www.sudzibas.lv Tele2 Nekāda pretimnākšana ilggadējiem klientiem

Tele2 - Nekāda pretimnākšana ilggadējiem klientiem

Tele2 kliente esmu jau ļoti daudz gadu. Pirmo reizi vairāku gadu laikā vairākkārt lūdzu, lai pagarina rēķina apmaksas laiku, kas netika ņemts vērā. Pie tele2 man ir vairāki numuri par kuriem gadiem maksāju un ne mazas summas. Tagad dēļ daļēji apmaksāta rēķina, kas kavēts 11. Dienas, nepārsniedzot kredītlimitu, atslēgti visi izejošie pakalpojumi. Tāpat rēķins par iepriekšējo mēnesi parādās, kā daļēji apmaksāts, kaut gan sen jau ir nomaksāts. Viena audzinu 4. Bērnus, rēķinus vienmēr nomaksāju. Pretīmnākšanas no uzņēmuma tele2 pilnīgi nekādas. Pie iespējas centīšos ar visiem numuriem pāriet pie cita operatora. Ar dažādiem jau pārgāju un esmu ļoti apmierināta. Neieteiktu šo operātoru citiem.

31.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Комментарии (12)

S Spuris 31.01.2025

Noteikti veiciet pāreju .Labāk pie LMT dodaties. Arī jau protams nav ideāls operators , taču tādu pasaulē ideālu nemaz nav.No pieejamiem Latvijā labāks būs LMT,tikai iepriekš pārbaudiet pārklajumu mājas vietā ,jo tie mēdz atšķirties operatoriem. Runajot par Tele2 tie jau sen ir bedre tāpat kā Bite

V Valentin Gribanov 01.02.2025

Kāda pretimnākšana? Jūs negribat maksāt un vēl kko vainojat?

S SKAID 01.02.2025

Nav runa maksāts nemaksā, Vārds attieksme šeit galvenais un klientei ir taisnība. Jo neviens no operatoriem tiešām nenoverte patstavibu

K Klients_2014 01.02.2025

Galvenais neizdarītu kļūdu un nepārejiet pie Bites, tur vēl bez absolūtas neiejūtības un nospļaušanās par to, ka esat pastāvīgs klients, dabūsiet vēl vissliktāko sakaru kvalitāti. Lai arī neviens nav ideāls, bet LMT būs tomēr labākā izvēle, lai arī, iespējams, būs mazliet dārgāk nekā pie konkurentiem.

Kristina Smith 01.02.2025

Esmu Tele2 klijente jau 10gadus man operātors vienmēr nāca pretim un tātalak ir datumus pagarinājis neatsledzot neko,LMT ka operatoru neiesaku vien dēļ tā ka cenas uspustas plus internets nekads

R Ritvars Poiss 02.02.2025

Pilnīgi piekrītu. Ja viņus pa brīdina ka būs aizkavēšanās, tad viņi ne atslēdz, var visu sarunāt, vajag runāt tad arī viss

G GRISHANA 01.02.2025

Esmu klients Tele2 no2010g,man operatori vienmēr iet pretī, piedāvājot atlaides katru gadu, maksājot laicīgi nav nekādus problēmas. Pagarināts apmaksas laiks ,ja laicīgi ziņot operatoram. Normāls internets.

S Stylo 01.02.2025

Esmu saskāries,pienācējiem TELE2 atlaides,patstāvīgiem jāpārmaksā.Sviests.

A Anda 01.02.2025

Tas ir visos uzņēmumos vispār jau...😂😂😂

A Anda 01.02.2025

Kāds sakars kreditlimitam ar kavētiem rēķiniem, te uzreiz skaidrs, ka nav nekādas sajēgas...bet galvenais vainot kādu... kurā uzņēmumā Jums ļaus nemaksāt un beidziet bazt visur bērnus, ko Jums Tele2 prasīja tos dzemdēt...

X Xxx001 01.02.2025

Viena audzina bērnus bet numuri daudz... 😅
Man personīgi nekad ar Tele2 nav bijušas problēmas.

S sintija888 02.02.2025

Ļoti dīvaini,esmu kliente Tele2 vairāk kā sešus gadus. Man vienmēr nāk pretīm,un nekas netiek atslēgts man.
Vairāk nāk pretīm, nekā citi operatori.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы