Tele2 - Rekins
Paargaaju no LMT uz Tele2 N.5 ,nopriecaajos buus mazs tarifs reekins,panjeemu veel viedtaalruni.Tad tik saakaas probleemas:
1.SIM karti nevareeja aktivizeet,to aktivizeeja peec triis dienaam.
2.Nu aktivizeeja domaaju buus viss kaartiibaa,tad saakaas briinumi tika pazinjots peec divaam dienaam ka jaasamaksaa paraads,un atsleegts num.Domaaju joks iegaaju apskatiijos mans tele2-jaa 28ls.Pagaajushas tikai 3dienas un jau taada summa!!Zvaniju un nosuutiiju no mans tele2 lapas neeuztraucaties taa ir kluuda.Taa turpinaajaas ik peec dienas,18 dienas.Atvainojiet viss buus kaartiibaa,taa tik atbildeeja.
3.Ar internetu peec tam saakaas probleemas juus paarteerejushi limitu utt. un atsleedz es sekoju liidzi gan mans tele2 lapaa,gan suutiiju izzinjas ka pateerinjsh ir mazs.Tad ieteica tele2 konsultants pieslegt datu paaraidi XXL,nu vismaz pirmo laiku ,jo telefons jauns ...,piesleedzu.nu domaaju pie reekina veel 5ls,gan kaut kaa...
4.Sareekinaaju 5ls tarifs+5lsdatu paaraide+8ls telefons.Nu 18ls.-var paciest.
5.sanjeemu reekinu 53.89ls.
Ko ieteiksiet,ko dariit???
Комментарии (20)
Sakuma uzmanīgi palasi savu līgumu, ko viņi tur raksta ar mazajiem burtiņam.Noteikti ligumam ir termiņš un aiziet pie cita operatora nebus viegli, bus jasamaksa kartejo reķīnu, +par viedtalruni + soda naudu. Pēc manas pieredzes izdevīgak ņem telefonu parasta veikalā uz nomaksu, neka iegadaties to kopa ar telepakalpojumiem. Jo redzi viņi var mainīt kaut ko, bet tev bus jamaksa par visu+ PVN. Ja gribi ietaupit atsakies no datu parraidem, un ja iespejams samaini tarifu.Noperc Bite un runa cik gribi.
tinies ātri prom no TELE-2 nu Mīļo cilvēciņ palasi tak atsauksmes pirms kautko dari un nu retais varēs kautko labu pateikt par TELE2 !!! BITE rullē ...
Un telefonu nekad neiesaku ņemt caur kādu no pieslēgumiem tādēļ ir sludinājumu portāli kur var atrast ļoti lēti ļoti labus un kas veikalos dārgi maksā telefonus ok nav naudas uzreiz ko samaksāt nu sakrāj zeķe kautvai un nopērc pa tiešo bet stipri lētāk nekā veikalā un ar visām garantijā utt kuras lv mums ir smieklīgas un bieži viņi atsaka nu tas jau cits stāsts... vajadzīgs padoms raksti ;)
Pirms sākt sūdzēties - ir jāredz sastādītais rēķins, ne vienkārši kopsumma, bet gan katra norāde - par ko un cik !
Kā arī jāņem vērā, ka 500 MB var beigties ātri vien, ja aktīvi lieto netu, jo pēc 500 MB sākas izcenojums uz 0, 09 Ls/MB
Unnn PATS GALVENAIS - paņemtais viedtalrunis noteikti nenāca bez maksas, bet gan uz nomaksu un pati pēc pieredzes zinu, ka summas labam tālrunim ir diezgan lielas - 10 - 20 Ls. Man ir 2 T2 telefonu, par vienu maksāju klāt 18Ls, par otru 19Ls. Tas ir tikai normāli, ja ņem labu telefonu.
Neviens mob.operators nevar kaut ko pieskricelēt vienkārši tāpat. Šeit aŗī pārejot no cita operatora, sarežģī visu visticamāk operators, no kura aizej prom.
