Tele2 - Nekāda pretimnākšana ilggadējiem klientiem
Tele2 kliente esmu jau ļoti daudz gadu. Pirmo reizi vairāku gadu laikā vairākkārt lūdzu, lai pagarina rēķina apmaksas laiku, kas netika ņemts vērā. Pie tele2 man ir vairāki numuri par kuriem gadiem maksāju un ne mazas summas. Tagad dēļ daļēji apmaksāta rēķina, kas kavēts 11. Dienas, nepārsniedzot kredītlimitu, atslēgti visi izejošie pakalpojumi. Tāpat rēķins par iepriekšējo mēnesi parādās, kā daļēji apmaksāts, kaut gan sen jau ir nomaksāts. Viena audzinu 4. Bērnus, rēķinus vienmēr nomaksāju. Pretīmnākšanas no uzņēmuma tele2 pilnīgi nekādas. Pie iespējas centīšos ar visiem numuriem pāriet pie cita operatora. Ar dažādiem jau pārgāju un esmu ļoti apmierināta. Neieteiktu šo operātoru citiem.
Комментарии (12)
Noteikti veiciet pāreju .Labāk pie LMT dodaties. Arī jau protams nav ideāls operators , taču tādu pasaulē ideālu nemaz nav.No pieejamiem Latvijā labāks būs LMT,tikai iepriekš pārbaudiet pārklajumu mājas vietā ,jo tie mēdz atšķirties operatoriem. Runajot par Tele2 tie jau sen ir bedre tāpat kā Bite
Kāda pretimnākšana? Jūs negribat maksāt un vēl kko vainojat?
Nav runa maksāts nemaksā, Vārds attieksme šeit galvenais un klientei ir taisnība. Jo neviens no operatoriem tiešām nenoverte patstavibu
Galvenais neizdarītu kļūdu un nepārejiet pie Bites, tur vēl bez absolūtas neiejūtības un nospļaušanās par to, ka esat pastāvīgs klients, dabūsiet vēl vissliktāko sakaru kvalitāti. Lai arī neviens nav ideāls, bet LMT būs tomēr labākā izvēle, lai arī, iespējams, būs mazliet dārgāk nekā pie konkurentiem.
Esmu Tele2 klijente jau 10gadus man operātors vienmēr nāca pretim un tātalak ir datumus pagarinājis neatsledzot neko,LMT ka operatoru neiesaku vien dēļ tā ka cenas uspustas plus internets nekads
Pilnīgi piekrītu. Ja viņus pa brīdina ka būs aizkavēšanās, tad viņi ne atslēdz, var visu sarunāt, vajag runāt tad arī viss
Esmu klients Tele2 no2010g,man operatori vienmēr iet pretī, piedāvājot atlaides katru gadu, maksājot laicīgi nav nekādus problēmas. Pagarināts apmaksas laiks ,ja laicīgi ziņot operatoram. Normāls internets.
Esmu saskāries,pienācējiem TELE2 atlaides,patstāvīgiem jāpārmaksā.Sviests.
Tas ir visos uzņēmumos vispār jau...😂😂😂
Kāds sakars kreditlimitam ar kavētiem rēķiniem, te uzreiz skaidrs, ka nav nekādas sajēgas...bet galvenais vainot kādu... kurā uzņēmumā Jums ļaus nemaksāt un beidziet bazt visur bērnus, ko Jums Tele2 prasīja tos dzemdēt...
Viena audzina bērnus bet numuri daudz... 😅
Man personīgi nekad ar Tele2 nav bijušas problēmas.
Ļoti dīvaini,esmu kliente Tele2 vairāk kā sešus gadus. Man vienmēr nāk pretīm,un nekas netiek atslēgts man.
Vairāk nāk pretīm, nekā citi operatori.