Tele2 - Slikts klientu serviss
Klientu serviss - nekāds. Vienu dienu priecīga gāju uz Tele2, lai paņemtu uz nomaksu telefonu. Telefons nebija uz vietas, tāpēc tas tika pasūtīts no cita veikala. Domāju, pie reizes arī pāriešu uz no viena operatora uz Tele2. Pēc 2 dienām zvana un saka, ka var iet pēc telefona, BET šeit nu sākas stāsts. Man jautā, vai visu summu maksāšu skaidrā vai ar karti? Izrādās, ka es nemaz nevaru paņemt telefonu uz nomaksu, kamēr neesmu klients. Nu, labi, palikām pie tā, ka man telefonu pataupa, kamēr notiek pāreja.
Tagad pagājusi nedēļa, kad tieku uz attiecīgo veikalu. Atkal priecīga dodos uz Tele2 veikalu. Un tur man paziņo, ka es nevaru paņemt telefonu, kuram mēneša maksa ir 28.50, jo es neesmu klients 5 MĒNEŠUS! Pirmā iemaksa jāiemaksā 370 eiro!!! Kur šie vārdi bija pirms nedēļas?
Tagad esmu palikusi bez telefona.
Varbūt kādam tas nešķitīs nekas sevišķs, tomēr es jūtos aizvainota! :)
Комментарии (9)
Un Jūs neesiet neviena mob.operātora klients? Skumīgi...
Mans numurs vēl stāv pie tele2. Paldies, ka vecāki ir lmt, kuri, paldies dievam, pieņem arī tele2 kartes. viss smuki nokārtojās, tomēr tele2 vajadzētu piedomāt pie sava klientu servisa :)
LMT tagad sākuši dot telefonus citu operatoru klientiem? Kruti...
Piekrītu! Un vel! Sazināties ar operatoru lai saņemt informāciju vispar nav reāli, mēģināju pusstundas laikā..Bet visu laiku "skan" tikai autoatbildētājs un reklāma.
Reklāmās jau parādīta kā lieliska kompānija, tomēr par šo aspektu vajadzētu bišku vairāk piedomāt.
Skumji, ka tā :(
Nē. Vecāki bija pie LMT. Bet kādreiz telefoni neņēma pretī citas kartes, kamēr ir nomaksas līgums. Tagad ņem.
Man LMT "Brīvība" tālrunā: no 01/10/2016 30% atlaide uz tālruni (6,96 eiro no 9,95), 50% uz internētu 1 GB/mēn. (3,99 eiro). No 27/09/2016 līdz 27/10/2016 LMT man piedavāja bezlimīta internētu!
Pašlaik lietoju (Rīgā) un arpus mājās vel mob.internetu netbukā par 7,05 eoro mēn. Mājā vadu internēts Baltcom 20 MB/sek par 12,95 eiro men.
Ir vel rezervē ZZ (Tele 2): maksāju 1,50 eiro uz 20 dienam, pec tam 2 mēn. ienākošie zvani un vel pec 3 mēn. papildināju atkal uz 1,50 eiro.
juus neesat vieniigais, kas cietis no tele2 "servisa ",ko par tadu jau nu galigi neceljaas roka saukt.
pilniga patiesiiba sarakstiita sheit un citur.
Taa vietaa lai atri objektivi sevi cienoshi atrisinaatu situaaciju,kuraa klients viennozimigi ir cieteejs, taa vietaa tele2 vadiibai ir pilnigi pa jaat uz klientu.
un varu pateikt,to,ka neskatoties uz to,ka esi sudraba vai zelta klients, tele2 vadiiba,kura konkreeti atbildi par konkreeto probleemu, neuzskata par vajadziigu uzklausiit klienta radushaas daudzaas negatiivaas, briesmiigaas, anormaalaas, maigi izskaties, loti neprofesionaalaas attieksmes, situaacijas, gadijumus un apstaakljus,
varu pateikt tikai to,ka probleemas ir saakushaas ar sho uznemumu tikai pedejos 2-3 gadus, ieprieksh nebija, jo ieprieks bija aatra, operatiiva, veiksmiiga sadarbiiba, un no mikrosuuda neuzpuuta milziigu makrosuudu. kapec?
nu tapeec ka "vadiibaa " seezh un atrodas tiesiibu paaudze kura vispaar nepajeedz ne ko dara, ne kur atrodaas. tas ir aarpraac, cik dbyli ir shie radyjumi.
vinji chakareeja mani vairaakus meneshus, taavietaa ,lai 10minushu laikaa atrisinaatu situaacijas.
tas ir totaals pzd. ko man vajadzeeja piedziivot.
nevienam neiesaku kluut par tele2 klientu!!!!
juus to smagi nozheelosiet!!jo serviss(gan pa trubu, gan klaatiene),kas tur ir tagad, ir totaals chau.
tele2 darbinieki MELO, KRAAPJAS KA VAR, DRSH VIRSUU KLIENTAM-Tie veel ir ziedinji.
bet tas viss netraucee tele2 suutiit mega reekinus, mazaaki par 25 evro man nav bijushi!!!! lai gan kad neemu pieslegumu-to vien staastija ka nebus vairaak par 5.
ko es varu no ta secinaat?to,-ka tele2, shaadi vadot savu uzneemumu, ATRI [slēpt]@TEES.KO ARI VINIEM NOVEELU PEC IESPEEJAS AATRAAK!!!!!
Tikai nedomājat ņemt telefonus uz nomaksu LMT centrā:)
Atsūtīs brāķi un neremontēs.Pats saskāros ar to jau daudzreiz:)