+ kāds minēja netā 'lielisko iespēju' iegādāties telefonus ?!?! Kā tad :)))) Lieliskās brāķa preces?! Totālākās Ķīniešu 'kopijpreces', kuras nojūdzas jau pirmajos mēnešos? Vai arī tālruņus, kuram apvalciņš jauns un smuks, bet kad aiznes pie meistra sūdzoties par kaut kādu drinkšķošu skaņu sarunu laikā - izrādas, ka telefonā iekšā ir vecas mikroshemas no ūdenī pabijuša telefona utt!
Un nesakiet, ka neko nezinu, nesaprotu utt. - man katru pus gadu ir jauns telefons, tā air kā vājība uz kurpēm :) tāpēc pēdējos gados ņemu tikai T2 telefonus, jo zinu, ja kas - labos viņi un ja nelabos iesšķiebšu atpakaļ ar pretenziju un lai noņem tālākās maksas.
Netā no kaut kā iegadatus tālruņus jums neviens nepieņems un i-net veikalos iegādātos telefonus Jums arī atšūs vienreiz, otreiz un nākamreiz jau nebūs vēlme iet ko tiekt.
A cilveki, kas saka - ej uz BITI, LmT utt - Jūs nevarat ieteikt cilvēkam ko labu, ja nezinam kur, kam un cik ilgi veic zvanus!! Jums ir labi, jo zvanat tikai tā kā Jums ir izdevīgak, bet sada vilināšana - " ai, ej prom no tiem, man ir labi!" tu vari vienkārši ieteikt cilvēkam vēl lielākas problēmas. Vienmēr viss ir jāizskata, jāizanalizē un tikai tad ko darīt :)
raxtu vēlreiz ! protams katram pašam ir jāizdomā un jāizvērtē kurš labāks operators kam biežāk zvanīs utt.bet tele 2 krāpjas ļoti bieži suta mistiskus rēķinus kas ir domāti citiem kļūdas utt. atkal par Biti ir daudz plusi ka piemēram bezmaksas izdrukas sīki un smalki ko visu neabonējot vari aplūkot piereģistrējoties Bites majas lapa kā pieslēgumiem tā arī sākum kartēm. bite ari informē par sasniegtajām sumam ko esat uzlicis. un visu pats vari kontrolēt neizejot no mājām ( pariet uz citu tarifu plānu uzlikt ierobežojumus un papildinājumus dažādus bonusiņus utt ) KAS citiem operatoriem ka piemēram lmt tele2 utt ir par maksu un raxtiski birojos utt...
par telefoniem runājot esmu nenormāls uz visu jauno kas parādās tehnikas ziņā telefoni vieni no tiem, man mainās kā zeķes un pērku tikai un vienīgi caur sludinājumiem mēneša laika esmu iegādājies jau 2 gb. galaxy note 2 un galaxy s3 pilnīgi jaunus latvijā pirktus un ar visiem garantijas papīriem utt protams nejau tikai priekš sevis viņus pērku! un tie ir vieni no dārgākajiem telefoniem kas šobrīd ir un reali cena lētāka par 150ls- 200ls neka veikalos vai nerunājot par to kad ņem uz pieslēguma!!! nesaku ka ir jāpērk tādās summās ir daudz dažādu modeļu kuri tāpat kā šie ir uz pusi lētāk pieejami iekš sludinājumiem, un lai neiegrābtos uz kādu no ķīnas pakaļdarinājuma ir jāizpēta veikala vai youtube nu vārdu sakot ir daudz dažādu iespēju un info kas ka un kur., tāteikt izglītojies pirms iegādājies kāroto preci!!! KAS MEKLĒ TAS ATROD !!!
Tele2 viss par maksu?!? hmm. interesanti... sika smalka izdruka no BITES? nez ar ko tā var būt smalkāka par T2 izdruku . Tas tak ir standarts - datums, laiks, kas uz kurinei, cik ilgi, cik maksā ! Nekādi sīkumi nav vajadzīgi...
