РешеноTele2 - Nekompetentā darbiniece Saldus Tele2
Tika nopirks jauns telefons un tur pat veikalā pārdevēja uzlīmēja Stikliņu kurš pēc 4 dienas lietošanas nokrita nost, pat nav saplīsis. Pārdevēja un vadītāja pasaka ka aksesuāriem tele2 veikalos garantija neesot kā arī darbam. Bet es tak nepirku desu ar derīgum termiņu. Pārdevējas attieksme pret klientu ir ārprātīgi traka. Kā tik neizglītoti cilvēki var apkalpo klientus? To es nesaprotu. Mums ir 4 pieslēgumi un tv pie tele2 kurus noteikti lauzīsim!
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam
Tikām sadzirdēti un šodien tika atgriezta nauda .
Bet vai tiešām no sākuma ir jāmēģina apiet likumus un stāstīt muļķības klientiem ,
Jums tiešām ir jāaprunājas ar savu darbinieci Saldū .
Ja cilvēks nemāk runāt ar klientu tad tā nav viņa darba vieta .
Комментарии (2)
Nekompotenta
Vis atrisināts .