Tele2 - Līgums + nomaksas telefons
Nekādā gadījumā neņemiet TELE2 mazcenas vai nomaksas telefonu, vienkārši neslēdziet līgumus uz noteiktu laiku, stāstu pēc pieredzes, jo es pats paņēmu nomaksas telefonu uz 12 mēnešiem. Un kad gribēju pāriet uz izdevīgāku tarifu plānu, viņi prasa 50Ls maksāt par pāriešanas pakalpojumu.
Bet bez maksas var pāriet tikai uz dārgāku tarifa plānu. (SVIESTS)
Pēc pieredzes, vislabākā atieksme pret klientiem ir Bitei.
PALDIES
Комментарии (6)
Točno, telefonus uz nomaksas ņem tikai lohi!
Piekrītu. Man ir tarifu plāns savējie (mēnešmaksa 5Ls), vēlējos pāriet uz jauno tarifa plānu Nr.5 (mēnešmaksa 5Ls). Nomaksas telefona summa paliek nemainīga. Arī pieprasīja 50 ls par tarifa maiņu, tikai nesaprotu - kāpēc? Jo es turpināšu maksāt tik pat, cik es esmu maksājis līdz šim. Izskatās, ka viņiem nerūp klienta vajadzības, jo pēc tarifa plāna maiņas viņi ne santīma nezaudētu no manis.
Mainiet operatoru! Tiko jūs to uzsāksiet, tā viņi paši jums zvanīs un piedāvās dažādus labumus!
Es parasti tā rīkojos. Ja nesnāk sarunāt, tad aizeju uz Biti vai LMT un uzrakstu iesniegumu par numura pārcelšanu no Tele2. Nākamajā dienā šie jau zvana ar jautājumiem, kas nepatīkot, kāpēc maina operatoru un tad sāk piedāvāt dažādus labumus.Es tā pārgāju uz jauno tarifu Nr.5 bez jebkādas maksas, kaut arī man ir telefons piesaistīts numuram
Janka: nezinu vai tas var izdoties. ja nu tele2 sadomās ļaut man pāriet uz biti, kaut gan man vēl ir līgums, tad man atnāks liels rēķins, kas veidos mēnešmaksu par telefonu + līgumsods * atlikušie mēneši.
Ļoti nekrekti no viņu puses tā ierobežot pastāvīgos klientus. NOTEIKTI PĀRIEŠU UZ BITI, iespējams pat, ka negaidīšu, kad beigsies līgums, vienkārši iekrāšu to naudu, samaksāšu to līgumsodu un lai jau papriecājas par to līgumsodu 2.50 ls * atlikušie mēneši, bet tad vairs mani savā tīklā nekad neredzēs.
Atvainojos par kļūdu. T.i. --> ļoti nekorekti.
Atcerieties! Ka variet pāriet bez maksāšanas tikai uz DĀRGĀKU tarifa plānu!!!