Tele2 - Parādu piedziņa
Protams, saprotu, ka jūs esat uzņēmums un norēķini ir ļoti svarīgi, saprotu arī to, ka esmu aizmirsis rēķinus nomaksāt. Taču draudi ar parādu piedzīšanu ir lieki. It īpaši klientam, kas jau vairāk kā 10 gadus ir ar jums un visu šo laiku rēķinus ir maksājis. Nenoliedzu savu vainu, taču lojalitāti šādos veidos jūs bojājat.
Комментарии (4)
Tad pēc tavām domām Tele2 jābūt kā tavam čomam, kas pievērs acis, ka neatdod parādu? Tu saņem pakalpojumu par ko ir jāmaksā. Tele2 nav jādomā kur kas kapēc tu nevari samaksāt.
B*e vecīt , tur jau ir minēts iekavās (. .. kārtējais rēķins) . . Nav pirmā reize . Tādēļ neraudi un maksā . 🤦🏼♂️
Kā var aizmirst samaksāt rēķinus 😂 Būtībā sūdzība ne par ko 😂 sūdzības autors klauns 🤡😂
Es esmu viņu klients 20 gadus un šovasar 1 reizi reāli aizmirsu par vienu no rēķiniem un nevis lai vienkārši atgādinātu arī saņēmu šādu skaistumu. Kad pajautāju vai klientam ir jādraud ,it sevišķi biznesa ,kurš maksā daudz un lielus rēķinus jau 20 gadus vienmēr laicīgi ,operatore centās atvainoties un teica,ka šīs ziņas ir automātikas. Man gan tas baigi neinteresē,ļoti nepatīkama pēcgarša ir palikusi.
Kad Tele 2 ap 6 mēnešiem "aizmirsa" atslēgt pasaules internetu un sūca katru mēnesi naudu,tad redz viss ok.