Tele2 - Nekorekti rēķini
Piekrītu paņemt no tele2 rūteri ar iespēju atteikties no tā bezmaksas 14 dienu laikā. Man teica ka tele 2 klientu centri nestrādā kovid 19 dēļ. Un jāatgriež rūteris mēneša laikā pēc klientu centri būs atverti. Pēc nedēļas zvanīja un atteicu. Vēl pēc nedēļas zvanīja tele 2 darbinieks un piedāvāja padomāt par līgumu.
Pēc tam nebija kontaktā ar šo pārstāvi.
Kad klientu centri sāka strādāt, atgriezu rūteri.
Bet saņēmu rēķinu par rūtera atgriešanu 21,92e.
Rakstīju tele2, un apmēram pēc mēneša, ar mani sazinājās tele 2 pārstāvis, un teica ka man jāmaksā par to ka neesmu atgriezīs rūteri dīvu nedēļu laikā. Klientu centri tad nestrādāja. Un par to ka tele 2 pārstāvis nevarēja ar mani sazināties.
Kad apmaksāju, atnāca vēl vien reķinš 42e apmērā, bez iespējas to apskatīt.
Добавить комментарий