Bet, ja paskatās uz BITE aiz muguras darbiņiem?!? Visu laiku varēju maksāt par mob.pakalpojumiem kad un cik gribu, bet te vienu dienu (nu jau vairak kā gadu atpkaļ tas iesākās :) ) - parādas uz ekrana kaut kāds paziņojums, kaut kāds cipars 1 jāapstiprina utt. Sviests un penteris bez manis brīdinašanas, nevienas info sms, nekā, pilnīgi nekā... Telefons mūžīgi meklēja zonu - esot Rīgas centrā, ne kaut kādos laukos. Nu un plus sarunas par velti.. aha, tomēr arī dīvainības bija un gan jau, ka vēl būtu, bet veiksmīgi viss noslēgts un lai tik tā ir :)
Tēvs LmT izmantojot visu laiku to slavēja - bet lūk pēdejo 2 gadu laikā, to tas, to šitais un vēl pērkot 2 telefonus pie LmT abiem bija problēmas ar skaļruņiem - vienam pazūda skaņa vispār, otram negāja zvanu skaņas, bet sarunu dzirdēt gan varēja...
Nu lūk, viss ir skaists, par ko skaisti runā, bet tomēr melnumi ir visiem... paldies T2, ka mums ar to thu-thu-thu problēmu nebija :)))
CEPUMNIEK - paņem rēķinu ar visu izdruku un mierīgi bez stresa izskati visu, visu... noteikti tas ir belziens no LMT kaut kādi rēķinu pārpalikumi, ko T2 tev noņems vai kas tur vai ari tīri netu lietojot pamatīgi patērējies
Nadia jūs laikam neko nesaprotat no smalkuma un piedāvātajām iespējām ko piedāvā katra kompānija un ko piedāvā katrs telefons (līdz savienojums, Balss pasts, Sava numura slēpšana, Viesabonēšanas liegums, pāradresācija, utt ) ... jūs laikam tikai zvanāt un sms izmantojat no visa plašā piedāvājuma... par telefoniem ir vēl viens bet ! tie kas ir uz mazcenas vai nomaksas ir atšķirīgi viņi dod izbrāķētos utt... jūs kautko minējāt par zonas neesamību drošivien jums telefons bija mitrumiņā pabijis vai brāķis! tad kad jums būs atnācis rēķins kas domāts citam vai uzpūsts neaizmirstiet ielikt komentāru ok ;) protams nenovēlu jums to piedzīvot...
To xpuika!
Esmu LMT klients kopš 96.gada (tātad šogad būs jau 17gadi) un NEKAD pa šiem gadiem NAV atsūtīts SVEŠS rēķins!
Jā ir bijušas domstarpības, ir bijuši pārpratumi bet ar dialoga palīdzību viss ir noskaidrots un atrisināts abām pusēm pieņemamā veidā!
YOYO ko tu te vispār purkšķi priecājies būtu ka viss kārtībā un sēdi pie sava lmt un maksa lielos rēķinus un dārgos tarifus turpini izmantot... neaizmirsti ielikt komentāru kad iesi prom no lmt...
Kas te būtu purkšķējis ''xpuika'', pats jau laikam sēdi uz super godīgās Tele2, vai debīlās bezsakaru kompānijas Bite?!Šobrīd ar LMT viss ir viss labākajā kārtībā, visu vienmēr var atrisināt, un šobrīd pie labākās sakaru kvalitātes, plašākai tehnikas izvēlei pievienojies labākai tarifu plāns Latvijā par atbilstoši lētu cenu un ~bez visādiem slēptiem vai sīkiem zemtekstiem!Viss ir kā uz delnas.Kā arī autora pieredze rāda, ka aizejot no LMT uz citu operatoru ir lieliska iespēja izbaudīt citu tā saucamo ''labāko'' piedāvājumu mīnusus, un rezultātā klienti atgriežas.Latvijas Mobilai Telefons vienmēr bija un būs Prestižš un stabils vadošais operators Latvijā!Autoram iesaku izvērtēt savas iespējas samaksāt līgumsodu un atgriezties mājās pie LMT, vai arī atslēgt papildus iespējas, datu pārraidi, u.t.t., un sagaidīt kad beigsies saistības pie Tele 2.Iepazīsties ar Brīvību vai tarifu ''Pirmais'' sīkāk!Domāju tas varētu tevi ieinteresēt!
