Tele2 - netur doto vārdu
Bērnam biju iedevusi savu Tele2 sim karti - sataisīja 22 Ls parādu. Gāju uz apkalpošanas centru - teica - tā kā parāds aizsūtīts uz Creditreformu, lai maksāju viņiem - tikai jau nevis 22Ls, bet 37Ls. Pa to laiku lai turpinu maksāt savu parasto abonēšanas maksu Tele2 kantorim, kaut arī sakaru iespēja atslēgta - lai saglabātu numuru un klienta statusu. Paklausīgi darīju, kā likts - maksāju gan Creditreformai noteikto maksa mēnesī, gan Tele2 abonēšanas maksu. Pēkšņi atnāk vestule no Tele2 - Cienījamais Klient! ...Rūpējoties par mūsu sadarbību... samaksājiet tādu summu. Zvanu uz Tele2 - kāpēc tāda dīvaina summa? Izrādās - tas ir noslēguma rēķins, jo mans numurs jau ir atslēgts. Jautāju - kādēļ atslēgts - es taču visu maksāju, kā vienojāmies. Atbild - tāpēc, ka bija parāds 22Ls. Saku - tas viss jau pārrunāts un to maksāju, kā likāt. ... Tā pa riņķi runājām 20 minūtes - neko nepanācu. Skrobe par to, ka zaudēju klienta statusu - to biju audzējusi daudzu gadu garumā. Saka - atjaunot statusu nevaram, jo jūs vairs neesat mūsu klients. ... Un tā pa riņķi... Nu stulbs kantoris - cik ar viņiem kontaktējos - droši, ka klienta intereses viņiem nerūp ne mazākajā mērā - bet labi atrunāties formālām frāzēm iemācījušies...
Комментарии (1)
Pilnīgi piekrītu, tādas situācijas ir ļoti daudz un gandrīz teju katrs klients vismaz 10-20sant. pārmaksā, tad domāju, ka viņiem katru mēnesi sanāk, biezās prēmijas izmaksāt un balles taisīt! Pats nevaru tagad tikt vaļā no tā Tele2 visu laiku kko spiež ārā, nu jau 5Ls par pliku gaisu prasa, Lūk tā... tad jau labāk lietot to pašu zz un miers, mazāk problēmu, ietaupīts laiks uz stūlbām sarunām ar vienaldzīgiem Tele2 operātoriem utt. Viss tikai uz labo.