Tele2 - Pēc gada saņem tādu rēķinu, ka pa logu gribās mesties ārā!
Cien.Tele2! Jūs ar katru dienu ar vfien vairāk un vairāk nevs piesaistat sev klientus, bet atgrūžat tos. Esmu tele2 klients jau 5 gadus. Nekad nav bijušas nekāds problēmas ar maksājumiem, jo man ir automātiskais maksājums, kā bankas kontā saņemu algu, tā Jūs atskaitat naudiņu par sarunām. Tik daudz pretenziju kā pret Jums vēl ne pret vienu neesmu lasījis.Skaista reklāma, nemaksā reķinus līdz gada beigām, bet pec gada saņem tādu rēkinu, ka pa logu gribās mesties ārā! Vienu mēnesi bija aizkavējusies alga, un noteiktajā 15 datumā nevarējāt atvilkt norunāto naudas summu no konta. Toties bija papildus ienākumi, kuru saņēmu atrāk un skidrajā naudā, un ātri vien aizgāju un samaksāju rēķinu, lai nerastos nekādi pārpratumi. Pēc pāris dienām algu ieskaitīja bankas kontā un protams summu novilka dubultīgi...interesanti, ka interese neradās Jums atzvanīt un piedāvāt naudiņu atgriezt...ok...zvanīju pate...protams pat tad man noteica, ka uz naudiņu varu nemaz necerēt ka varu uz to summu vienkārši parunāt...PALDIES...
Sapratu, ka nu ar Tele2 man būs viss cauri un ar savu pieslēguma nummuru vēlējos doties uz Biti, kuri mani pieņēma un apkalpoja un nēsāja uz rokām katru klientu kurš ieradās apkalpošanas centrā...manā gadijumā tā bija Merķeļa iela...Pārgāju uz biti...lieliski...TELE2 atsūta līgumsodu 81.00 ls vērtībā, es apsēdos...
Mīļie TELE2 labprāt samaksāšu Jums tos 81.00Ls...un cerēšu, ka Jš mani vairs nekad netraucēsiet, jo pretīgāku apkalpošanu, kā Jums neesmu redzējusi...visiem saviem draugiem un radiem stāstīšu par Jusu krāpniecības metodēm un stāstīšu par Jusu drausmīgāko tīkla pārklājumu...Jūs vajadzētu likvidēt...Doma ir dienu no dienas lūgt palīdzību raidijumam Bez tabu un ceru ka vēl daudzi Jūs neapmierinātie klienti pievienosies raidijuma reportāžai, lai Jūs vareētu par visu Latviju tā nu labi noreklamēt...Lūdzu cilvēki pievienojaties, kuri nav apmierināti ar Tele2...Jusu visas zādzības metodes jau tagad Jums nāk atpakaļ, Jūs zaudējat klientus. ceru ka r katru laiku zaudēsiet ar vien vairāk...un beigās tiksiet izputināti...Visiem silti ieskau atturēties no Tele2!!! Visas iespējamās sūdzībās ar manu vārdu Jūs reklamēšu...Viss sliktākie novēlējumi, kaut atrāk Jus izputinātos...
Комментарии (28)
tiešām īstā blondīne! ja neko nesaproti no maksājumiem un nemāki lasīt līgumu - pati esi vainīga!
TELE 2 "labo" zonu var vienkārši pārbaudīt. reiz pamēģinājā. Rīgas centra ofisā uzlikām TELE2 telefonam pāradresāciju uz bals pastkasti, ja nav sasniedzams, dienas laikā ieskrējās 26 ziņojumi, laigan uz telefona displeja tim bieži nemanīju, ka nebūtu zonas. Man ir tā sagadījies, ka viena projekta vajadzībām man iedeva TELE 2 nummuru, esmu gan es LMT lietotājs jau 10 gadus, pāpēc man tagad uz kādu laiciņu ir abi operatori katrs savā aparātā (aparāti gan piezīmēšu identiski). Bet tele 2 sakaru kvalitāte ir diezgan jūtami zemāka. Iesaku pabraukāt parīgas Tallinas šoseju piemēram. Un izmantojot LMT pieslēguma veidus vienādasi arī rēķini manuprāt nearko neatšķirs no citiem. Protams, ja apkārt ir dauzd cilvēki ar biti, tad vad arī tā naudu taupīt, bet nu bites klientus arī ir problēmas sazvanīt baigi švaks zonas signāls laikam ir.
vēl aizmirsu piebilst, ka ir bijusi vajdzība pēc papildus nummura šad tad uz nepārāk ilgu laiku, esmu bijis paņēmis, pāris ZZ un man patiešām bija neskaidrība kur pa reizēm tā vienkārši pazūd nauda.
Par apkalpošanu runājot, nuvisām reizēm cik esmu bijis kādā tele2 kantorī man tikai divas reizes ir gadījušies darbinieki, kuriem nav bijušas problēmas izteikties latviešu valodā un tāpat vienā no šīm divām reizēm darbinieks tomēr nekādīgi nespēja izskaidrot man interesējošos jautājumus.
Protams nelaipni apkalpotāji ir arī LMT, bet TELE 2 lielākoties sanāk sakarties ar dzīves neapmierinātiem un nelaipniem cilvēkiem, kuriem taču par to algu no klienta rēķiniem maksā, ja nepatīk strādāt ar cilvēkiem kontaktējotie tad taču ir arī visādas citādas nodarbes :)
Nu nezinu, man vienmēr visi laipni atbild. Mani pie teles saista dotētais telefons, kad tas beigsies, tad domāšu par zivi vai bites zivi kādu.Un, ja lādē iekšā zivi, tad nevajag likt baigo lielo.Ziniet, kā mana mamma dara?Kad man telefons kabatā saspiedies un piezvana viņai, tad viņa paņem trubu un klausās, kas tur staigā, ko runā utt, bet neliek nost.Es teicu, lai tā nedara, jo man nauda iet prom citādi.Tāpat arī citiem var gadīties.
Par rēķiniem nepiekrītu. Pašam ir personīgais tele2 pieslēgums, kā arī darba LMT. Nu ko lai saka, tele2 ir lētāki sakari. Tomēr par pārklājumu gan varu piekrist, ka tas ir apšaubāms. Piemēram, centrā, Kr. Barona ielā starp Dzirnavu ielu un Blaumaņa ielu nav zona. Un tādu vietu ir daudz. Braucot uz Valmieru ar vilcienu, gandrīz visu ceļu esi nesazvanāms. Tas tomēr man liek vairāk uzticēties LMT. nu jā, ar LMT man gan ir bijuši incidenti rēķinu ziņā, kad mistiski sastāda, un nācies plēsties, bet tikai vienreiz izdevās panākt savu, bet tā ir cita opera.
Клиентом теле2 являюсь уже лет 5 и конечно же были разные проблемы и со связью и с услугами. Самый нериятный момент был когда взяла телефон LG сенсорный, он как раз только появился и акция была что первый месяц можно будет пользоваться интернетом бесплатно. Вобщем когда мне пришел счет 50лс за интернет, удивлению небыло придела ) пошла ругаться, на что мне скзаали :" ну вы наверное не так поняли" и т.д. вобщем заплатила я по счету. сл. месяц пришел счет 40 лс, только интернет!!хотя я неразу не пользовалась им после того сумашедшего счета.Как мне объяснили, телефон понимаешь ли делает обновления... крч в конце концов начал глючить и телефон, я его пол года отдавала на экспертизы( мне доказывали что с ним всё ок) когда я пришла к ним с видео снятое на фотоапарат где засняла все глюки телефона, они мне положили деньги, которые я заплатила за телефон, на счет теле2 и теперь оплачивают мне счета за подключение. По идее если б у меня ввсе друзья и родственники не были клиентами теле2 я б наверное перешла в другую компанию..
Tieši tas pats, atteicos no tele2, samaksāju 3Ls, par to, ka paturu numuru un kkāds neliels sodiņš, tas būtu sīkums, atteicos tādēl, ka patstāvīgi kartei stāvot mājās un nezvanot nevienam, rēķins nāca nevis 3 Ls, kā norādīts līgumā, bet 3, 84Ls, 4, 70Ls utt., tikai ne 3Ls. Visādi mistiski zvani no telefona, no kura nemaz nevar pat pazvanīt (nobloķēts), nevar pazvanīt vispār, pat uz ārkārtas zvaniem, bet tomēr - 6:43 no rīta fiksēts zvans 1.20min ilgumā uz LMT tīklu un tam līdzīgi, vidēji 140 zvanu mēnēsi esmu veicis, tikai nesapratu kādā veidā, jo, kā augstāk minēju, telefons ir nelietojams. Aprīļa sākumā atteicos no tele2, nākamajā dienā karti nobloķēja un viņa vairs nebīja derīga, pēdējā fiksētā summa bija 0, 17 sant., šodien gāju pieteikties uz tarifu Nr.5, jo tur uz visiem tīkliem neierobežoti zvani un sms, tātad nolēmu, ka tur nebūs tādi joki ar mistiskiem zvaniem un pārmaksām, pazīstamie saka, ka 5Ls un ne vairāk, taka tas būtu ok, bet neesot Man apmaksāts pēdējais rēķins, Es darbiniecej saku, ka Man rēķins vēl nav atnācis un tos 17 sant. varu kaut tagad samaksāt, un atbilde bīja nedaudz šokējoša, 17 sant. vietā, par karti, kura jau mēnesi ir anulēta, Man jāmaksa 5Ls, radās jaut., par ko!? Bet darbiniece nemācēja atbildēt... Nekādi līgumsodi nevarēja būt, telefonu neesmu ņēmis un 2gadi līguma jau pagājis, bet nu viennozīmīgi, pāris mēnešus tos mistiskos rēķinus cietu, līdz apnika un tagad nevar tikt vaļā no tā Tele2. Meitenej bīja tas pats, bet viņa uzreiz pārgāja uz Nr.5, skatīsimies, kā būs.
Pirms desmit gadiem iemaksāju 50 LVL drošības naudu ārzemju pieslēgumam, tā mistiski pazuda..