Tele2 - Paldies!
Labdien, cienījamais Tele2!
Vēlējos Jums pateikties par lielisku apkalpošanu!
Jūsu dienests ir labākais klientu apkalpošanas uzņēmums visā Latvijā... nē.. pat visā Eiropā!
Tikai Jūsu uzņēmums piedāvā kvalitatīvu mobilo internetu un niecīgas saziņas iespējas ar Jums.
Tikai zvanot uz Jūsu dienestu klientam var palūgt uzgaidīt, un vairāk kā piecas minūtes likt klausīties vis-superīgāko Meteorīta dziesmu pasaulē.
Tikai Jūsu dienests piedāvā 1lata kompensāciju pie nākamā rēķina, tāpēc ka ir problēma nodrošināt interneta pieslēgumu.
Un tikai Jūsu dienests šajā pašā situācijā, vēloties lauzt līgumu ar Jums pēkšņi atrod iespēju samazināt mēneša maksu gandrīz par pieciem latiem.
Tikai Jūsu dienestā var sagatavot nekorektus rēķinus un pat neatvainoties par to!
Paldies, Jūs tiešām esat vislabākie! Es visiem saviem draugiem, radiem, kaimiņiem un it īpaši personām, kas man ne tik labi patīk - ieteikšu Jūsu pakalpojumus!
Tā turpiniet! Un Jūsu klientu skaits dubultosies!
Vēl ar kripatiņu cieņas pret Jums,
Pagaidām Jūsu Klients!
Комментарии (11)
Tu esi galigi debila?VISI ZIN KA TELE2 IR MēSLS
Lude, nevajag saukt sudzibas autori sava varda(debila)!
Pilnigi piekritu sai korektajai un trapigajai sudzibai!Tele2 dienas ar sadiem pakalpojumiem ir skaititas!
Autors tele2 darbinieks
Hmm.., lietoju Tele2 jau 4 gadus un esmu apmierināta - nav bijis nekādu problēmu !
To Cilvēks:
Izlasi sūdžibu līdz galam un iedziļinies, pirms spļauj ārā komentus.
Man it Tele2 jau 6gadus un esmu apmierināta.
Bet cik cilvēku, tik viedokļu.
1) Neesmu es Tele2 darbinieks!
2) Tie, kas neiedziļinās tekstā - arī nesaprot šīs sūdzības jēgu. Es varēju arī uzrakstīt 3stāvīgos vārdos, bet kam man tas..? Paskaidroju : vārdi "paldies", "ieteikšu", "labākie" u.c. šeit ir domāti pēdiņās... :/
3) Ilglaicīgiem Tele2 klientiem - bet Jums neliekas, ka šai kompānijai ir svarīgāk piesaistīt jaunus klientus...? Manuprāt, viņu prioritāte ir: jo vairāk klientu, jo labāk. Bet par esošiem, tā teikt, nospļauties!
Par mani nenospļaujas. Esmu apmierināta ar sakariem un rēķiniem.
par pašiem sakariem sūdzību nebija, bet rēķini bija nenormāli lieli.Tagad nomainīju tele2 pieslegumu uz BIFRI, izmaksas ir aptuveni 8-9 reizes mazākas.Tā nav BITES reklāma, ļoti žēl pa šo laiku izlietotās naudas.
Arta,
Super! Lai Tev veicas arī turpmāk!
Man tagad vairs nav nekādu pretenziju pret Tele 2, pat otrādi, viņi nesen mani patīkami pārsteidza, kad piedāvāja tarifu plānu meteorīts 4. Maksāju tikai 4 Ls mēnesī par 2000 minūtēm. Protams, jāpateicas arī Bitei, jo viss notika ar viņu palīdzību, kad viņi mani gandrīz neizvilināja pie sevis, tomēr Tele 2 pierunāja palikt pie viņiem.