www.sudzibas.lv Tele2 Meli, iesnieguma ignorēšana, nepamatota tarifu celšana, netaktiski jautājumi

Tele2 - Meli, iesnieguma ignorēšana, nepamatota tarifu celšana, netaktiski jautājumi

Kad nolēmu doties pie tele2, pārdevējs mēģināja man iestāstīt, ka viņiem esot labākā tīkla kvalitāte Latvija un ka manā reģionā esot lielisks pārklājums. Vēl biju pārsteigts, ka konsultants atkārtoti uzdeva jautājumu par manu vecumu, apšaubot manu pilngadību. Tobrīd pie sevis nodomāju, ka pēc viena zema ranga darbinieka inteliģences un takta izjūtas trūkuma nevar spriest par visu uzņēmumu. Bet vēlāk izrādijās, ka dažreiz var!

Jāsāk ar to, ka tele2 praktizē viltīgu taktiku. Tiek piedāvāta atlaide (piemēram, 50% atlaide bezlimita tarifu plānam uz 2 gadiem) , bet āķis ir tajā, ka līgumā ar smalkiem burtiem rakstīts, ka laužot līgumu, būs jāatmaksā atlaides summa.

Vēl ir tāda nianse, ka tele2 regulāri un nekaunīgi ceļ tarifu maksu pat tad, ja līgums ir sastādīts par konkrētu summu. Pusgada laikā tas tika darīts 2 reizes. Pirms jaunie noteikumi ir stājušies spēkā, klientam ir tiesības lauzt līgumu. Paziņojums par tarifu celšanu neatnāca ne sms, ne e-pastā, ne pa pastu. Atradu ziņu lēnajā, "gļukainajā" tele2 lietotnē starp spamu, kad bija jau par vēlu. T. S. "push notification" arī nebiju saņēmis. Manuprāt, tas tiek darīts apzināti, lai liela daļa neapmierināto klientu nepaspētu atteikties no tele2 "dāsnajiem" piedāvājumiem. Paziņojumi par to, ka jāapmaksā rēķini, gan vienmēr nāca pa sms un ne tikai.

Kad atkal saņēmu kārtējo paziņojumu par tarifu celšanu, nolēmu izmantot izdevību lauzt līgumu bez atlaides summas atmaksas. Sākumā vēlējos noskaidrot, vai varu doties pie cita operatora ar savu numuru, uz ko man atbildējā, ka tādā gadījumā man būšot jāatmaksā atlaides summa. Ja nevēlos atmaksāt atlaidi, tad esot jāraksta iesniegums par līguma laušanu, ko es arī izdarīju. Tele2 solīja 30 dienu laikā izskatīt iesniegumu un sniegt atbildi, bet tie bija kārtējie meli. Pēc vairāk kā 30 dienām atgādināju viņiem, ka nebiju saņēmis atbildi. Joprojām tiku ignorēts. Atbildi saņēmu vien tad, kad piedraudēju ar ptac. Atbilde bija zibenīga!: d man pateica, ka iepriekšējais līgums ir lauzts, bet viņi bez manas piekrišanas ir pieslēguši jaunu tarifu plānu, kurš ir vēl dārgāks par iepriekšējo. Es uzskatu, ka tā ir klaja patērētāja tiesību pārkāpšana. Beigu beigās nācās pieteikt pāreju pie cita operatora. Tad sākās neskaitāmie zvani no tele2. Piedāvāja milzīgu atlaidi, bet es, protams, principiāli atteicos.

Tele2 - mazohista sapnis!
"peļņa pāri visam! "

07.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

2

Комментарии (5)

Good Intentions 07.08.2024

Šādām apgalvojam es bez pārbaudes neticētu, ka lielisks pārklājums. Otrs ir arī torņa noslodze.

Good Intentions 07.08.2024

Par vecumu vienkārši uztver, kā komplimentu.

Good Intentions 07.08.2024

"Vēl ir tāda nianse, ka tele2 regulāri un nekaunīgi ceļ tarifu maksu pat tad, ja līgums ir sastādīts par konkrētu summu." Man liekas, ka gandrīz visi tā dara.

Demoness 13.09.2024

"Principiāli atteicos", žēl ka dēļ saviem principiem muļķi maksā vairāk citur! :)

2 21century 17.09.2024

Žēl, ka tavas loģiskās domāšanas spējas ir tikpat briesmīgas kā gramatika.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы