Tele2 - Slikts, nekvalitatīvs internets
Pirms dažiem gadiem, kad pirmo reizi bija pieslēgts tele2 4g mājas internets, viss bija ideāli – vietnes, video raiti ielādējās un nebija nekādu aizķeršanos. Taču pēdējos mēnešos interneta kvalitāte kļuvusi vienkārši šausmīga. Uz šo brīdi internets nemaz nekvalificējas kā mājas internets, jo priekš vairākiem lietotājiem ģimenē tas vienkārši nespēj pavilkt.
Speedtest.com rezultāti – ping: 17 - 30 ms, download: no nulles līdz 10 mbps un upload 20 - 40 mbps.
Konsultants no tele2 pa telefonu piedāvāja (un tajā pašā laikā nebija īsti drošs, vai tas vispār kaut ko uzlabos) nomainīt huawei rūteri modeli no b315 uz b535, jo pēdējais nosauktais redziet spēj savienoties ar divām frekvencēm, jeb saucamais 4g ar plusu. Pie reizes tika paņemta jauna interneta sim karte, ja nu kas. Rūtera nomaiņa, kā paredzams, neko nelīdzēja. Pa dienu atsevišķos mirkļos internets iet + / - ok un naktī arī vēl nav traģiski (naktī download’s uzkāp jau līdz 30 mbps) , bet kurš tagad gaidīs un sēdēs internetā pa nakts stundām, lai nejustu drausmīgo interneta ātrumu, kas ir dienas laikā... Rūterim ir arī āra antena, bet tā nekādu papildus uzlabojumu neievieš, lai arī uz kādu pusi grozītu.
Taču apsverot ideju ievietot rūterī lmt priekšapmaksas karti (ar nedēļa internetam+) , wow, internets vienkārši lido.
Speedtest.com rezultāti – ping: 15 - 18 ms, download 120 - 150 mbps un upload: 40 - 50 mbps.
Sen nebija justs tāds ātrums. Lmt interneta mērījuma rezultāti būtībā nemainās no dienas daļas, kurā tiek veikti mērījumi. Kā arī no pieprasījuma brīža līdz mājaslapas ielādes uzsākšanai lmt patērē mazāk laika nekā tele2. 4k video iet bez problēmām, nerunājot par hd, kas uzreiz sāk atskaņoties lapas ielādes mirklī.
Secināms, ka problēma ir tele2 pusē. No viņu pakalpojumiem atteikties arī ir grūtības, jo ir pieslēgts 24 mēn. Līgums, kur katrā mēnesī tiek ietaupīts 4,02 eur no standarta abonēšanas maksas. Ja gribi tikt projām no tele2 pirms līguma termiņa beigām, tad prasīs atmaksāt piešķirto atlaidi 4,02 eur par katru izmantoto mēnesi, jo redzi tev, ir līgums, un tajā pašā laikā svēti izliksies, ka no viņu puses nekādu problēmu ar interneta kvalitāti nav. Tele2 konsultants mēģināja novelt vainu arī uz covid-19, jo redz internetu tagad izmanto neierasti vairāk klientu nekā agrāk pirms Covida un visiem šis internets kaut kā ir jāsadala (vai tad man kā klientam būtu jādomā par tele2 nespējīgo tīkla infrastruktūru, man taču interesē gala saņemtais pakalpojums) . Tomēr lmt šādu problēmu ar neierasti daudzo klientu vienlaicīgu interneta lietošanu nav un viņi ar to visu lieliski tiek galā. Šis būs pēdējais interneta pakalpojuma līgums ar tele2.
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Tele2 izliekas nesaprotam sūdzību. Viņi ignorē faktu, ka rūterī vienkārši pamainot viņu SIM karti uz LMT karti internets lido un ir ātrs un prasa man savā pusē "pārbaudīt pakalpojumu darbību", jo viņi pie sevis nekonstatē pilnīgi neko. Viņi uzskata, ka ar vienkāršas atbildes sniegšanu sūdzība tiek atrisināta un prasa sūdzību ielikt kā atrisinātu. Man tas liek apšaubīt Tele2 kompetenci šajā jomā, kurā viņi pašlaik darbojas. Es redzu, ka mana sūdzība nav vienīgā par viņu interneta pakalpojumiem. Tāpēc būs vien jāizbeidz līgums, pat ja tas prasa atlaides atmaksu, viņu pretī nākšanu neviens nesagaidīs.
Viņu atbilde uz manu privāto mobilo:
"Labdien! Jūsu norādītajā adresē šobrīd tīkla sakaru traucējumi nav konstatēti. Atsevišķos laika periodos interneta ātrumu var ietekmēt konkrētās bāzes stacijas noslodze. Šobrīd noslodzes līmenis Jūsu norādītajā adresē nav būtisks. Pārbaudiet pakalpojumu darbību, pieslēdzoties pie Wi-fi tīkla ar vienu ierīci, pieslēdzoties pie citas Wi-fi frekvences, kā arī, pamēģiniet pieslēgties pie rūtera ar vadu. Ņemot vērā iepriekš minēto, šobrīd pārtraukt līgumu, nemaksājot atlaides atmaksu un ierīces vērtības samazinājumu, nebūs iespējams. Ar cieņu Alina"
Viņu atbilde privāti sudzibas.lv:
"Labdien! Pārbaudot Jūsu Tele2 numuru redzu kad kolēģi jau sazinājās ar Jums sakarā ar šo situāciju un sniedza atbildi no tehniskās nodaļas puses.
Lūgums aizvērt šo sūdzību kā atrisinātu."
Kontaktēšanās ar Tele2 un risinājuma meklēšana ir sava laika tērēšana, labāk meklēt uzreiz citas alternatīvas.
Комментарии (2)
Te nau jegas ar zz ko runat. Ka bij slikts internetc zemakas kvalitates ta ari palika. Vienkarsi jamaina operators. Kalt jus zz kroplu bars dzivi uguni nodektu.
Es ar uz lmt. Es caur speles konsoli sony pleystation 4 viens patc nevaru vienkarsu videospeli spelet. Skraidu pa maju ka ideotc un censos atrast vismaz 2,5 mb. Kas pedejo nedelas laika nau iespejams. Augstakais ko uzkeru uz pares sekundem ir 1,2mb.