Jebkurā gadījumā novēlu tev veiksmi problēmas risināšanā!
skatos, ka cilvēki anonīmā vidē ātri vien nonāk jau pie personīgajiem apvainojumiem, un gatavi kauties un aizstāvēt savu foršāsko un labāko operātoru! :D nepadariet sevi par muļķiem citu acīs!
katram operatoram ir savs + un -, drīzāk jautājums ir par to kāds lietotājs esat Jūs - vai nu zinošs un kompatents, vai nezinošs un kam viss vienalga, līdz brīdim kad atnāk rēķins. Tā kā lielākoties visās konfliktsituācijas paši vien esat vainīgi. labāk atbildiet, vai izlasījāt visu līgumu un telefona lietošanas pamācību?? Protams ka nē, nemāku rīkoties, bet pamācībās jau skatās tikai ideoti! neesiet tik augstās domās par sevi, daļai novēlu! ;)
Laikam ''REĀLISTS'' ir maziņš bērnelis kas apsēdies pie datora un kautko tur purkšķina un mēģina pievērs sev uzmanību...
Esmu Tele2 klients no 19945 gada. Vēl nekad nav bijušas problemas. Ne ar pārklājumu, ne rēķiniem. Vienmēr visu var redzēt "mans.Tele2.lv". Ja vajag, var piezvanīt un pajautāt. Visu var noskaidrot, sarunāt. Ar LMT manam brackam gan bija slikta pieredze - rēķini bija nenormāli uzpūsti! Vīņš vienu laiku bija spiests taupīt - zvanīja minimāli. Pāris zvani dienā, bet rēķinus izpētot - sanāca, ka vismaz 2/3 dienas nepārtraukti pļāpāja pa mobilo !! kur tas var rasties ??
Esmu Tele2 klients no 19945 gada. Vēl nekad nav bijušas problemas. Ne ar pārklājumu, ne rēķiniem. Vienmēr visu var redzēt "mans.Tele2.lv". Ja vajag, var piezvanīt un pajautāt. Visu var noskaidrot, sarunāt. Ar LMT manam brackam gan bija slikta pieredze - rēķini bija nenormāli uzpūsti! Vīņš vienu laiku bija spiests taupīt - zvanīja minimāli. Pāris zvani dienā, bet rēķinus izpētot - sanāca, ka vismaz 2/3 dienas nepārtraukti pļāpāja pa mobilo !! kur tas var rasties ??
Tiešām Tele-2 nav ne vaina.
Aster!
ar viesiem nevar tak būt vienādi vienam neiet TELE2 otram LMT trešajam BITE tā ka vajag jo pats ir bijis dulburs un nav izlasījis nosacījumus līdz galam un rezultātā rēķinu ieraugot acis konusā. Vairums LV laikam nemaz neizpēta ko ņem tik ņem dēļ kāda telefona ko dod uz nomaksu un pēc laika doma ko un ka nomaksāt un nesaprot kur rēķins tāds...
Taa viss it kaa noskaidrojaas, nebija ieskaitiiti briivie 500MB.Atvainojaas iedeva 5ls kompensaaciju, taa ka av tik slikti.Paldies visiem par padomu.
Tā ar tiem dzīvniekiem ir, tikai instinkts naudu grābt (domāju tikko dzimušos liellopiņus un medus nesējiņas).
Ziniet, tauta, tas viss ir dirsā.Esmu TELE2 klients no 2002 gada, ne reizes nav bijis problēmu.Arī internetam datorā nav ne vainas, ne arī kaut santīma pārmaksas.Droši sadarbošos ar viņiem tālāk, a tie kas te dirš, paši ir pajobeņi vai no muļķu skolām, ja jau lasīt rēķinus nemāk, beidziet apdirst normālu kompāniju!!!
Ar mani notiek kaut kas līdzīgs!pārgāju pie tele2 uz tarifu Nr.5(maksāju uz 6mēnešiem tikai 4, 27 EUR) esmu tikai tele2 klients ka 18 dienas un man neviens neteica ka šomēnes mans internets telefonā ir ierobežots tikai līdz 300 Mb
nu jau man ir gandrīz 482 mb un man jāmaksā ir 17 EUR!
Par ko man jāmaksā ja mani neviens nebrīdināja ka ir ierobežots?
Tagad jāmeklē lieka nauda lai varētu nepilnus 25 EUR samaksāt savu rēķinu...
būtu brīdinājuši tad tai paša laikā par šo summu es varu savu rēķinu uz pus gadu uz priekšu samaksāt