Tele2 - Slikts serviss
Labdien! Mans dēls apmeklēja Tele 2 centru Madonā, lai iegādātos telefonam vāciņu. Apskatot vāciņus, viņš nevarēja izlasīt, kurš atbilst viņa telefonam, jo viņam ir problēmas ar redzi. Tad viņš pajautāja klientu apkalpošanas speciālistei. Lai palīdz, uz ko viņa atbildēja - akls esi, izlasīt nevari-. Kā tajā brīdī jutās mans dēls?
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Комментарии (5)
Jutās nabadzīgs, jo nav atbilstošas brilles
kauns, sitaa teikt,
Tele2 KAC strādā diplomēti okulisti un var attālināti noteikt, kuram tīnim ir problēmas ar redzi un vecākiem problēmas ar galvu?
Jā šajā gadījumā, kad bērnam ir izteiktas daunisma pazīmes, speciāliste rīkojās nekorekti. Taču māte rīkojas pilnīgi bezatbildīgi šādu bērnu laižot bez uzraudzības!
"Akls esi,izlasīt nevari-.Kā tajā brīdī jutās mans dēls?"
Stipri apšaubu. Līdz ar to sāku apšaubīt šīs sūdzības racionālo raksturu.