga par šo remontu ir jāmaksā 70 €. Tieši 70€ jo tas ir telefona pašrisks. Super kam tad garantija un kam tā apdrošināšana, nafig es maksāju to apdrošināšanu, tad sašķaidu telefonu nododu remontā un samaksāju 70€ pašrisku un man ir jauns telefons. 🤬
Комментарии (5)
Kad līgumu saņēmāt, nebija doma izlasīt to?
Nē pandēmijas laikā tiešām nav doma lasīt šos līgumus. Cilvēki stāv rindā un gaida uz tevi, tev nav doma to lasīt. Un tie kas piedāvā apdrošināšanu var jau arī izstāstīt, kas kurā cenā ietilpst.
Izplatīta tendence - nelasīt līgumus. Ko tad tagad sūdzamies? Vienmēr ir jaiepazīstās ar līgumiem īpaši, ja nav bijusi saskarsme ar kādu no pakalpojumiem. Esmu stāvejis ilgi rindās un nav forši, bet ko darīt - cilvēki pagaidīs nejau viņu nauda un ne viņiem pēctam var būt nepatīkama pieredze. Nevajag būt naivam, ka tev izstāstīs visus knifus uz ko kompanija iespējams taisa stabilu piķi.
Novēlu, lai vienmēr izlasa līgumus!
Tad labāk gribat maksāt pilnu cenu par remontu, nevis tikai 70 EUR? Nē, nu katram savs ;)