Tele2 - numura pāreja
Izskatās, ka tie ir tikai tukši vārdi no Tele2 puses, ka to galvenā vērtība ir klienti un tiem ir ļoti zems klientu apkalpošanas serviss!!!Es pārnācu no Bites un jau pirmajā dienā esmu ĻOTI, ĻOTI vīlusies Tele2. Es tiku atstāta bez sakariem līdz plkst.14.15, kaut gan pāreja no Tele2 puses tika solīta iepriekšējā naktī. Ļoti iespējams, ka būtu atstāta vēl ilgāk, ja pati nebūtu aizgājusi līdz Tele2 klientu konsultantei, kura pat neuzskatīja par nepieciešamu atvainoties Tele2 vārdā par viņu neizdarību - jo redziet neesot līdz galam veikta kartes aktivizācija! Katrā ziņa Tele2 pēc šī atgadījuma neieteiktu!!!
Добавить комментарий