www.sudzibas.lv Tele2 Slikts serviss

Tele2 - Slikts serviss

Internets majai "bezlimits+plansete sm-t515 (mēsls pilnigs, pat 7 gadi vecā kitkat plansete sm-t320 ir labāka) " drausmigs, ja nesudzas viniem regulari, tad vini pienem ka viss tur kartiba, cik var zvanit un sudzeties? Zb... Cik gadi pagajuši? Par 5g fantazē. Kāds maksimalais interneta ātrums bija pirms 8gadi tads ari tagad. Necensas nodrosinat servisu, par kadu tiek maksats, varu saderet ka riga tadi sudi nenotiek "a maksajam ta visi vienadi", pa dienu pat zem 1mbit nokriit, bet nakti kad nav vajadzigs 50+mbit, man tuvuma ir 3 mājas, tas nozime ka tornis nav noslogots nemaz, vnk tēlo ka ir noslogoti, jo pilseetaa kur cilveku 1000+ uz torni, internets ir ļoti labs, ja 30+ mbit skaitas labs priekš 2021
draugam lmt 100mbit pa dienu. (maksajam vienu un to pašu summu)
Madonas nov.

01.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Tele2 Latvija Ответ от представителя 01.03.2021

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

Комментарии (2)

J Janis Grislis 04.03.2021

Jā nu datus nosutiju 2 dienas atpakaļ, nekas vel nav mainijies, joprojam nets pa dienu tads pats kā pirms tam nebija, nē nu es jau saprotu , ka ja pēkšņi paliks labaks, tad tas nozimēs ka notiek kkada shēmošana, kam labaks nets "jauzgriež un kam sliktāks"
Un jā interneta atrumu var grozit katram adresātam ,zinu to kopš telia latvija laikiem.

M mozilla34 10.03.2021

Man ir tieši tas pats ar Tele2. Un viņi neredz problēmas savā pusē. Es izdomāju ielikt LMT priekšapmaksas karti (ar internets nedēļai+) Tele2 dotajā rūterī un internets uzreiz lido. pings ap 15-18, downloads virs 100 mbps, nu augšuplāde ap 40..50... Es viņiem arī rakstīju, ka LMT internets darbojas ideāli, bet viņi to ignorē, un, lai es meklēju problēmas pie sevis. Sajūta, ka viņi klientu uzskata par galīgi stulbu. Tagad ir gandrīz tā, ka lietojam mājās to LMT karti un tele2 internetu vecajā rūterī mašīnā, ja kāds brauciens. Bet tas ka līgumu izbeigsim ar viņiem, tas ir 100%, jo viņi vnk nekā nereāģē uz klientu sūdzību, pat ja tas prasa atlaides atmaksu. Labāk lietot internetu, kas tiešām strādā un labāk to darīt bez līgumiem un rūteri nopirkt pašam uz priekšdienām. Ar priekšapmaksu nav dārgi... pat lētāk, jo LMT uz nedēļu bezlimits ir 3e, menesī sanāk 12e, skaiti 4 eiro lētāk un klāt nāk bezlimita SMS un 30min zvani, ja gadās ka vajag pēkšņi un to pašu karti vari ielikt nekavējoties arī telefonā.
kādreiz (pirms 4 gadiem) arī Tele2 4G internets gāja labi...

Tele2 atbilde manu sūdzību (https://www.sudzibas.lv/tele2/tele2-slikts-nekvalitativs-internets-c2090648):
"Labdien! Jūsu norādītajā adresē šobrīd tīkla sakaru traucējumi nav konstatēti. Atsevišķos laika periodos interneta ātrumu var ietekmēt konkrētās bāzes stacijas noslodze. Šobrīd noslodzes līmenis Jūsu norādītajā adresē nav būtisks. Pārbaudiet pakalpojumu darbību, pieslēdzoties pie Wi-fi tīkla ar vienu ierīci, pieslēdzoties pie citas Wi-fi frekvences, kā arī, pamēģiniet pieslēgties pie rūtera ar vadu. Ņemot vērā iepriekš minēto, šobrīd pārtraukt līgumu, nemaksājot atlaides atmaksu un ierīces vērtības samazinājumu, nebūs iespējams. Ar cieņu Alina"

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы