Tele2 - Pazemojoša attieksme pret klientiem
Tele2 par nejauši piemirstu parādu (kas kavēts tikai dažas nedēļas) par pēdējo rēķinu 15,00 eur apmērā bez brīdinājuma un klienta piekrišanas nodod trešajam pusēm - paradu piedzinējiem. Šādas bandītiskas metodes pazemo klientus un neveicina nākotnē jebkādu sadarbību ar tele2. P. S. Parāda pamatsummu samaksāju tiešajam pakalpojuma sniedzējam, kas ir tele2, parādu piedzinējam maksāt piedziņas komisiju atsakos, jo man personīgi nav nekāda sakara ar šāda tipa iestādījumiem. Tele2 nododot jūsu parādu piedzinējiem neizvērtē ne kavējuma ilgumu, ne parāda apjomu, ne piedziņas samērīgumu. Neiesaku izvēlēties tele2!
Комментарии (5)
Parasti palīdz sarunas ar cilvēcīgo operātoru. Rēķinu apmaksas sistēmās darbojas mākslīgais intelekts - kapitalistiska programma (darbojas līguma ietvaros).
Arī nokavēju rēķinu, bet viņi
tikai pielika klāt maksāt par abiem
mēnešiem,uzreiz viņi nedodas pie parādu piedziņas firmām,ja maksājumi
kavēti kādu nedēļu vai tml. Arī kavējuma
maksu liek samaksāt un viss .
Kaut kas nav līdz galam pateikts. Ja kavēsi, tad vienmēr var informēt operatoru, lai izvairītos ne jebkādas situācijas. Pats esmu aizmirsis samaksāt un nāca klāt pie nākošā rēķina.
"Kavēts tikai dažas nedēļas"😄 Arī gadījies aizmirst apmaksāt rēķinu, bet tele2 sūta brīdinājumu gan epastā, gan īsziņā, nekur nekad uzreiz nenodod parādu piedzinējam, tā kā neticu, kārtējais izdomājums vai arī nav pateikts, ka kavējums ir vismaz ap 3 mēneši.
Пхах какие коллекторы покажите?)-с радостью мы бы с ними встретились, консервы это. Не дай вселенная такой херни нам иначе у работников теле2 останется только земля...)))
Поясняю, разговарить могут с вами операторы и нормально НО - Суть в том что вешают говно в уши и постоянно одна и та же пластинка)