Tele2 - Slikta serviss
Mēs ar vīru esam tele2 klienti jau vairākus gadus. Katru gadu mums ir jāiet lūgties uz tele2 lai saņemtu atlaidi, jo bezlimita tarifa Cena ir kosmiskas un nekas cits neatliek.
Jaunajiem klientiem vienmēr piedāvā labākos piedāvājumus bet pret esošiem klientu zvanu centrā, kā arī klientu centros attieksme ir briesmīga.
Viena lieta ko mēs tiešām vēlētos, lai katru gadu nebūtu jāiet lūgties. Ne tikai tāpēc, ka tas aizņem laiku un naudu bet arī tāpēc, ka klientu apkalpošanas centros un it īpaši zvanu centros strādā pretīgi cilvēki ar kuriem komunikācija ir maksimāli pretīga.
Lūdzu iedodiet normāli bezlimita cenu un beidziet katru gadu pret esošiem klientiem tā izturēties. Paliksim pie jums, maksāsim jūsu 360€ gadā, tikai izbeidzot šo ņirgāšanos.
Комментарии (6)
Kā tas ir prasīt atlaidi? Tu maxima arī ieej un paprasi pienam atlaidi? Kāpēc pa 1.2€? Cmon cilvēki
Nekas nav jaludzas. Atliek tik aplikacija viņiem uzrakstīt epastu kad gribi atlaidi un viss. Ne laiks ne nauda nav lieki jatere. Man kad parasti tuvojas atlaidei beigas uzrakstu viņiem un walaaa jauna atlaide uz gadu 😄
Tas darbojas ne vienmēr, atkarīgs no darbinieka. Pārsvarā piedāvā mazāku atlaidi (to pašu ko sūta SMS vai piedāvājumos) ar piebildi, ka nu nekā nevar iedod iepriekšējo atlaidi. Kad pēc tā visa piesaka atteikšanos no pakalpojuma, tad sliktākajā gadījumā piedāvās iepriekšējo atlaidi, taču gadās arī ka piedāvā vēl labākus nosacījumus.
Kā var atlaidi lūgt?Cenas visam aug.Tad jau veikalā arī varam iet un prasīt lai maizei nolaiž cenu.🤦♂️
Vai ir normāli ka iepirkšanās cena teiksim maizei 0.30€ centi, bet pārdošana pa 1.80€?
Cenām jābūt proporcionāli ienākumiem! Bet kad pelni 10k un viss iekļauts, ko turp domāt!
Riebjas šie kaucéji, vai kāds no šiem kaucejiem ir aizdomajies, cik ir uzturēšana komunikāciju,tas nav bezmaksas pasākums, mana uzskatījumà vispār vajadzētu noņemt atlaides, ko jūs nekaucat tās par komunālajiem, visu vēlaties par brīvu...aizej tu pie cita operatora un arī būs atlaide, ko ñuñàt var...