Tele2 - Maldināšana
Labdien! Es tiku maldināta no tele2 puses, iegādajos iekārtu ar atlaidi tele2, pēc 6mēn nolēmu mainīt operatoru, loģiski ka man iekārtas atlikušo summu jāsamaksà. Man zvanija no tele2 mēģina noturēt, lai palieku, es atsaku un operators mani informè ka par iekārtu būs jāsamaksà, kas ir loģiski. Ar 01.07 pārgāju pie cita operatora. Rèķini man netika sūtìti, kad pati sāku zvanīties uz tele2 uzzināju ka atlaide iekārtai ejot prom no tele2 netiek piemērota, un ir jaatmaksā visa pilnā summa. Kur bija tele2 operatori ar šo info kad es iegādājos un kad mainīju operatoru? ! Vai tiešàm ir tik grūti pateikt ka atlaides nebūs? ! Sazinoties ar tele2 klientu centru sajūta ka runāju ar sienu, atbildìbu par savu neizdarìbu neuzzņemās. Pēc ntajiem zvaniem piemēRoja mistisku atlaidi, kas nebija pat puse no atlaides.
Vairs neko kopīgu ar šo operatoru nevēlos un citiem arī neiesaku, pakalpojumi arī nav tie labākie
Комментарии (14)
Pirms parakstāt līgumu, to vajag kārtīgi izlasīt ..
"4.2. Ja Abonents norēķinu par Ierīci veic nomaksas veidā, tad viņam nav tiesības izbeigt Līgumu pirms noteiktā samaksas termiņa beigām.
4.3. Ja Abonents ir iegādājies Tele2 dotētu Ierīci, tad viņam nav tiesību izbeigt Līgumu ar Tele2 pirms Līgumā noteiktā termiņa.
4.4. Ja Abonents ir pārkāpis Līguma 4.2. vai 4.3. punktos noteiktās saistības vai Līgums tiek izbeigts Līguma 5.1.1.-5.1.3. punktos minētajos gadījumos, tad Abonentam ir pienākums samaksāt Tele2 Ierīces kopējās vērtības atlikušo daļu.
5. Līguma darbības izbeigšana
5.1. Tele2 ir tiesības nekavējoties izbeigt Līgumu šādos gadījumos:
5.1.1. ja Abonentam Pakalpojumu sniegšana ir pārtraukta kavētu maksājumu dēļ un, neskatoties uz brīdinājumiem, maksājumi nav veikti noteiktajos termiņos;
5.1.2. ja Abonents ir atzīts par maksātnespējīgu vai uzsākts likvidācijas process;
5.1.3. ja pirms noteiktā termiņa tiek izbeigtas līgumsaistības par līguma sadaļā “Piezīmes” norādītā Tele2 pieslēguma numura izmantošanu (izņemot gadījumus, kad pieslēguma numurs, Pusēm vienojoties, aizstāts ar citu numuru).
5.2. Pēc Līguma darbības izbeigšanas Abonents veic pilnu gala norēķinu kārtējā rēķinā.
5.3. Pēc Līguma izbeigšanas visas Abonenta neizpildītās saistības paliek spēkā līdz to pilnīgai izpildei."
Kas ir kopēja atlikusī vērtība? To katrs var tulkot kā grib. Un operatoram protams nav 2x zvanot jāpabrìdina cilvèciskā valodā?
Iet runa par to ka netiek informēts klients
"Kas ir kopēja atlikusī vērtība?" Tā ir ierīces sākotnējā vērtība, kura norādīta līgumā , atskaitot maksājumus , kurus esat veikusi. Piemēram, ja ierīces vērtība bija 429 Eur un 6 mēnešus veicāt maksājumu 2.99 Eur/mēn., tad atlikusī vērība, kura Jums būtu jānomaksā, sastāda 429-(2.99x6)= 411.06 Eur . Operatoram nekas nav jābrīdina, viņš nav atbildīgs par to, ka klients nelasa līgumu.
Jūs pati rakstījāt ka "operators mani informè ka par iekārtu būs jāsamaksà," . Kādēļ tad pati neuzprasījāt "Cik man būs jāmaksā? "?
Loģiski ka man par iekārtu ir jàsamaksā, pa velti jau tele2 nedos. Kàpēc man jàjautā ja es zinu par kàdu summu iegādajos iekārtu? Tāds murgs nekad dzīvē nebija piedzīvots. Atlaide jaatmaksā!
Tad kāpēc man kkāda mistiska atlaide tomēr tika piemērota? Kāpēc mainot operatoru tele2 neatsūta rēķinus?
Tā ir maldināšana
Ir jāatmaksā tas, kas norādīts līgumā, kuru esat parakstījusi, nevis ko esat iedomājusies savā galvā. Ja Jums šķiet, ka Tele2 rīkojas pretrunā noslēgtajam līguma, Jums ir visas tiesības vērsties PTAC.
Tas jau ir darīts esmu vērsusies.
Un tas tak arī ir normāli, ka rēķins netiek atsūtīts lai var redzēt par ko ir jāmaksā. Tas ir normàli ka tele2 var piezvanìt nomelnot citus operatorus, piedāvat savus pakalpojumus pa velti, bet ka būs jaatmaksā atlaide par iekàrtu nepasaka.
Attiecībā uz rēķiniem arī tikāt iepazīstināta un parakstījāties
"2.4. Gadījumā, ja Abonents rēķinu nav saņēmis parastajā laikā un kārtībā, tas nav attaisnojošs iemesls kavētiem vai neveiktiem maksājumiem. Informāciju par maksājumiem var saņemt, zvanot uz informatīvo tālruni vai Tele2 klientu apkalpošanas centros."
"6.2. Abonents apliecina, ka viņš pirms Līguma parakstīšanas ir novērtējis Ierīces derīgumu un atbilstību, un viņam ir pieejama visa nepieciešamā informācija par Ierīces kvalitāti, norēķinu kārtību un Līguma izpildi un atbildību."
Lai veicas ar PTAC !
Skumìgi ka nesaprotat par ko ir maldināšana.
Neviens nesaka ka rēķins nav jāmaksà!
Iet runa ka tiku maldinàta, par mistisku atlaides atmaksu.
Ja šī lēdija ir izdomājusi pārvākties pie Bites, tad drīz šeit būs daaaaaaaaaudz skarbākas sūdzības no šīs lēdijas! 😁
Ej izgulies
Paskatāties līgumu, tur ļoti skaisti norādīts ierīces pilnā summa un ierīces pilnā summa līguma darbības laikā, ņemot preces uz nomaksu ar akcijas cenu Jums tā darbojas, ja maksājat 24 mēnešus, bet šeit jūs lauzat līgumu pēc 6 mēnešiem, tad šajā brīdī jūs automātiski maksājat pilno summu neviss akcijas... Jums arī to paskaidros jebkurā iestādē, tā ir, ka ne sajegas, ne lasīt māk, ne pajautāt...
Tā ir ka nelasa un neizrāda interesi. Visi citi vainīgi.
Atnāc atpakaļ uz Tele2, paņem vēl vienu akcijas iekārtu un tad atkal ej prom 😂😂
Dodies atpakaļ uz Tele2, paņem 2 akcijas ierīces nomaksā un pēc 3 mēnešiem izdomā atkal iet prom. Piedzīvojums ar drāmu šeit turpināsies ;)